علت بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر از زبان خودش و همه واقعیت +عکس

0

علت بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر از زبان خودش و همه واقعیت +عکس

ماجرای کامل بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر و واکنش ها را ببینید که از ساعاتی پیش خبر کما رفتن آرام جعفری در شبکه های اجتماعی وایرال و پربازدید شد. اما واقعیت ماجرای کما رفتن و علت بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری و بستری شدن او در بیمارستان چیست در ادامه جزئیات کامل را بخوانید

علت بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر از زبان خودش و همه واقعیت +عکس

ماجرای کامل بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر و واکنش ها را ببینید

از ساعاتی پیش خبر کما رفتن آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون و خودکشی او در شبکه های اجتماعی وایرال و پربازدید شد. اما خبر کما رفتن آرام جعفری صحت ندارد و او به دلیل افت شدید قند بی هوش شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس این اخبار نگران کننده و کذب، آرام جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در پیج اینستاگرامش به حواشی فضای مجازی واکنش نشان داد و نوشت:

ماجرای کامل بیهوشی و کما رفتن آرام جعفری بازیگر و واکنش ها را ببینید

آرام جعفری؛ روز گذشته با مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و گرچه در ساعات ابتدایی وضعیت چندان مناسبی نداشت اما هم اکنون حال او مساعد است.

خانواده این بازیگر که ابتدا از به کما رفتن وی خبر داده بودند، ساعاتی قبل از به هوش آمدن آرام جعفری خبر دادند.

علت کما رفتن آرام جعفری

بیوگرافی

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است، ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال ۱۳۷۶ فوت کردند.

او در سال ۱۳۹۴ ازدواج کرده و به تازگی از همسرش جدا شده و طلاق گرفته است.

او سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد.

او زمانی که تنها ۱۶ سال سن داشت با بازی در یک نمایش تئاتر برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد، آرام جعفری دوره‌های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کار‌های سیروس مقدم بسیار علاقه‌مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار برای اولین بار جلوی دوربین رفت و پس از آن در مجموعه‌های میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر و دختران به ایفای نقش پرداخت.

وی با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست در تلویزیون دیده شود و به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بخوبی ایفا کرد. سریال زیر آسمان شهر را مهران غفوریان در سال ۱۳۸۰ کارگردانی کرد و به جرات می‌توان گفت یکی موفق‌ترین سریال‌های صدا و سیما به شمار میرود. حمید لولایی، ملکه رنجبر، مرحوم کیومرث ملک مطیعی و یوسف تیموری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

نظرات