اجاره خودرو چه زمانی ارزش دارد؟

1

اجاره خودرو همواره یکی از نیاز‌های عمده‌ای است که ممکن است نسبت به آن آگاه نباشیم. در واقع با این کار می‌توانیم جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافی را بگیریم. در این مقاله قرار است به سراغ دلایلی برویم که اجاره خودرو را به یک امر الزامی تبدیل می‌کند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا چون و چرای این موضوع را بررسی کنیم.

 اجاره خودرو

اهمیت اجاره خودرو

اجاره ماشین در سال‌های گذشته به دلایل بسیار زیاد و مختلفی، محبوبیت و مقبولیت بالایی پیدا کرده است. این آمار نسبت به چند سال گذشته بسیار شگفت‌انگیز است و نشان از درک اهمیت این موضوع دارد که تا چقدر می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. بسیاری از افراد در جست‌وجوی انواع خودرو‌ها از ماشین‌های روز در سرتاسر جهان گرفته تا خودرو‌های ایرانی متوسط که محبوبیت بالایی هم در بین ایرانیان داخل دارد، برای کار‌های مختلف و روتین خود ‌می‌روند.

خدمات اجاره خودرو در سال‌های اخیر در ایران هم به شدت گسترش پیدا کرده است. اغلب مردم ترجیح می‌دهند به جای استهلاک خودرو خود از خودرو‌های اجاره‌ای استفاده کنند. خودرو‌های مختلف و بسیار متنوعی توسط شرکت‌های فعال در حوزه کرایه ماشین از جمله کافه رنت که دارای سابقه طولانی در این زمینه است به افراد اجاره داده می‌شود تا به دلایل مختلفی که مدنظرشان است، به دنبال اجاره خودرو‌های مورد نظرشان بروند. با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو‌های گوناگون چه داخلی و چه خارجی، خیلی از افراد به دنبال اجاره ماشین‌های متفاوت و گوناگون هستند. اجاره ماشین دارای شرایط ویژه و خاصی است و اغلب مردم برای موارد مختلف و متعددی این کار را انجام می‌دهند.

دلایل اجاره خودرو

اجاره خودرو

سرویس اجاره خودرو، در سرتاسر دنیا روز به روز با استقبال بیشتری نسبت به سالیان گذشته روبه‌رو شده است. افراد زیادی به دنبال اجاره خودرو‌های مورد علاقه‌شان در سفر، رفت و امد و مراسمات خاص خود ‌می‌روند. در ایران هم تعداد بسیار زیاد و متعددی از افرادی که در جست و جوی اجاره خودرو‌های لوکس یا اقتصادی هستند نیز نسبت به گذشته، بسیار بیشتر شده است. شرکت‌های بسیاری مثل کافه رنت، خدمات مختلف و بسیار متنوعی را در این حوزه ارائه می‌دهند. افراد بنا به دلایل بسیار زیادی به دنبال اجاره خودرو‌های مختلف با قیمت مناسب یا حتی بسیار لوکس ‌می‌روند که در ادامه قرار است به بررسی برخی از این دلایل بپردازیم.

شرایط اقتصادی

یکی از مهم‌ترین دلایل و شاید بتوان گفت عمده‌ترین موردی که افراد، اجاره خودرو را به خرید آن ترجیح می‌دهند؛ بالا رفتن سرسام‌آور قیمت خودرو‌ها در ایران، به خصوص خودرو‌های خارجی از برند‌های لوکس در سال‌های اخیر به دلیل وجود تحریم‌ها است. در سال‌های گذشته با وضع تحریم‌های مختلف و افزایش سرسام‌آور قیمت دلار در صنایع خودرو، قیمت خودرو‌ها به شکل بسیار باورنکردنی و غیر قابل تصوری بالا رفته است.

به همین دلیل است که افراد به دنبال این هستند که با حداقل هزینه‌ای که می‌توانند انجام بدهند، و در واقع برای خودرو لازم است، اقدام به اجاره خودروی مورد نظرشان باتوجه به شرایطی که در پیش دارند کنند و سایر منابع مالی خود را به جای صرف خرید برای ماشین‌های گران‌بهاء در دیگر بخش‌های زندگیشان که به نسبت مهم‌تر است، سرمایه‌گذاری کنند.

اجاره ماشین برای حضور در یک مراسم خاص

مردم همیشه تمایل دارند در مراسمات و مهمانی‌هایی که قرار است بروند نظیر جشن‌ها، رویداد‌های خاص، عروسی‌ها، مهمانی‌های کاری و غیره، منحصر به فرد و متمایز باشند به همین خاطر یکی از کار‌هایی که اغلب افراد در چنین زمان‌هایی به دنبال انجامشان هستند، استفاده از خودرو‌های لاکچری و لوکس است. خب خرید این خودرو‌ها برای اغلب افراد کار سخت و شاید باورنکردنی‌ باشد ولی به هر جهت در این زمان، شرکت‌های اجاره خودرو نظیر کافه رنت به کمک این دسته از افراد می‌آیند و آن‌ها این توانایی را پیدا می‌کنند تا با پرداخت هزینه‌ای مشخص که در مقابل خرید همان خودرو بسیار ناچیز است، خودرو را در زمان رویداد‌هایشان کرایه کنند.

پرداخت مالیات برای ماشین‌های وارداتی

برای واردات بسیاری از خودرو‌های لاکچری و مد روز در سرتاسر دنیا و ترخیص آن‌ها از گمرک باید هزینه‌های بسیار زیاد و سرسام‌آوری پرداخت کرد. همچنین هر ساله نیز احتمال دارد که مالیات‌ها در نظر گرفته شده از سوی دولت و هزینه‌های ادامه‌دار دیگری برای چنین خودرو‌هایی مثل تعویض روغن، لنت و… وجود داشته باشد. از این رو می‌توان با اجاره این دسته از خودرو‌ها، بدون اینکه چنین مخارجی را داشته باشید، خود را از هزینه‌های اضافی معاف کرد و تنها با پرداخت هزینه اجاره خودرو، که بسیار بسیار اندک است لذت استفاده از جدیدترین و لوکس‌ترین خودرو‌های روز جهان را تجربه کنید.

اجاره خودرو

هزینه استهلاک و نگهداری ماشین

همزمان با گران شدن خودرو‌ها، افزایش قیمت و تورم سرسام‌آور، هزینه خرید قطعات، تعمیر و نگهداری و سرویس ماشین هم به طرز غیرقابل باوری افزایش پیدا کرده است. خودرو‌های خارجی نیز با در نظر گرفتن تحریم‌های موجود در صورتی که نیاز به تعویض قطعات و تعمیر خودرو پیدا کنند، هزینه بسیار زیادی را روی دست صاحب ماشین خواهد گذاشت.

هزینه به شدت بالایی خواهند داشت

با توجه به این که این مشکلات متنوع مثل استهلاک، خرابی و… در درازمدت به طور فراوان و متوالی برای خودرو‌های داخلی و خارجی رخ می‌دهد، این توانایی وجود دارد تا با اجاره دوره‌ای خودرو‌هایی که دوست دارید یا مورد علاقه شماست، این هزینه‌ها را به صورت مؤثری کنار بزنید.

عدم دسترسی به ماشین شخصی

زمان‌هایی که با وسایلی نظیر اتوبوس، قطار و هواپیما به نقاط بسیار دورتر از محل زندگی خود برای سفر، رجوع می‌کنید و به خودروی شخصی‌تان هم در چنین شرایطی دسترسی ندارید، این توانایی برای شما در نظر گرفته شده است تا خودروی مورد نیاز خود را از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اجاره خودرو مثل کافه رنت بدون هیچ نگرانی‌ای اجاره کنید و با خیال آسوده و راحت در کمترین زمان ممکن به همه مقاصدتان سفر کنید.

لذت تجربه رانندگی با خودرو‌های متنوع

بسیاری از افراد دوستدار خودرو‌های لوکس یا داخلی و به اصطلاح می‌توان گفت ماشین باز، به دنبال تست کردن جدیدترین خودرو‌های صنعت ماشین‌سازی دنیا از دید‌های متعدد و مختلفی هستند. به همین خاطر است که بهترین راه پیش روی این افراد، اجاره این دسته از خودرو‌ها است. به کمک اجاره خودرو‌ها این دسته از افراد توانایی این را دارند تا هر زمان و وقتی که می‌خواهند و تمایل دارند، رانندگی با جدیدترین خودرو‌های روز دنیا را به خوبی تجربه کنند و لحظاتی متفاوت و خاص را برای خودشان رقم بزنند.

اجاره ماشین عروس

اجاره خودرو

یکی از موارد بسیار مهمی که همه ما با آن آشنا هستیم و کمابیش درباره آن اطلاع داریم، اجاره ماشین عروس است. همانطور که در دلایل اجاره خودرو اشاره شد، یکی از عمده‌ترین دلایل اجاره خودرو، همین مراسم‌ها هستند. در بیشتر عروسی‌ها و مجالس به جای استفاده از ماشین شخصی، ماشین‌های لوکس و خارجی اجاره می‌شوند. با اجاره ماشین برای مراسم می‌توانید علاوه‌بر ظاهری خاص و جذاب، یک شب به یاد ماندنی و لذت‌بخش هم برای خود مهیا کنید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که حتماً باید از مراکز معتبر و خوش‌آوازه اجاره ماشین عروس خود را انجام دهید تا شب خوب خودتان را خراب نکنید و استرس اضافی نداشته باشید. کافه رنت با ارائه ماشین‌های جذاب و لوکس به زوج‌های جوان برای ساختن یک خاطره جذاب و به یادماندنی کمک می‌کند. این ماشین‌های جذاب و لوکس به هر دو صورت با راننده و بدون راننده برای اجاره مهیا شده است. البته اجاره هر کدام از ماشین‌ها دارای شرایط و قوانین مخصوص به خود است که البته برای مساعدت بشتر با جوانان، کافه رنت در ازای اجاره ماشین عروس بدون راننده، هیچگونه ودیعه‌ای از داماد نخواهد گرفت.

شرایط اجاره ماشین عروس

اجاره خودرو

به صورت کلی بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجاره ماشین عروس، ۱۵ ساعت در نظر گرفته شده است. یعنی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب اجاره خودرو مجاز است. در این ساعت خودرو چه با راننده و چه بدون راننده، به صورت کامل در اختیار شما خواهد بود. اگر زمان استفاده شما از ۱۲ شب عبور کند و از بازه مقرر فراتر رود، هزینه هر ساعت مازاد نسبت به نوع خودرو برای شما در نظر گرفته خواهد شد. همچنین محدوده حرکت خودرو‌های اجاره‌ای در داخل شهر است و اگر تمایل دارید که از شهر خارج شوید، می‌توانید بعد از هماهنگی با کافه رنت، مبلغی را برای خروجی متناسب با نوع ماشین پرداخت کنید. به طور مثال اگر خودرو در شهر تهران تحویل گرفته شود، و در طول مراسم عروسی به مناطقی مثل احمد آیاد، کردان، گرمدره، شهریار و… وارد شود، هزینه خروجی شامل حال عروس و داماد خواهد شد.

همچنین کافه رنت امکانی را در نظر گرفته است که اگر عروس و داماد تمایل داشته باشند، بعد از عروسی با خودروی کافه رنتی به ماه عسل بروند، از شرایط و تخفیف ویژه کافه رنت برخوردار شوند و از سایر خودرو‌های سواری بدون راننده یا با راننده این شرکت برای رفتن به ماه عسل استفاده کنند.

قیمت اجاره ماشین عروس در کافه رنت نیز به ۳ صورت همراه با راننده، بدون راننده و ماشین‌های کلاسیک تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین هزینه اجاره باتوجه به نوع خودرو متفاوت خواهد بود و تغییر خواهد کرد. در ادامه به مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس در کافه رنت اشاره خواهیم کرد.

خدمات اجاره ماشین عروس با راننده تشریفاتی بدون دریافت هیچگونه مدارکی و با قرارداد رسمی، به متقضیان ارائه داده می‌شود. همچنین باید بگوییم که این سرویس توسط رانندگان اشنا یه اصول تشریفات و مجرب کافه رنت انجام می‌شود. به همین دلیل می‌تواند استرس و مشغله شما را در روز عروسی بسیار کم کند. برای کرایه ماشین عروس بدون راننده داماد بایستی چکی به اندازه قیمت خودرو به کافه رنت ارائه دهد. این چک تنها جنبه ضمانت دارد و بعد از به پایان رسیدن مراسم، به داماد عودت داده خواهد شد. در زمان اجاره ماشین عروس بدون راننده، نماینده کافه رنت بعد از تحویل ماشین به داماد تا انتهای مراسم در خودرویی دیگر خودروی عروس را همراهی می‌کند تا بعد از به اتمام رسیدن تایم مورد نظر، ماشین را تحویل بگیرد.

اگر به خاص و لوکس بودن مراسم عروسی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهید، کافه رنت می‌تواند برایتان خدماتی مثل موتور اسکورت و بادیگارد نیز فراهم کند. برای اطلاع بیشتر درباره پکیج‌های تشریفاتی کافه رنت می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید. همچنین کافه رنت علاوه بر ارائه خدمات مخصوص به کرایه اتومبیل برای عروسی، خدمات گل‌ارایی و ماشین آماده گل‌آرایی شده برای مراسم عروسی را هم انجام می‌دهد.

اجاره ماشین در کیش

اجاره خودرو

همانطور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین دلایل و شاید بتوان گفت عمده‌ترین موردی که افراد، اجاره خودرو را به خرید آن ترجیح می‌دهند؛ بالا رفتن سرسام‌آور قیمت خودرو‌ها در ایران، به خصوص خودرو‌های خارجی از برند‌های لوکس در سال‌های اخیر به دلیل وجود تحریم‌ها می‌باشد. در سال‌های گذشته با وضع تحریم‌های مختلف و افزایش سرسام‌آور قیمت دلار در صنایع خودرو، قیمت خودرو‌ها به شکل بسیار باورنکردنی و غیر قابل تصوری بالا رفته است.

همزمان با گران شدن خودرو‌ها، افزایش قیمت و تورم سرسام‌آور، هزینه خرید قطعات، تعمیر و نگهداری و سرویس ماشین هم به طرز غیرقابل باوری افزایش پیدا کرده است. خودرو‌های خارجی نیز با در نظر گرفتن تحریم‌های موجود در صورتی که نیاز به تعویض قطعات و تعمیر خودرو پیدا کنند، هزینه بسیار زیادی را روی دست صاحب ماشین خواهد گذاشت.

خدمات اجاره ماشین در کیش در سال‌های اخیر در ایران هم به شدت گسترش پیدا کرده است. اغلب مردم ترجیح می‌دهند به جای استهلاک خودرو خود از خودرو‌های اجاره‌ای استفاده کنند. خودرو‌های مختلف و بسیار متنوعی توسط شرکت‌های فعال در حوزه کرایه ماشین از جمله کافه رنت که دارای سابقه طولانی در این زمینه است به افراد اجاره داده می‌شود تا به دلایل مختلفی که مدنظرشان است، به دنبال اجاره خودرو‌های مورد نظرشان بروند. با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو‌های گوناگون چه داخلی و چه خارجی، خیلی از افراد به دنبال اجاره ماشین‌های متفاوت و گوناگون هستند. اجاره ماشین دارای شرایط ویژه و خاصی است و اغلب مردم برای موارد مختلف و متعددی این کار را انجام می‌دهند.

کافه رنت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی، برای انواع مجالس پیش‌رو خودروی با راننده و بدون راننده اجاره کنید. برای اطلاع از شرایط مربوط به کرایه خودرو، مدارک اجاره خودرو و… می‌توانید به سایت کافه رنت رجوع کنید.

سخن آخر

در این مقاله از کافه رنت، ما تلاش کردیم تا مهم‌ترین و ویژه‌ترین دلایل اجاره ماشین را به صورت کامل برایتان ذکر کنیم و به سؤالات رایجی اغلب همه ما به دنیال جواب‌هایی برای آن هستیم، در این خصوص پاسخی جامع و بلامانع دهیم. امیدواریم از این مقاله به خوبی بهره‌مند شده باشید و نکاتی را که باید درباره کرایه خودرو به یاد داشته باشید را آموخته باشید. در پایان توصیه می‌کنیم برای اجاره خودرو به سراغ شرکت‌های مجاز ارائه‌دهنده خدمات اجاره خودرو بروید تا بتوانید یک تجربه لذت بخش، بدون هیچ مشکلی بسیار و خوب را برای خود به ارمغان‌آورید و تجربه جذابی داشته باشید. مجموعه اجاره ماشین کافه رنت با سال‌ها تجربه و تخصص در اجاره انواع ماشین‌های لاکچری، خارجی و داخلی روز دنیا، آماده ارائه هرگونه خدمات و سرویس‌دهی مختلف در حوزه اجاره ماشین است. پس می‌توانید با خیال راحت به ما رجوع کنید و در هرجایی از ایران عزیز که هستید، خودروی خود را از ما کرایه کنید.

1 دیدگاه در “اجاره خودرو چه زمانی ارزش دارد؟

  1. Hasti گفت:

    واقعا عالی بود ممنون

نظرات