وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا + جزئیات

23

آخرین اخبار جزئیات تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوادر شهر تهران و آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس آلودگی هوا فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ و شاخص آلودگی هوا تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را در ادامه مطلب می خوانید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 21 فروردین 1401 آلودگی هوا مشخص شد+ جزئیاتخبر جدید تعطیلی:

🔸ادارات و مدارس خوزستان تعطیل شد

▫️استانداری خوزستان: به‌دلیل افزایش میزان ذرات معلق در هوا کلیه ادارات و مراکز آموزشی خوزستان امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل اعلام ‌شدند.

▫️گفتنی‌ست در ساعات آینده میزان غلظت گردوغبار در اکثر شهرهای خوزستان افزایش خواهد یافت./فارس

******

گرد و غبار پروازهای نوبت صبح امروز یکشنیه ۲۱ فررودین فرودگاه ایلام را لغو کرد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام:
🔹با توجه به کاهش دید افقی کمتر از ۵۰۰ متر در فرودگاه ایلام و رعایت نکات ایمنی، پرواز نوبت صبح شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران ایلام و برعکس لغو شد.

بروزرسانی ۱ :

❌مدارس مشهد فردا هم تعطیل شد

با توجه به استمرار و شدت آلودگی هوا، کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه فردا یک شنبه ۲۱ فروردین ماه در دو نوبت «صبح» و «عصر» تعطیل است.

برگزاری فعالیت های ورزشی در مدارس متوسطه دوم در فضاهای روباز ممنوع است.

بروزرسانی ۲ :

❌مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستان‌های غربی استان، فردا (یکشنبه) تعطیل است

🔹 مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا (یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

/ایسنا

بروزرسانی ۳ :

❌تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در خوزستان در روز یکشنبه/ شروع ادارات با ۲ ساعت تاخیر

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان:
🔹 بنا بر تصویب کارگروه اضطرار کیفیت هوای استان و به علت پایداری گرد و خاک تا روز دوشنبه کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی ها در تمامی شهرهای استان فردا تعطیل است.
🔹 همچنین سایر مدارس در مقاطع دیگر تحصیلی و ادارات با دو ساعت تاخیر فعالیت خودرا آغاز می کنند.
🔹کلیه مراکز درمانی، اورژانس، بیمارستانی، عملیاتی و نوبت کاری براساس ساعات کاری خود مشغول به فعالیت خواهند بود.

 

 

وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد+ جزئیات

با توجه به وضعیت آلودگی هوا و شاخص آلودگی هوا در وضعیت هشدار، احتمال تعطیلی مدارس در روز یکشنبه ۲۱ فررودین ۱۴۰۱ وجود دارد و تا ساعاتی دیگر آخرین اخبار جدید از جزئیات تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را بروزرسانی خواهیم کرد:

«فریبا گودرزی» کارشناس هواشناسی امروز درباره وضعیت آب و هوای کشور افزود: مردم تا روز یکشنبه کمتر بیرون از خانه باشند، زیرا خیزش گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا در کشور وجود دارد.

وی بیان‌داشت: منشا خیزش گرد و خاک، بادهای شدید مرکز و شرق کشور است و همزمان در غرب وجنوب غرب کشور نیز غبار آلودگی هوا با شاخص بالا وجود دارد.

گودرزی با بیان اینکه بالاترین حد شاخص آلودگی هوا ۵۰۰ است که روز گذشته در تهران تا ۴۹۲ به ثبت رسید، گفت: تهران امروز کمی شرایط بهتری را تجریه می‌کند و فردا آسمان تهران خالی از گرد و خاک است.

شاخص آلودگی هوا تعطیلی مدارس فردا

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۱۷۶ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده است.

به نقل از شرکت کنترل آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۷۶ قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۴۱۶ قرار داشت و هوای تهران خطرناک بود. همچنین تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک و ۱۵ روز هوای قابل قبول و یک روز آلوده برای گروه‌های حساس جامعه و یک روز هوای خطرناک داشته است.

به گفته فریبا گودرزی، روز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در بعضی از ساعت‌ها در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

وضعیت آب و هوای فردا

وی همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از عصر امروز از شمال غرب به کشور خبر داد و گفت: امروز بارش‌های پراکنده تا حدودی روی کیفیت هوا در شمال غرب و استان‌های شمالی تاثیر خواهد داشت، اما موجب رفع گرد و خاک از آسمان نخواهد بود.

بر اساس اعلام این کارشناس سازمان هواشناسی، سامانه بارشی مناطقی از شمال غرب، غرب، بخش‌های غرب و مرکزی دریای خزر را در برمی‌گیرد و همچنین برای استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شدند بارش پیش بینی می‌شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نوشت به دلیل حفظ جان و سلامت شهروندان، باید تعطیلی تهران، مدارس و ادارات را پیشه گرفت اما هنوز برای اجرای اقدامات کارشناسی با عزم و اراده ملی دیر نیست!

سید جعفر تشکری هاشمی در یک رشته توییت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در شرایط آلودگی هوا و وجود ذرات معلق زیر ۱۰ میکرون با شاخص ۵۰۰ppm، شهر تهران به یکی از آلوده ترین شهر جهان تبدیل شده است. علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد. تعطیلی مدارس و ادارات راه حل نبوده و نیست، مُسَکِنی برای گذر از وضعیت بحرانی است.

وی تاکید کرد: اینبار هم به دلیل حفظ جان و سلامت شهروندان، باید تعطیلی تهران، مدارس و ادارات را پیشه گرفت اما هنوز برای اجرای اقدامات کارشناسی با عزم و اراده ملی دیر نیست! وضعیت قرمزتر آلودگی هوا و مرگ و میر هزاران شهروند از آنچه تصور می‌کنیم به ما نزدیکتر است.

23 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا + جزئیات

  1. محمد گفت:

    ما که مشهدی هستیم مدارسمون تعطیله

  2. همسر کیم فاکینگ تهیونگ گفت:

    تعطیللللل کنید اگه سلامتیه نوجوانان کشور واستون مهمه آیت دوساعت تاخیر به چه درد میخوره با وزیر آموزش پرورش حرففف دارمممم کجاس

  3. همسر کیم نامجون اعظم گفت:

    خب کامل تعطیل میکردین این چه کاریه فقط دوساعت با تاخیر مدارس باز میکنین وزیر آموزش پرورش کجاس یه حرفی بهاش دارمممم

  4. ههه بوای گفت:

    یه پیام دارم برای اونی که مدارس رو تعطیل نکنه

  5. fatemeh گفت:

    آموزش و پرورش مگه مشکلات ما رو میبینه
    وقتی یه نفر مریضه وقتی یه نفر شرایطش رو نداره نتونه بره مدرسه باید چیکار کنه تازه میگن اگر کرونا هم داشته باشی باید بیای مدرسه نمیدونم گواهی پزشکی هم بیاری قابل قبول نیست ما باید چیکار کنیم

  6. sepanta گفت:

    آلودگی هوا_امتحانای میان ترم و ترم پشت سر هم_یه دفعه حضوری شدن مدارس
    حس نمیکنین یکم سخته؟

  7. sepanta گفت:

    آلودگی هوا_امتحانای میان ترم و ترم پشت سر هم_یه دفعه حضوری شدن مدارس
    حس نمیکنین یکم سخته؟ :)))

  8. یگانه گفت:

    آلودگی هوا_امتحانای میان ترم و ترم پشت سر هم_یه دفعه حضوری شدن مدارس
    حس نمیکنین یکم سخته؟:))))

  9. ... گفت:

    آلودگی هوا_امتحانای میان ترم و ترم پشت سر هم_یه دفعه حضوری شدن مدارس
    حس نمیکنین یکم سخته؟ :)))

  10. یگانه گفت:

    آلودگی هوا_امتحانای میان ترم و ترم پشت سر هم_یه دفعه حضوری شدن مدارس
    حس نمیکنین یکم سخته؟ :)))

  11. ... گفت:

    تعطیل کنین تروخداااا😭😭😭با این وضعیت باید بریم امتحانم بدیم چه وضعشهههههه مییمبگیتشگینیت

  12. امیر گفت:

    خدا وکیلی تعطیل کنین مدارسو هوا خرابه اصلا بیرون معلوم نیست ضمنن فردا امتحان داریم تعطیل کنین 😂

  13. مانی گفت:

    حدودا کی اعلام میکنن وضعیت فردای مدارت رو ؟ چه ساعتی ؟

  14. موعود گفت:

    ما که امروز رفتیم کادر بی شعور مدرسه هم نزاشتن هیچ کس توی کلاس بمونه همه توی این هوا چهار زنگ حیاط بودیم بعد میای حرف مفت میزنی بیرون نرید خب لعنتی مدارسو یه روز تعطیل کن نمیمیری که !؟

  15. حمید گفت:

    آخه این مسئولین کجا هستند بخدا این مدارس برای بچه ها رو میکشن ای لعنت خدا بر کسانی که مدارس باز می کنن

  16. امیرعلی سالاروند گفت:

  17. ممد گفت:

    لعنتیا تعطیل کنین فردا امتحان دارم!!!!😂

  18. مینو گفت:

    وزیر اموزش پرورش واقعا کجاها سیر میکنه؟؟!!!

  19. احسان گفت:

    ستاد کرونا میگه پنجره کلاس باز باشه ، ستاد آلودگی هوا میگه پنجره رو ببندید ، آخرش هم کلی از بچه های بی گناه رو به کشتن میدن …..

  20. محمد طاها گفت:

    شنبه رو که وضع از این بدتر بود تعطیل نکردن بعد میان تو اخبار زیر نویس میکنن همه ی گروه های سنی از فعالیت در خارج از خانه خودداری کنند خب کوفت و از فعالیت خارج از خانه خودداری کنید وقتی مدارس بازن

  21. گوربه گفت:

    خدایی هوارو ببینید چقد آلودس خودتون میتونید نفس بکشید اینجا ؟؟؟؟ شنبه رو که اصل آلودگی هواس رو تعطیل نمیکنن میان یکشنبه رو واس من میخان تعطیل کنن البته بازم معلوم نیس

  22. همون گفت:

    اولین نظر

    1. مینا گفت:

      منم همونم

نظرات