بررسی ۳ برند عطر که شما را در سال ۱۴۰۱ فردی متمایز و خاص نشان می‌دهد!

0

عطر! همچون خاطره‌ای است که از شما در یاد دیگران باقی می‌ماند و هرجایی آن عطر به مشام آن‌ها برسد، یادآور شما خواهد بود. خرید عطر جدید، برای خود یا حتی برای هدیه دادن به عزیزانتان، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد؛ به‌خصوص هنگامی‌که یک عطر اصل از یک برند اصیل تهیه می‌کنید و ویژگی‌های شخصیتی و ظاهری فرد را در نظر می‌گیرید تا انتخابی اختصاصی داشته باشید. در سال ۱۴۰۱، انتخاب‌های قدیمی را کنار بگذارید و قرن جدید را با یک رایحه جدید آغاز نمایید.

 خرید عطر

این مطلب از میرولانژ، ۳ برند عطر مشهور را بررسی کرده است تا به‌راحتی انتخاب کنید. آیا به‌دنبال خوشبوترین عطر مردانه در ایران هستید؟! یا شاید می‌خواهید برای یک خانم عطری جدید و خوشبو تهیه نمایید! حتی اگر دوست دارید با شریک عاطفی خود، رایحه‌ای مشابه داشته باشید، از بین عطرهای UNISEX این سه برند، می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

برند لوکس آمواژ ، هدیه‌ای برای پادشاهان

برند آمواژ (Amouage Perfumes) که بسیاری آن را با نام آمواج می‌شناسند؛ در سال ۱۹۸۳ توسط یکی از اعضای ارشد خانواده سلطنتی عمان، به‌نام سلطان، تاسیس شد و یک برند لوکس، شناخته شده و خاص است که در سراسر جهان طرفداران وفاداری دارد. یکی از ویژگی‌های بارز رایحه این عطرها این است که با تنوع بالای این رایحه‌ها و همچنین ادغامی که بین رایحه‌ی عطرهای غربی و شرقی در عطر و ادکلن آمواژ ایجاد شده است، شکاف بین عطر سبک شرقی و حساسیت‌های غربی را پر می‌نماید.

تنوع این رایحه‌ها از بوی عود تا گل رز را شامل می‌شود و به راحتی برای هر سلیقه‌ای یک رایحه خاص ارائه می‌دهد. اکثر عطرها، در دو نسخه عطر زنانه آمواژ و عطر مردانه آمواژ موجود هستند. این برند، تا به امروز، تقریبا صد عطر منتشر کرده است که هرکدام رایحه‌های خاص خود را دارند. از ویژگی‌های ظاهری عطرهای برند آمواژ، می‌توان به درپوش نگین‌دار هر بطری اشاره نمود که مانند یک تاج در بالای بطری‌های امضا شده با نام برند، قرار می‌گیرد و آن‌ها را به‌عنوان نمادی از عطرهای “مناسب برای خانواده سلطنتی” نشان می‌دهد.

انتخاب عطر آمواژ

عطر امسال

از عطرهای لوکس برند آمواژ (امواج) که در سال ۱۴۰۱ می‌توانید استفاده کنید و یا به عزیزان خود هدیه دهید؛ می‌توان به کالکشن اپوس آمواژ (Amouage Opus Collection) اشاره نمود که شامل ۱۱ نوع عطر است که از نظر گروه‌های بویایی، عطرهای ادویه‌ای (اپوس ۴ و ۶)، عطرهای گلی شرقی (اپوس ۳ و ۵ و ۱۰)، عطرهای شرقی چوبی (اپوس ۸ و ۱۱) و… و همچنین عطرهای زنانه/مردانه یا (Unisex) همچون عطر آمواژ باندلس (Amouage Boundless)، عطر آمواژ متریال (Amouage Material)، آمواژ آشور (Amouage Ashore)، آمواژ میندر (Amouage Meander) و… هستند. از دیگر عطرهای این برند که طرفداران زیادی دارند، می‌توان به عطر زنانه لاو میموسا (Amouage Love Mimosa)، عطر آمواژ گلد مردانه (Amouage Gold)، عطر مردانه آمواژ اینترلود (Amouage Interude)، عطر زنانه آنر یا هانر آمواژ (Amouage Honor) و… اشاره نمود. اگر می‌خواهید با تنوع این عطرها بیشتر آشنا شوید، بر روی عطر آمواژ کلیک کنید و ضمن اطلاع از نوع رایحه و قیمت عطرها، در بین دسته‌بندی دلخواه خود، به آسانی عطری متناسب با ویژگی‌هایی که می‌خواهید را پیدا نمایید.

عطرهای برند بولگاری ، اصالت در رایحه

کمتر کسی را می‌توان پیدا نمود که نام برند بولگاری را نشنیده باشد و به‌جرئت می‌توان گفت بسیاری آن را خوشبوترین عطر مردانه در ایران می‌دانند. این برند لوکس ایتالیایی در زمینه مد و فشن و همچنین تولید عطرهایی با رایحه‌های به‌یاد ماندنی، در بین بسیاری از برندها پیشتاز است. هنگامی که از بولگاری صحبت می‌کنیم، به‌یاد اصالت می‌افتیم و این برند، بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یافتن اصالت و لوکس بودن در رایحه عطرهای خود هستند.

بولگاری یک برند لوکس ایتالیایی است که در سال  ۱۸۸۴ توسط فردی به‌نام سوتیریوس ولگاریس تاسیس شده است. نام شرکت را از نام خانوادگی بنیانگذار آن، انتخاب کرده‌اند و این اسم به‌صورت بولگاری تلفظ می‌شود؛ با وجود آن‌که Bvlgari، نوشته می‌شود؛ اما این نوشته به شکل لاتین این اسم بوده و باید v همچون حرف u خوانده شود.

اولین محصولات این برند، جواهرات بودند، زیرا بنیان‌گذار یونانی بولگاری، حرفه جواهرسازی را در یونان آموخت و در سال ۱۸۸۱ به رم رفت. نخستین فروشگاه‌های این برند، در سال ۱۹۷۰، در شهرهایی همچون نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو بودند؛ اما امروزه با وجود شهرت جهانی این برند، می‌توان در سراسر جهان حدود ۳۰۰ فروشگاه بولگاری را پیدا نمود. برند بولگاری، پس از تولید جواهرات، ساعت و لوازم جانبی و…، نخستین عطر خود به‌نام Eau Parfumée au Thé Vert را در سال ۱۹۹۲ تولید نمود.

انتخاب عطر بولگاری

برند بولگاری، امروزه انواع عطر و ادکلن خود را در سه دسته، عطرهای زنانه، عطرهای مردانه و عطرهای زنانه/مردانه یا Unisex ارائه می‌دهد. از پرطرفدارترین عطرهای unisex این برند، می‌توان به عطر بلک بولگاری (Bvlgari Black) اشاره نمود و پس از آن عطرهایی همچون بولگاری روژ (The Rouge)، عطر بولگاری ورت (The Vert) و… هستند. کالکشنهای بسیار معروف این برند شامل BLV، Aqva، Allegra، Murano، Goldea، Le Gemme و… هستند.

عطر

دو عطر بسیار معروف این برند که می‌توانید به‌عنوان عطر سال خود انتخاب کنید، عطر زنانه بولگاری نوراه (Bvlgari Noorah) با رایحه ملایم و شیرین و چایپر گلی، و همچنین عطر زنانه بولگاری زاهیرا (Bvlgari Zahira)، عطر مردانه بولگاری پوراوم (Bvlgari Pour Homme) و عطر مردانه بولگاری آکوا آمارا (Aqva Amara) هستند.

برند معروف کارتیه ، از جواهر تا عطرهای خاص

برند کارتیه در زمینه طراحی و دیزاین محصولات خود، در دنیا معروف است و اینتربرند، کارتیه را به‌عنوان برند ۷۳ام در جهان می‌شناسد. کارتیه، یک برند معروف در زمینه تولید محصولات لوکس همچون انواع جواهر و زیورآلات، کالاهای چرمی، ساعت، عطر، اکسسوری و… است که فعالیت خود را از قرن نوزدهم آغاز نمود و ابتدا در زمینه جواهرسازی فعالیت کرد؛ اما امروزه عطرهای این برند نیز شهرت جهانی دارند و جای خود را بین طرفداران این برند باز کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های بارز انواع عطر کارتیه، این است که برخلاف بسیاری از عطر و ادکلن‌ها که رایحه‌های قوی دارند که گاهی دردسرساز شده و نمی‌توان به‌عنوان عطر روزمره از آن‌ها استفاده نمود؛ انواع عطر کارتیه دارای رایحه‌هایی لطیف هستند که می‌توانید در هر شرایطی از این عطرها استفاده کنید.

انتخاب عطر کارتیه

عطر کارتیه انواع مختلفی از عطرها را در دسته عطر انواع عطر زنانه، عطر مردانه و زنانه/مردانه یا unisex دارد که رایحه آن‌ها متنوع و لطیف است. از انواع جدید و پرفروش عطر کارتیه می‌توان به عطر مردانه پاشا د کارتیه (Pasha De Cartier) با رایحه ماندگار نعناع هندی، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و لابدانیوم اشاره کرد که سبب ایجاد رایحه‌ای تند و شیرین شده‌اند؛ همچنین عطر زنانه و معروف پانتر (Cartier La Panthere) دارای رایحه‌ای گلی است که بیشتر برای فصل بهار و تابستان مناسب است. ویژگی‌های بیشتر این عطرها، همچون قیمت عطر را با کلیک بر روی عطر کارتیه، بخوانید.

تجربه‌ای متفاوت برای سال جدید!

در سال جدید، می‌توانید علاوه‌بر تغییراتی که در ظاهر یا سبک زندگی خود ایجاد می‌کنید؛ رایحه‌ای که از شما در یادها می‌ماند را نیز تغییر دهید و تنها کافیست یک عطر اصل از یک برند معروف تهیه کنید. انواع برندهایی که پیش‌تر درباره آن‌ها صحبت کردیم، رایحه‌هایی را تولید می‌کنند که هر شخص می‌تواند براساس روحیات و شخصیت خود، از میان آن‌ها انتخاب نماید تا با آن عطر در خاطرها ماندگار شود. شما از چه برند عطر و ادکلن استفاده می‌کنید و برای خرید عطر چه معیاری دارید؟! انتخاب امسال شما چیست؟!

نظرات