بیان ۵ دلیل باورنکردنی خرید اسباب بازی سگ و اسباب بازی گربه توسط چیوو!

0

اگر از سگ یا گربه در خانه نگهداری می کنید باید این موضوع رو بدونید که سگ ها و گربه ها عاشق جویدن اجسام هستند بنابراین اگر برای آنها اسباب بازی تهیه نکنید ممکنه سراغ وسایل خانه شما که می تونه گیاهان یا مبلمان باشه بروند.

بنابراین اگر می خواهید علاوه بر سالم ماندن وسایل منزل تون حیوان خانگی هم داشته باشید بهتره این ۵ دلیل رو بدونید تا نگهداری از گربه یا سگ برای شما آسان شود.

 جلوگیری از اضطراب در حیوان

اسباب بازی سگ و یا اسباب بازی گربه می تواند باعث جلوگیری از اضطراب در حیوان شود . در واقع مواردی همچون تغییر محیط زندگی حیوان ، صدا های مختلف و مواردی از این قبیل باعث ایجاد استرس در سگ یا گربه  میشود. حتی بعضی از سگ ها و گربه ها از برخی از فوبیاها رنج می برند که در این صورت جویدن اسباب بازی مثل یک آرامبخش برای آنها عمل می کند و باعث کاهش استرس آنها میشود.

سلامت دهان و دندان

حیوانات هم همانند ما انسان ها با مشکلات دهان و دندان مواجه هستند ، مواردی همچون درد دندان و مشکلات لثه و غیره. بنابراین بهترین راهکار برای پیشگیری از این موضوع تهیه اسباب بازی برای حیوان هست و همچنین خرید اسباب بازی می تواند از هزینه های زیاد دامپزشکی برای درمان سگ یا گربه شما جلوگیری کند. با توجه به این موضوع به صرفه ست که با هزینه ای نه چندان زیاد از هزینه های زیاد در آینده جلوگیری کنید.

رفع خستگی و کسالت

همانطور که ما انسان ها تحمل ماندن در خانه رو به مدت طولانی  نداریم حیوانات هم از این موضوع مستثنی نیستند.

بنابراین اگر سگ یا گربه شما به مدت طولانی در خانه بماند باعث میشود حیوان خانگی شما رفتارهای نامطلوبی ازخود بروز دهد که  در این موقعیت هم همچنان اسباب بازی مثل یک فرشته به کمک شما می آید.

فعالیت و ورزش

تهیه اسبـاب بازی علاوه بر حل سه مشکلی که در بالا گفته شد وسیله مناسبی برای ورزش سگ یا گربه شماست.

ممکن است حیوان شما در طول روز تحرکی نداشته باشد یا تحرک آن کم باشد  و این موضوع  باعث بروز بیماری میشود که این درباره گربه ها بیشتر صدق می کند چرا که گربه در طول روز مدت زمان زیادی خواب هستند از این رو تهیه اسباب بازی می تواند حیوان را به فعالیت و ورزش  وا دارد و حیوان را از خطر چاقی و بیماری های دیگر در امان بدارد.

بالا بردن اعتماد به نفس

برخی از حیوانات خانگی در ارتباط با انسان ها یا حیوانات خانگی دیگر ناتوان یا ضعیف هستند . بنابراین اگر برای حیوان خانگی خود اسباب بازی تهیه کنید باعث میشود که سگ یا گربه شما از بازی با  اسباب بازی خود لذت ببرد و بعد از مدتی از حالت خجالتی بودن خارج میشوند.

معرفی  اسباب بازی های جذاب برای سگ و گربه

سرویس آنلاین چیوو برای راحتی صاحبان پت اقدام به ارائه اسباب بازی ها جدید و جذاب کرده که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

اسباب بازی توپ پلاستیکی طناب دار سگ

 اسباب بازی سگ و گربه

ویژگی های محصول :

  • از مواد اولیه و با کیفیت، ساختاری بسیار بادوام تولید شده
  • طرح ها و بافت های روی محصول با تکنولوژی پیشرفته تولید شده است
  • ۱۰۰٪ برای سلامت حیوانات بی ضرر است زیرا مواد شیمیایی از خود آزاد نمی کند

 

اسباب بازی سگ مخمل هویجی سگ

اسباب بازی سگ و گربه

ویژگی های محصول :

  • طراحی شیک و رنگارنگ
  • یک اسباب بازی جذاب که از بی تحرکی و عدم فعالیت و بازی  در طول روز جلوگیری میکند

اسباب بازی پردار گربه

اسباب بازی سگ و گربه

ویژگی های محصول :

کشور سازنده : ترکیه

اسباب بازی موشی پت زوم

اسباب بازی سگ و گربه

ویژگی های محصول :

  • مناسب برای گربه
  • کشور سازنده چین میباشد
  • وسیله ای مناسب برای تربیت گربه

 

نتیجه گیری :

با توجه به دلایلی که گفته شد می توان نتیجه گرفت که اسباب بازی برای سگ یا گربه ضروری است و عدم تهیه آن می تواند باعث بروز یکسری از مشکلات شود و همچنین هزینه های زیادی رو در بر داشته باشد و همین موضوع باعث میشود نگهداری از سگ یا گربه برایتان آزار دهنده باشد به طوری که شما رو تا مرز پشیمانی خواهد ببرد.

و درآخر اگر می خواهید اسباب بازی های دیگر سگ و گربه رو مشاهده کنید می توانید به سایت چیوو مراجعه کنید و از بخش محصولات سگ و محصولات گربه اقدام به مشاهده انواع اسباب بازی سگ و گربه کنید.

منبع : www.chywo.com

نظرات