ساعت پخش و تکرار و بازپخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا رمضان ۱۴۰۱

0

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار و بازپخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا ماه رمضان ۱۴۰۱ مشخص شد و شما میتوانید سریال خانه به دوش را در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا ببینید. ساعت دقیق پخش سریال خانه به دوش و ساعت و زمان تکرار و بازپخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ را میخوانید

ساعت پخش و تکرار و بازپخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا رمضان 1401

ساعت پخش و تکرار و بازپخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا رمضان ۱۴۰۱

ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا در ماه رمضان ۱۴۰۱ مشخص شد و شما میتوانید سریال خانه به دوش را در ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه تماشا در ساعت ۲۳:۰۰ تماشا کنید و تکرار و بازپخش آن را نیز در ساعات ۵ ، ۱۱ صبح نگاه کنید

مجموعه طنز پر طرفدار خانه به دوش در ایام رمضان۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش می شود:

🔸 هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا
🔺 بازپخش : ساعات ۵ ، ۱۱

همچنین مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در مورد جزئیات باکس‌های شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ افزود: در ساعت ۱۷ شبکه تماشا، برنامه ماه تماشایی را پخش می‌کند که هدف آن مرور خاطرات خاطره‌انگیز ماه رمضان در سال‌های گذشته است. خاطره بازی با برنامه‌های عروسکی، انیمیشن، آداب و سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت‌های بزرگان انقلاب در این ماه مبارک از بخش‌های اصلی این برنامه است. همچنین بخش نماهنگ و نظرسنجی برنامه «هم آهنگ» و جوایز روزانه که در این بخش هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایزی تقدیم می‌شود، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

سریال «خانه به دوش» از ساخته‌های رضا عطاران و محصول سال ۱۳۸۳ تلویزیون که به داستان ماشالله با بازی حمید لولایی و خانواده اش می‌پردازد، در ساعت ۱۱ شب یا ۲۳ پخش می‌شود.

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران است. بازیگران این مجموعه حمید لولایی، رضا عطاران، غلامحسین لطفی، علی صادقی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، فلور نظری و بهنوش بختیاری هستند. این مجموعه در رمضان ۱۳۸۳ از شبکهٔ سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شدو همچنین در سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۸ بر روی تلویزیون ایران باز پخش شد.

خلاصهٔ داستان

ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده‌است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما آقای بیات کلاه‌بردار از آب درمی‌آید و آقای بیات به ماشاءالله و احمد (رضا عطاران) بلیط جعلی می‌دهد و آن‌ها نمی‌توانند به مالزی سفر کنند. احمد ماشاءالله را در یک کارگاه کفاشی می‌برد و در آن جا کار می‌کنند.

 

نظرات