علت جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک و همسرش اجه بینای مشخص شد +عکس

0

ماجرا و علت جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش اجه بینای مشخص شد +عکس و همسر ماهسون خواننده ترکیه ای کیست؟ و ماجرای کامل جدایی ماهسون، خواننده معروف ترکیه ای از همسرش اجه بینای را در ادامه میخوانید

علت جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک و همسرش اجه بینای مشخص شد +عکس

علت جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک و همسرش اجه بینای مشخص شد +عکس

ماجرای طلاق ماهسون و همسرش + صحبت های تلخ ماهسون و همسرش ؛ منتشر شدن عکسی که باعث رسوایی بزرگ شد!
خبر عجیب طلاق ماهسون و همسرش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را پر کرد و دلیل این جدایی عکسی بود که ماهسون را به رسوایی کشاند.

ماجرای کامل طلاق ماهسون از همسر دومش

ماجرای طلاق ماهسون و همسرش + صحبت های تلخ

عکس و فیلم خیانت ماهسون خواننده ترکیه که باعث دلخوری همسرش شده و او درخواست طلاق داده است جزئیات درباره امروز یکی از سوژه های داغ فضای مجازی، جدایی ماهسون، خواننده معروف ترکیه ای از همسرش اجه بینای بود که که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

اجه بینای پس از مشاهده تصویری نامتعارف از همسرش ماهسون، نام خانوادگی Kırmızıgül را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرده و با عجله برای طلاق به ترکیه بازگشت. همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود و پس از اطلاع از برخی اتفاقات حاشیه ساز به ترکیه آمد.

اجه بینای که بدون معطلی به دادگاه رفته و دادخواست طلاق داده بود، به اطرافیان نزدیک خود گفت:در ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.

 دلیل و علت طلاق همسر ماهسون

بر اساس گفته هاک یک عکس سلفی منتشر شده از ماهسون ۵۲ ساله در کنار دختر جوان علت این طلاق و جدایی بوده، عکسی به سرعت دست بدست شده و برای خواننده مشهور ترکیه ای حواشی زیادی به بار آورد. این عکس به شکلی نامتعارف و داخل خانه ای که تصور میشود خانه ی همان دختر جوان، گرفته شده. اما او در مصاحبه جدید گفته فعلا درباره خیانت و بحث های حاشیه ای حرفی ندارم.

همسر ماهسون که خود یک وکیل است، پس از اطلاع از ماجرا، به سرعت پرونده طلاق را شروع کرده بود و در یک جلسه از قیرمیزگول طلاق گرفت. طبق تصمیم دادگاه، حضانت دختر ماهسون بر عهده مادر کودک خواهد بود.

ماجرای کامل

ماهسون قرمزی گل در بیانیه‌ای پس از جلسه دادرسی گفت: من تمام تلاشم را برای نجات ازدواجمان انجام دادم اما این اتفاق نیفتاد. ماهسون قرمزی گل که از نتیجه دادگاه و طلاق همسرش ناراضی بود دادگاه را ترک کرد و سوالاتی که خبرنگارن از او در مورد اتهامات خیانت پرسیدند بدون پاسخ گذاشت.

ماهسون قرمزی گل (Mahsun Kırmızıgül) در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۴۸ در یکی از روستاهای دیاربکر ترکیه بدنیا آمد. نام اصلی ماهسون عبدالله بازنجیر است اما تقریبا همه او را با نام ماهسون می شناسند.

خواننده معروف ترکیه ای دوبار ازدواج کرده که هر دو تجربه ی او به طلاق ختم شده است. او اولین بار در سن ۲۰ سالگی با “گلگم” ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها پسری به نام محمود بود. ازدواج ماهسون و گلگم به طلاق ختم شد و قرمزی گل مسئولیت نگهداری پسرش را به همسرش واگذار کرد.

ازدواج دوم او در سال ۲۰۱۵ با یک وکیل ترک تبار ساکن آمریکا بنام اجه بینای (Ece Binay) بود که ثمره آن تنها یک دختر بنام لاوین بود که این ازدواج هم به طلاق ختم شد و ماهسون بار دیگر حضانت فرزندش را به همسرش داد.

نظرات