فیلم کامل لایو خنده دار حامد آهنگی با مجید واشقانی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل لایو حامد آهنگی با مجید واشقانی و واکنش ها را ببینید که شوخی های خنده دار حامد آهنگی با مجید واشقانی بازیگران سریال جوکر در لایو اخیر اینستاگرام را منفجر کرد .

فیلم کامل لایو خنده دار حامد آهنگی با مجید واشقانی و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل لایو خنده دار حامد آهنگی با مجید واشقانی و واکنش ها را ببینید

روز گذشته حامد آهنگی و مجید واشقانی بازیگران سریال جوکر ۵ در اینستاگرام لایو داشتند که شوخی های خنده دار و حرکات و تیکه های زشت آنها با هم سوژه شبکه های اجتماعی شده که در ویدئوی زیر ببینید از شوخی لباس قرض گرفتن تا عقده ای و فحش دادن را مشاهده خواهید کرد.

بخش دوم فیلم کامل لایو حامد اهنگی و مجید واشقانی را ببینید:

 

حامد آهنگی شومن و استندآپ کمدین ایرانی است که به تازگی مجری برنامه شب آهنگی بوده و اجرای این رنامه اینترنتی را بر عهده دارد.

این بازیگر و مجری را همه به عنوان کمدین استند آپ می شناسند و تا کنون در پند فیلم و سریال نیز بازی کرده است، اما بیشترین شهرت او ایفای نقش در خندوانه و خنداننده شو بوده و اجرای شب آهنگی نیز کمک زیادی برای معورف شدنش داشته است.

علاوه بر لایو بالا، لحظاتی پیش بازیگران سریال جوکر (علی اوجی، مجید واشقانی، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی) در لایو اینستاگرام درباره جوکر ۵ و حواشی علی مشهدی به صحبت با یکدیگر پرداختند و توضیحاتی درباره ماجرای پیش امده درباره توهین علی مشهدی در فصل پنجم جوکر دادند که در لینک زیر بخوانید:

جالب است بدانید که برنده فصل پنجم جوکر سیروس میمنت شد.

حامدآهنگی (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی) استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است

مجیدواشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد و با بازی در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید.

مجید واشقانی این روز ها در حال ایفای نقش در سرال از سرنوشت ۴ در نقش منصور است که پدر واقعی سهراب با بازی کیسان دیباج است او توانسته با این نقش به شهرت برسد.

نظرات