ثبت دامنه Co ارزان برای کسب و کارها، موسسات و شرکت ها

0

اگر قصد راه اندازی سایت داشته باشید، قبل از هرچیزی باید یک دامنه ثبت کنید. به غیر از دامنه IR، بقیه پسوندها در دسته بندی دامنه های بین المللی قرار می گیرن که بعضی از اونها مخصوص کشورها هستن و فقط افراد شهروند اون کشور میتونن دامنه رو ثبت کنن. اما بعضی از دامنه ها کاربری های عمومی تری دارن و به دلیل محبوبیت بالا، همه افراد میتونن ازش استفاده کنن. اما دامنه CO چیه؟ در ادامه با من همراه باشید.

 ثبت دامنه co

دامنه CO چیست؟

همونطوری که اشاره کردیم پسوندهای زیادی برای ثبت دامنه وجود داره که میتونید برای ثبت انتخاب کنید. اما یکی از مهمترین دلایل ثبت دامنه co. قطعا شباهت زیاد اون به دامنه com هستش. دامنه دات کو، یک پسوند مختص کشور کلمبیا است. این پسوند به دلیل شباهت به دامنه عمومی Com خیلی زود محبوبیت پیدا کرد. به همین دلیل افراد از همه کشورها میتونن دامنه مورد نظر خودشون و با پسوند co به ثبت برسونن.

البته برخی به اشتباه فکر میکنن که Co مخفف عبارت Company بوده و این دامنه مخصوص شرکت ها است. این تصور در خصوص عبارت company اشتباهه. ولی در خصوص قسمت دوم، یجورایی درسته و این پسوند مخصوص شرکت ها و کمپانی های بزرگه.

چه دامنه ای برای من مناسبتره؟

این رو بگم که انتخاب این که دامنه خودتون و با چه پسوندی به ثبت برسونید کاملا انتخاب شماست. باید یک نقشه ذهنی از کاری که میخواید انجام بدید و هدف کسب و کارتون داشته باشید. هر پسوند ممکنه برای هر کسب و کاری متفاوت باشه. بعضی از کسب و کار ها فروشگاهین و ثبت دامنه shop براشون مناسب تره.

بعضی ها نیاز دارن تا دامنه IR ثبت کنن. بعضی ها به سراغ پسوندهای تخصصی تر میرن و این موضوع برای هر سایت و هر ایده ای متفاوته. به خاطر همین لازمه تا قبل از هرچیزی با پسوندهای دامنه های بین المللی آشنا باشید و بدونید هر دامنه چه کاربردی داره؟

چرا باید دامنه Co. ثبت کنم؟

دامنه co

در قسمت های قبلی گفتیم که مهمترین دلیل ثبت دامنه co شباهت بالای اون به دامنه های دات کام هستش. پس مسلما اگر شما میخواستید یک نام دامنه رو با پسوند Com به ثبت برسونید ولی متوجه شدید که دامنه مورد نظر شما توسط افراد دیگه ای ثبت شده، نزدیک ترین و بهترین گزینه شما، ثبت همون دامنه با پسوند CO. است.

دومین دلیل برای ثبت دامنه co شباهت به مخفف عبارت company هستش. همین موضوع موجب شده تا دامنه دات کو برای شرکت ها و موسسات مناسب باشه.

سومین دلیل رو هم میتونیم به کوتاه و به یاد موندنی تر بودن این دامنه ها نسبت بدیم. دامنه های کوتاه، راحت تر در ذهن کاربرا میمونن. پس با ثبت دامین Co میتونید بهتر روی برندینگتون کار کنید.

دامنه co. یک دامنه محبوب و شناخته شده است. افراد زیادی با این دامنه ها آشنایی دارن و احتمال شناسایی شما با این دامنه راحت تره. به خاطر همین پیشنهاد می کنیم که برای ثبت دامنه co رو انتخاب کنید.

از کجا دامنه Co. بگیرم؟

خب در قسمت های قبلی با دامنه دات کو و دلایل محبوبیتش آشنا شدیم. حالا اگر قصد راه اندازی وب سایت و ثبت دامنه co دارید، سوال اینجاست که از کجا دامنه رو بگیریم؟

شرکت های ثبت دامنه زیادی وجود داره. اما بنا به تجربه ای که داشتیم، ما ثبت دامنـه Co در سرور پارس و پیشنهاد میدیم. سرورپارس یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ در ایران و جزو ۳ شرکت برتر هاستینگه که خدمات ثبت دامین هم ارائه میده.

با ثبت دامنه در سرورپارس از مزیت های زیادی برخوردار میشید. برای مثال قیمت ثبت دامنه سرورپارس خیلی مناسب تره. پشتیبان های بخش دامنه سرورپارس هم کاملا در کنار شما هستن و هر سوال و ابهامی که داشته باشید شما رو راهنمایی میکنن.

همچنین سرورپارس نمایندگی رسمی این دامنه ها در ایرانه و از بیش از ۲۰۰ پسوند محبوب بین المللی پشتیبانی میکنه.

پس منتظر چی هستید؟ توی گوگل بزنید ثبت دامنه CO و روی سایت pars.host کلیک کنید و دامنه مورد نظر خودتون و ثبت کنید.

نظرات