بهترین ریمل های ضدآب دنیا + ریمل های مارک و پرطرفدار

0

ریمل یکی از ابزار مهم آرایشی برای خانم ها است که مارک و نوع آن اهمیت دارد. یکی از ریمل های محبوب در بین بانوان ریمل ضدآب است که در این پست به معرفی بهترین ریمل های ضدآب دنیا و ریمل های مارک و پرطرفدار پرداخته ایم.

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

ریمل از ابزار های بهداشتی مهم یک کیف لوازم آرایشی برای خانم هایی است که عاشق آرایش هستند و از تأثیر چشم در زیبایی و زیبایی صورت خود آگاه هستند. نقش اصلی ریمل برای بزرگ تر و جذاب تر نشان دادن چشم است ، اما هنوز هم این تنوع در بازار محصولات آرایشی بسیار زیاد است به طوری که اکثر خانم ها هنگام خرید آن گیج می شوند. در واقع ریمیل ها هدف متفاوتی دارند و هر کدام با توجه به نیازهای مختلف مشتریان طراحی و ساخته می شوند. به عنوان مثال ، بهترین مارک ریمل مناسب برای افرادی که می خواهند مژه های بلند داشته باشند ، با کسانی که می خواهند حجم مژه ها را افزایش دهند متفاوت است.

Benefit Cosmetics BADgal

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

این مدل ریمل تمام خصوصیت خوبی را که شما دنبال آن هستید، داراست. شت حلزونی شکل آن به مژه هایتان حجم و طول بیشتری می دهد.

ریمل ضد آب Shanel Imimitable

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

این ریمل ضد آب حجم قابل توجهی به مژه های شما می دهد همچنین مژه های شما را به هم نمی چسباند بلکه آنها را از هم جدا و بلند و پر حجم نشان می دهد.

Clinique Lash Power Mascara

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

این ریمل به مدت ۲۴ ساعت دوام دارد. بنابراین اگر می خواهید مدت زمان زیادی آرایش روی صورت تان باشد، بی آنکه آن را ترمیم کنید، ما این مدل ریمل را به شما پیشنهاد می دهیم. بهترین بخش آن این است که شما می توانید آن را به راحتی با آب و صابون، بدون احتیاج به آرایش پاک کن های شیمایی، بشویید.

زیبایی چهره با Waterproof Mascara

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

این ریمل ضد آب به دلیل شکل منحصر به فرد براش آن فرم زیبایی به مژه ها می بخشد و آنها را به شدت مشکی و زیبا می کند. همچنین عاری از مواد مضر مانند پارابن سولفات و فتالات است.

CoverGirl LashBlast Volume

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

اگر نمی خواهید برای ریمل قیمت بالایی بپردازید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. این ریمل هم دوام بالایی دارد و هم مژه های شما را بلند و پر پشت تر از قبل می کند.

ریمل ضد آب MAC Lashes

بهترین ریمل های ضدآب دنیا

ریمل MAC به دلیل داشتن مواد فوق العاده تا ۱۲ ساعت روی صورت شما باقی می ماند این ریمل یکی از بهترین انواع ریمل مک است. این ریمل را می توانید از بازار تهیه کنید.

نظرات