ساعت پخش و تکرار برنامه زوجی نو در ماه رمضان ۱۴۰۱ +ساعت پخش تکرار

0

ساعت و زمان پخش و تکرار برنامه زوجی نو در ماه رمضان ۱۴۰۱ +ساعت پخش تکرار فصل دوم برنامه زوجینو در ماه رمضان ۱۴۰۱ براساس آخرین اخبار تلویزیون، «برنامه زوجی نو» در ماه رمضان ۱۴۰۱ در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد تکرار فصل دوم مسابقه زوجینو (زوجی نو) در رمضان ۱۴۰۱ از شبکه تلویزیونی ۳ روز بعد خواهد بود. اگر به دنبال پاسخ زوجینو در ماه رمضان از کی شروع میشه ۱۴۰۱ و تکرار برنامه زوجی نو در رمضان ۱۴۰۱ کی هست، در ادامه با ما باشید

ساعت پخش برنامه زوجی نو در ماه رمضان 1401 [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش و تکرار برنامه زوجی نو در ماه رمضان ۱۴۰۱ +ساعت پخش تکرار

براساس آخرین اخبار تلویزیون، «برنامه زوجی نو» در ماه رمضان ۱۴۰۱ در روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش خواهد شد . برنامه روجی نو در روزهای عادی چهار روز در هفته روزهای شنبه و یکشنبه و سه‌شنبه و چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش میشود، اما با توجه به اینکه در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ هستیم کنداکتور پخش برنامه ها از جمله مسابقه زوجی نو نیز تغییر کرده و شما میتوانید این برنامه را در روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۲ و در حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما تماشا کنید و تکرار برنامه زوجی نو نیز را میتوانید در روزهای عادی ساعت ۱۳:۱۵ تماشا کنید و در ایام ماه رمضان نیز از شبکه تلوبیون شبکه پخش اختصاصی صدا و سیما تماشا کنید

ساعت پخش و تکرار برنامه زوجی نو در ماه رمضان 1401 +ساعت پخش تکرار

جزئیات پخش زمان پخش تکرار برنامه زوجینو ماه رمضان ۱۴۰۱

زوجی نو ماه رمضان ۱۴۰۱- روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها
ساعت ۲۲:۳۰

مسابقه «زوجینو» با اجرای باربد بابایی، به کارگردانی محمد پورصباغیان و تهیه کنندگی حامد خانی برای پخش در شبکه سه تولید شده است.

کارگردان برنامه «زوجینو» با اشاره به اجرای باربد بابایی در این برنامه بیان کرد که او برگ برنده این مسابقه است و انرژی بسیاری برای آن می‌گذارد.

محمد پورصباغیان درباره برنامه «زوجینو» که در ایام نوروز از شبکه سه پخش می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: ۱۴ قسمت از این برنامه برای نوروز است که از ابتدای فروردین روی آنتن رفته و هر شب پخش می‌شود که ویژه نوروز تغییراتی دادیم و سراغ قومیت‌ها و گیم شوهای سبک رفتیم.

وی اضافه کرد: با این حال برنامه‌ریزی ما برای تعداد قسمت‌های بیشتر است و بعد از نوروز احتمالاً برای ماه مبارک رمضان هم پخش داریم.

محمد پورصباغیان، کارگردانی «زوجی نو»: باربد بابایی قطعه‌ای از پازل «زوجی نو» است. کسی که خودش زود ازدواج کرده و یکی از فاکتورهای انتخاب ما برای زوج‌ها همین نکته است. کسانی که در دسته‌بندی ازدواج، زیر ۲۵ سال ازدواج کرده باشد. یا ازدواج آسان که شرط ازدواجش یک سکه بهار آزادی بوده است. نه مثلِ زوج‌هایی که آقا در ۴۶ سالگی و خانم در ۳۸ سالگی ازدواج کرده‌اند. این‌ها را نمی‌توانیم به عنوان الگو معرفی کنیم. ازدواج زود، آسان و فرزندآوری برای ما حائز اهمیت است. مردم روایت و قصه دوست دارند و هرچه این روایت‌ها سوژه‌محورتر باشند مخاطب با آنها همذات‌پنداری بیشتری خواهد داشت.

وی درباره اجرای موفق باربد بابایی در برنامه نیز یادآور شد: باربد بابایی برگ برنده برنامه «زوجینو» است؛ این را نه فقط من که مدیران هم بر آن اتفاق نظر دارند. باربد بابایی شومن بسیار خوبی است و انرژی فوق‌العاده‌ای برای برنامه می‌گذارد.

وی در پایان بیان کرد: بابایی در آیتم «هدفون» خیلی انرژی می‌گذارد و هر آیتم شاید حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد آنقدر که اکت دارد و شوخی می‌کند اما همه اینها به خاطر محدودیت زمان پخش نمی‌شود و ۱۰ دقیقه آن روی آنتن می‌رود. همین‌ها باعث می‌شود که جمعیت استیج که مجری را از همان جا می‌بیند انرژی بیشتری نسبت به مخاطب داخل منزل داشته باشد.

نظرات