آشنایی با ووچر پرفکت مانی و کاربردهای آن

0

ووچر پرفکت مانی مشابه چک بانک یا کارت شارژ یک بار مصرفی است که پس از استفاده آن را دور می اندازیم. تنها تفاوت آن این است که ووچر پرفکت مانی یک کارت الکترونیکی است نه یک کارت فیزیکی. امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی در بیشتر سایت ها وجود دارد. اعتبار این کارت به صورت دلار یا یورو است. شما می توانید کارت ووچر پرفکت مانی را به صورت آنلاین بخرید و استفاده نمایید.

امکان شارژ اکانت پرفکت مانی با استفاده از ووچر فراهم شده است. به منظور خرید محصولات و یا خدمات از سایت های خارجی می توانید کدهای این کارت را وارد کرده و اقدام به خرید نمایید.

مهم ترین کاربرد ووچر پرفکت مانی در کشورهایی مانند ایران است که دچار تحریم شده اند. علاوه بر امکان انجام پرداخت های الکترونیکی یک روش انتقال ارز به سراسر جهان محسوب می گردد.

دسترسی به ووچر پرفکت مانی در ایران آزاد بوده و برخلاف برخی از سیستم های مالی به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید(تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال)

روی هر ووچر اطلاعاتی نظیر یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی، تاریخ ایجاد و مقدار آن درج شده است.

برای استفاده از کارت ووچر در خریدهای اینترنتی کافیست آن را از صرافی های معتبر مانند پرفکت فا خریداری کنید.

 ووچر پرفکت مانی

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

بهترین گزینه برای خرید ووچر پرفکت مانی، سایت های ایرانی است. واژه خرید ووچـر پرفکت مانی را در گوگل سرچ کرده و از بین نتایج نمایش داده شده صرافی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مبلغ خرید ووچر در سایت های صرافی مختلف بین یک تا چند دلار متفاوت خواهد بود.

نکته مهم: در انتخاب صرافی مورد نظر دقت کنید که از اعتبار خوبی برخوردار باشد. پس از ورود به صرافی مورد نظر لازم است اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید. با گذراندن این مراحل مبلغ مورد نیاز برای خرید ووچر را از کارت بانکی خود پرداخت کرده و ووچر مورد نظر خود را دریافت کنید.

در مدت زمان کوتاهی پس از انجام مراحل گفته شده ووچر در اختیار شما قرار می گیرد. اکنون می توانید کالا یا خدماتی که قصد خرید آنها را دارید با وارد کردن شماره ووچر و کد فعالسازی آن خریداری نمایید.

نکته: لازم به ذکر است سایت مورد نظر باید از ووچر پشتیبانی کند.

مهم ترین کاربردهای ووچـر پرفکـت مانی

  • عدم نیاز به حمل و نقل پول نقد و امکان دریافت پول نقد از صرافی های سراسر دنیا بدون محدودیت زمانی
  • قابلیت پرداخت آنلاین خرید کالا و یا خدمات از سایت های خارجی به صورت کاملا ایمن
  • به کمک صرافی های آنلاین امکان تبدیل ووچر به دیگر ارزهای دیجیتال و یا حتی ارزهای فیات فراهم شده است.
  • امکان انتقال بین المللی پول به هر فردی در دیگر کشورهای سراسر جهان
  • در زمانی که اکانت پرفکت مانی در دسترس نیست می توان هزینه کالا یا خدمات را به وسیله ووچـر پرفـکت مانی پرداخت کرد.
  • قابلیت استفاده از ووچجر پرفکت مانی در زمانی که کالایی را خریداری کرده اید اما فروشنده اکانت پرفکت مانی ندارد.

ووچر پرفکت مانی

مزایای ووچر پرفکت مانی

  • برای افرادی که دائما پرداخت های ارزی انجام می دهند ووچـر پرفـکت مانی بهترین گزینه است. دلیل آن کم بودن میزان کارمزد دریافتی آن است.
  • فاقد تاریخ انقضاست و بدون محدودیت می توان از آن استفاده نمود. این موضوع امکان نقد کردن آن را بدون محدودیت زمانی برای شما فراهم کرده است.
  • امنیت پرداخت اینترنتی با ووچـر پرفکـت مانی بالاست. در این روش پرداخت به صورت کاملا مستقیم صورت می گیرد.
  • تراکنش ها با ووچـر پرفکـت مانی بدون تاخیر و با سرعت بالایی انجام می گیرند. همچنین به منظور افزایش اعتبار نیازی به تایید اطلاعات نخواهید داشت و اعتبار خیلی سریع به حساب شما اضافه می گردد.
  • استفاده از ووچـر پرفکـت مانی بسیار ساده و راحت است.

نکته مهم: به منظور سرمایه گذاری در حساب های پرفکت مانی نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت. در این صورت کافیست تنها کدهای روی ووچـر را وارد کرده و مبلغ مورد نیازتان را به حساب پرفکـت مانی خود انتقال دهید.

نظرات