فیلم روایت عجیب میلاد دولت آبادی در زندگی پس از زندگی از جهنم و برزخ را کامل ببینید

0

فیلم روایت عجیب میلاد دولت آبادی در زندگی پس از زندگی از جهنم و برزخ را کامل ببینید که در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه چهار پخش شد که درباره بهشت و جهنم و بهشت و دوزخ برزخی و مشاهده ی فضاهایی از بهشت و جهنم در برزخ و دنیای مانند آینه است و سرنوشت افرادی که نماز نمی خوانند و تاثیر و وزن نگاه غصبناک در محاسبه ی اعمال و روایت تاثیر گذار از اهمیت نماز و مراقبت در گفتار در تجربه نزدیک به مرگ سخن گفت

فیلم روایت عجیب میلاد دولت آبادی در زندگی پس از زندگی از جهنم و برزخ را کامل ببینید

فیلم روایت عجیب میلاد دولت آبادی در زندگی پس از زندگی از جهنم و برزخ را کامل ببینید

میلاد دولت آبادی تجربه گر مرگ، شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در هفتمین روز ماه رمضان ۱۴۰۱ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی و دیدن فضای بهشت و جهنم و دوزخ و عالم برزخ گفتگو کرد.

او گفت که بر اثر سانحه رانندگی با موتورسیکلت دچار مرگ موقت و کما شده است. او درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت .بعد از مرگ برایش رخ داده بود در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، شبکه چهار سیما ادامه گفتگو با تجربه‌گر آقای میلاد دولت ابادی در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

دو ویدیوی گفتگوی میلاد دولت آبادی زندگی پس از زندگی را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

گفتگوی میلاد دولت آبادی درباره بهشت و دوزخ و جهنم در عالم برزخ را در فیلم زیر ببییند:

دانلود ویدئو

فیلم کامل گفتگوی میلاد دولت آبادی را در تلوبیون ببینید

بیوگرافی میلاد دولت آبادی زندگی پس از زندگی

میلاد دولت آبادی تجربه گر مرگ درباره حضور در عالم بررخ و درباره بهشت و جهنم و بهشت و دوزخ برزخی و مشاهده ی فضاهایی از بهشت و جهنم در برزخ و دنیای مانند آینه است و سرنوشت افرادی که نماز نمی خوانند و تاثیر و وزن نگاه غصبناک در محاسبه ی اعمال و روایت تاثیر گذار از اهمیت نماز و مراقبت در گفتار در تجربه نزدیک به مرگ سخن گفت را تشریح کرد

میلاد دولت آبادی گفت که بعد از برگشتن به دنیا و مرگ موقت تغییر مسیر زندگی داد و کلا تغییر کردم

دولت آبادی در زندگی پس از زندگی

زمان پخش

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات