ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ + آدرس و سایت فروش اینترنتی

0

نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ : ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ + آدرس و مکان نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ و هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۱ از ۲۱ فروردین تا ۲۸ فروردین همزمان با ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ آغاز شد.

ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه اسباب بازی 1401 + آدرس و سایت فروش اینترنتی

ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ + آدرس و سایت فروش اینترنتی

نمایشگاه اسباب بازی ۱۴۰۱ از ۲۱ فروردین تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۱ در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و اگر تمایل دارید از این نمایشگاه دیدن کنید می توانید از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد به آدرس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران مراجعه کنید

نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی امسال با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، عصر روز یکشنبه ۲۱ فروردین  در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که بیش از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی محصولات خود را عرضه خواهند کرد، خانواده‌ها می‌توانند با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

در کنار برگزاری این نمایشگاه، دو کارگاه بازی برای کودکان و نوجوانان با حضور مربیان کانون پرورش فکری تدارک دیده شده و آنان امکان استفاده از این فضای بازی را به صورت رایگان خواهند داشت.

آدرس نمایشگاه اسباب بازی در سال ۱۴۰۱

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نخستین روز نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی که از روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی در کنار نشان‌ها و موسسات مطرح بین‌المللی حوزه بازی و اسباب‌بازی موفق به عضویت در انجمن بازی و اسباب‌بازی آسیا (ATPA) واقع در سنگاپور شد.

ساعت و زمان بازدید از نمایشگاه اسباب بازی 1401 + آدرس و سایت فروش اینترنتی

برنامه ها

همچنین برنامه تلویزیونی «مَل‌مَل» در محل کانون در سه سانس ۱۶ تا ۱۷، ۱٨ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۱ اجرا و ضبط و از ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه در قالب یک برنامه یک‌ساعته از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت و پخش آن به‌مدت سه‌روز ادامه خواهد داشت.

اجرای برنامه در محوطه باز نمایشگاه شامل مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش و نقالی در ساعت‌های ۱٨ تا ۱۹:۳۰، ۱۹:۳۰ تا ۲۲ و ۲۲:۳۰ تا ۲۴ از دیگر بخش‌های نمایشگاه در روز اول خواهد بود. روز ۲۱ فروردین‌ماه همچنین برنامه تلویزیونی «رخداد» در محل نمایشگاه ضبط می‌شود تا از دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماه، هر روز تا پایان این رویداد، از ساعت‌ ۱۵:۳۰ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن رود.

سایت فروش اینترنتی نمایشگاه اسباب بازی

سایت دیجی کانون علاوه‌بر فروش حضوری، پشتیبانی آنلاین و تلفنی نیز دارد

محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۲۱ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۴ فروردین‌ماه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به‌نشانی digikanoon.ir این اسباب‌بازی‌ها را تهیه کنند. همچنین فروش حضوری در نمایشگاه واقع در محل کانون در خیابان حجاب تهران برقرار است.

رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در این‌باره توضیح داد: هر تعداد اسباب‌بازی که به تایید شورای نظارت بر اسباب‌بازی برسد و دارای استانداردهای کانون باشد، در سایت دیجی‌کانون بارگذاری می‌شود و ما از سومین روز نمایشگاه، این اسباب‌بازی‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کانون با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بسته‌های خریداری شده، در مدت زمان حداقل ۷۲ ساعت به دست مصرف‌کنندگان در هر نقطه از کشور برسد. فروش آنلاین اسباب‌بازی‌ها از طریق سایت تا ۲۸ فرودین‌ماه ادامه دارد و در روز چندین‌بار موجودی اسباب‌بازی‌ها به‌روزرسانی می‌شود تا خریداران با مشکل مواجه نشوند.

محصولات سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کانون

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری درباره دسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها در سایت توضیح داد: در سایت فروشگاه اینترنتی محصولات کانون دسته‌بندی‌های مختلفی مشاهده می‌شود که در بخش بازی و سرگرمی طبقه‌بندی‌هایی از جمله حسی-حرکتی، آموزشی-مهارتی، فکری، سازه و جورچین، شبیه‌سازی زندگی و الکتریکی و رایانه‌ای وجود دارد که مخاطبان می‌توانند بسته به سن و علاقه‌مندی خود محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

برنگی در پایان گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ عنوان اسباب‌بازی را در سایت بارگذاری کرده‌ایم اما مسلماً در روزهای آتی این تعداد بیشتر خواهد شد. همچنین پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و شماره تلفن ۰۲۱۸۴۰۱۴ با داخلی شماره یک در اختیار مخاطبان قرار دارد و کارشناسان ما پاسخ‌گوی مشکلات مخاطبان و پیشنهادها و انتقادهای آن‌ها هستند.

آموزش شش مهارت به کودکان و نوجوانان

کارگاه‌های مهارتی و هنری هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان شرکت‌کننده‌های این رویداد است. هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بخش‌های مختلفی را برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته است که یکی از این بخش‌ها، کارگاه‌های مهارتی و هنری‌ست.

کارگاه‌های این دوره از جشنواره شامل کارگاه بازی خلّاق، نقاشی، اوریگامی، کاردستی خلاق، سفال و خوش‌نویسی‌ست که با حضور مربیان باسابقه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و آموزش‌ها به سبک کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تک‌جلسه‌ای کانون صورت می‌گیرد.

بر این اساس، آموزش‌های مهارتی به‌صورت تک‌جلسه‌ای صورت می‌گیرد و توان شرکت‌کننده‌ها پس از فعالیت و آموزش و اتمام هر جلسه، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. ابزار و ملزومات تمامی کارگاه‌ها در اختیار تمامی شرکت‌کننده‌ها قرار داده می‌شود و محصولاتی که به‌عنوان خروجی کارگاه‌ها توسط خودشان آماده شده‌است، به‌عنوان یادگاری از هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به آن‌ها داده می‌شود.

این کارگاه‌ها، از روز ۲۱ فروردین‌ماه و همزمان با افتتاح این رویداد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ دایر خواهد بود و ظرفیت آموزش به ۱۰ نفر در هر جلسه کارگاه (در مدت زمان ۳۰ دقیقه) وجود دارد.

در این نمایشگاه که بیش از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی محصولات خود را عرضه خواهند کرد، خانواده‌ها می‌توانند با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

در کنار برگزاری این نمایشگاه، دو کارگاه بازی برای کودکان و نوجوانان با حضور مربیان کانون پرورش فکری تدارک دیده شده و آنان امکان استفاده از این فضای بازی را به صورت رایگان خواهند داشت.

 

نظرات