تور کیش از کدام شهر های ایران برگزار می شود؟

0

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی در بین مسافران ایرانی است که در سالهای اخیر سر و صدایی هم به پا کرده است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌ های طبیعی و تفریحی متنوع و جذابش مورد استقبال قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی را هم به خود جذب کرده است. خوشبختانه تور کیش از شهرهای مختلف ایران برگزار می ‌شود و شما علاقه مندان در هر شهری که اقامت داشته باشید، محدودیتی برای خرید تور مسافرتی کیش ندارید و می ‌توانید خیلی راحت به یکی از آژانس ‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید یا به صورت آنلاین اقدام به خرید تور کیش از شهرهای ایران کنید.

 تور کیش

در نهایت اگر از کار و روزمرگی خسته شدید، الان وقتش هست که دست به کار شوید و یک سفر خاطره انگیز به کیش را برنامه ریزی کنید و اگر از عاشقان تفریحات آبی و هیجان ‌انگیز هستید خرید تور کیش را به شما پیشنهاد میکنیم. جزیره زیبای کیش به دلیل امکانات تفریحی و جاذبه‌ های شگفت انگیزی دارد که این روزها بسیار مورد استقبال زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته است. لازم به ذکر است که تور داخلی کیش از اکثر شهرهای ایران برگزار می‌ شود، ولی تور کیش از تهران، تور کیش از مشهد، اصفهان و تبریز بیش از سایر شهرها انجام می ‌شود.

تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد، به دلیل استقبال شهروندان مشهدی، همواره یکی از تورهای پرطرفدار داخلی به شمار می رود. سالانه میلیون ‌ها نفر از هموطنان عزیزمان به جزیره کیش سفر می ‌کنند که بسیاری از آنان ساکن شهر مشهد هستند. بنابراین اگر شما هم ساکن مشهد هستید و به دنبال اطلاعاتی در مورد زمان و شرایط سفر به کیش از مبدا مشهد و نیز هزینه‌ های تور کیش از مشهد، بهترین زمان تهیه تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از مشهد هستید، حتما با آژانس نامی گشت تماس بگیرید و تمام اطلاعات پروازها، هتل ها و تورهای ارزان قیمت این مقصد را از کارشناسان با تجربه این مجموعه دریافت کنید. در ادامه لازم به ذکر است که تور کیش از مشهد، جزو پرفروش ‌ترین تور کیش درست بعد از تهران است. از این جهت، تعداد پروازها و تورها بسیار متنوع و زیاد است و امکان انتخاب ‌های جذابی را در اختیار گردشگران قرار می ‌دهد. شما مسافران با هر بودجه ‌ای که داشته باشید، می ‌توانید تور مورد نظر خود را پیدا کنید و یک سفر خاطره انگیزی را به کیش تجربه نمایید.

تور کیش

ضمنا تور کیش از مشهد از ۲ میلیون و ششصد هزار تومان به ازای هر فرد شروع خواهد شد و البته این هزینه برای ۴ شب اقامت در یک هتل ۲ ستاره است. در ادامه اقامت در هتل ۳ ستاره حدود ۳  تا ۳٫۵ میلیون تومان و هتل‌ های ۵ ستاره، ۴٫۵ تا ۷ میلیون تومان برای شما تمام خواهد شد. البته که هتل ترنج، زیباترین و گران ‌ترین هتل کیش می باشد و این هتل چشم‌ انداز بسیار دیدنی دارد و امکانات رفاهی عالی را در اختیار میهمانان خود قرار می ‌دهد که پیشنهاد ما این است اگر به دنبال تور لوکس کیش هستید اقامت در این هتل را برگزینید.

در نهایت توجه داشته باشید که پرواز مشهد به کیش، در تمام روزهای هفته انجام می ‌شود و یکی از دلایل شلوغی این مسیر، این است که هر دو شهر، از مقاصد مهم گردشگری در کشورمان ایران بشمار می رود. ضمنا پروازهای چارتری بسیاری در این مسیر وجود دارد که قیمت پایین ‌تری نسبت به پروازهای سیستمی دارند و اگر هم به دنبال سفری ارزان قیمت هستید، پروازهای بعد از ظهر و پروازهای روزهای ابتدایی هفته نیز از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. از مجموعه مسافرتی نامی گشت می ‌توانید تور ارزان کیش از مشهد را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

تور کیش از اصفهان

خوشبختانه تور کیش از اصفهان به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌ شود که نوع هوایی آن طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. روزانه بیش از ۴ پرواز از اصفهان به مقصد کیش انجام می ‌شود که حداقل نرخ تور کیش از اصفهان از ۲ میلیون و چهارصد هزار تومان به ازای هر فرد شروع می شود. در ادامه اقامت در هتل ‌های ۳ ستاره هزینه بالاتری را در برمی گیرد و شما مسافران چیزی حدود ۲٫۵  تا ۳ میلیون تومان را باید بپردازید. همچنین اقامت در هتل‌ های ۵ ستاره از ۴ میلیون تومان شروع می شود و به ۶ میلیون تومان هم می‌رسد و در نهایت برای ۴ شب اقامت در هتل ترنج کیش باید چیزی حدود ۹ میلیون تومان بپردازید.

تور کیش

خوب در خصوص تورهای کیش از مبدا اصفهان باید بگوییم که به دلیل فاصله زیاد جزیره کیش از مرکز کشور، بهترین و منطقی ترین راه برای سفر به این جزیره، خرید تور هوایی کیش می باشد. اما جالب است بدانید که تور کیش به صورت زمینی با قطار هم از مبدا برخی شهرهای کشور از جمله اصفهان هم برگزار می ‌شود که روشی ارزان و مقرون به صرفه برای شما مسافران است. در روش تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بروید و با پرواز مستقیم اصفهان به کیش، خود را به جزیره کیش برسانید. پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح‌ فرودگاه بین‌ المللی اصفهان را ترک می کند و حدود یک ساعت بعد به جزیره کیش می رسد. البته تنها شرکت ‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر پرواز دارند.

یکی از دلایل شلوغی مسیر پرواز اصفهان به کیش، توریستی بودن هر دو شهر اصفهان و کیش می باشد. اما با این حال به دلیل تکمیل شدن ظرفیت پروازهای بین این ۲ مسیر، پروازهای چارتری مختلفی هم در این مسیر برگزار نمی شود. اما به هر حال پروازهای چارتری قیمت پایین ‌تری نسبت به پروازهای سیستمی دارند و اینکه در روزهای ابتدایی هفته هم پروازهای تور کیش از اصفهان از نظر قیمتی، ارزان‌ تر عرضه می شوند. همچنین اگر تور کیش از اصفهان خود را در ایام گرم سال و یا با هتل‌ های ۲ یا ۳ ستاره خرید نمایید، می ‌توانید تور ارزان کیش از اصفهان را با قیمت بسیار مناسبی از آژانس نامی گشت تهیه کنید.

تور کیش از تبریز

تور کیش از تبریز جزو پرطرفدارترین سفرهای مناطق جنوبی ایران محسوب می شود. طبیعتا سالهاست که مروارید خلیج فارس توانسته گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند؛ بدین صورت که در سال گذشته تعداد گردشگران کیش حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر تخمین زده شده است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که بیش تر از ۷۰ درصد جمعیت اصلی کیش را مهاجرین تشکیل می دهند. موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی و بازارهای عالی گردشگری کیش همگی باعث شده اند تا بسیاری از سرمایه گذاران از شهرهای مختلف به کیش بیایند و خود را برای خدمت رسانی به گردشگران آماده نمایند.

تور کیش

گردشگرانی که تور کیش از تبریز، اصفهان، مشهد، تهران و دیگر شهرهای بزرگ و گردشگر پذیر را انتخاب می کنند، به موفقیت جزیره بزرگ کیش در حوزه گردشگری اذعان داشته اند، چرا که کیش توانسته در همه زمینه های رفاهی، خدماتی و تفریحی توریست هایش را به بهترین شکل میزبانی کند. همین موضوع باعث رشد روزافزون صنعت توریسم در این جزیره کوچک شده است.

تور هوایی کیش هر روزه مسافرانی از مناطق مختلف کشور همچون تبریز و همه نقاط سرد و گرم کشور را وارد کیش می کند. مهم است بدانند که توریست های خارجی که برای اولین بار تور کیش از تبریز را رزرو کرده اند بدانند که در این مسیر تنها هواپیمایی ایران ایرتور پرواز دارد که بهترین نوع ایرلاین های کشور محسوب می شود. هواپیمایی ایران ایر تور از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد کیش پرواز میکند و شما عزیزان می توانید برای رزرو تور کیش از تبریز این ایرلاین را انتخاب کنید.

اگر هم روش ترجیح می دهید با تور کیش از تبریز با قطار همراه شوید باید بدانید که ابتدا باید به بندرعباس بروید و از آنجا از طریق کشتی های دریایی وارد جزیره کیش شوید. پیشنهاد ما این است که هر سه نوع سفر را حتما تجربه کنید چرا که هر کدام لذت های خاص خودشان را دارند؛ به این صورت که مسیر رفت را با قطار و کشتی بروید و مسیر برگشت را هوایی تجربه کنید. بدین شکل با یک تیر سه نشان زده اید! ضمنا در تور کیش از تبریز برای دیدن از جاذبه های زیبا و دیدنی کیش می ‌توانید از تخفیفات خدمات گردشگری مجموعه مسافرتی نامی گشت نیز استفاده کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که تعداد پروازهای کیش از تبریز کمتر از تهران، مشهد و اصفهان است. اگر به دنبال تور ارزان ‌تر هستید، باید زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید و در یک هتل اقتصادی رده متوسط اقامت داشته باشید. تور کیش از تبریز از ۳ میلیون و سیصد هزار تومان به ازای هر فرد شروع خواهد شد و شما با پرداخت این هزینه امکان اقامت در یکی از هتل‌ های ۲ ستاره کیش را دارید. همچنین اقامت در هتل ‌های ۳ ستاره چیزی حدود ۳٫۵ تا ۴ میلیون تومان برایتان تمام می شود. اقامت در هتل ‌های ۵ ستاره هم ۵  تا ۷ میلیون تومان را شامل خواهد شد.

تور کیش

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تور کیش از تبریز، اصفهان، مشهد و… از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی از شهرهای ایران هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای کیش از تبریز، اصفهان، مشهد و…  با را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای کیش از تبریز، اصفهان، مشهد و… ارائه کرده است که شامل تورهای ۳ شب و ۴ روز، ۴ شب و ۵ روز، ۷ شب و ۸ روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

نظرات