بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۲ + پرطرفدارترین آنتی ویروس

0

آنتی ویروس ها یکی از مهم ترین نرم افزار در گوشی و رایانه است که باید به آن بیشتر توجه کنید. به همین دلیل در این پست بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۲ و همچنین پرطرفدارترین آنتی ویروس جهان را معرفی کرده ایم.

بهترین آنتی ویروس 2022

بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۲

شما از هر دستگاه کامپیوتری که استفاده میکنید در معرض آلودگی به ویروس است. آلودگی که میتواند باعث پاک شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات شما شود. اگر میخواهید از این اتفاقات جلوگیری کنید میتوانید از آنتی ویروس ها 🛡️ استفاده کنید.

ESET Internet Security

بهترین آنتی ویروس 2022

اگر از کامپیوتر و گوشی های زیادی در بین دوستان و خانواده در اختیار دارید ESET Internet secuirty بهترین انتخاب برای شما می باشد. این نرم افزار امنیتی برای ۳۰ روز کاملا رایگان است و پس از ۳۰ روز شما باید لایسنس خرید کنید و یا در کانال های تلگرامی و سایت های روسی به دنبال لایسنس های رایگان برای این نرم افزار محبوب در ایران باشید. همچنین با خرید لایسنس نود ۳۲ ۱۰ کاربره با قیمت کمتر از ۲۵ دلار برای ۱۰ کاربر می توانید تمامی دستگاه های خود را محافظت کنید.

Kaspersky Internet Security

بهترین آنتی ویروس 2022

اگر می خواهید بهترین آنتی ویروس Windows 10 را داشته باشید ، Kaspersky Internet Security باید اولین انتخاب شما باشد. هیچ مارک دیگر نرم افزار آنتی ویروس با رکورد تقریباً بی عیب و نقص خود در آزمایشات آزمایشگاه شخص ثالث مطابقت ندارد.

بسته ابتدایی این شرکت ، Kaspersky Anti-Virus ، تا سه رایانه شخصی ویندوزی را با ۶۰ دلار در سال یا حداکثر پنج دستگاه با ۸۰ دلار پوشش می دهد ، اگرچه اغلب در سال اول نصف تخفیف دریافت می کنید.

Kaspersky Anti-Virus به بسیاری از امکانات اضافی را به شما نمی دهد و برای اینکه بخواهید از امکانات بیشتر این محصول نظیر کنترل والیدین، مدیریت رمز، و فایر وال استفاده کنید باید نسخه Internet Secuirty این شرکت را خرید کنید.

Bitdefender

بهترین آنتی ویروس 2022

آنتی ویروس Bitdefender در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در بخارست در جنوب رومانی است. این آنتی ویروس برای مصارف خانگی که کاربران آن مهارت های فنی زیادی ندارند می تواند مناسب باشد. Bitdefender قابلیت های متنوعی مانند نظارت بر خرید اینترنتی، جلوگیری از ورود ویروس به سیستم شما و جلوگیری از باج افزار ها را دارد. این نرم افزار برای ویندوز، مک، اندروید، و iOS در دسترس است. نسخه پولی این برنامه ویژگی‌ های بیشتری را برای دفاع از تهدیدات دارد. همچنین قبل از نیاز به پرداخت هزینه شما می توانید یک دوره آزمایشی رایگان سی روزه از آن استفاده کنید و در صورت رضایت نسخه حرفه ای تر آن را تهیه کنید.

Avast One Essential

بهترین آنتی ویروس

Avast One یک مجموعه امنیتی جدید است که آنتی ویروس، ضد فیشینگ، VPN و سایر حفاظت ها را در یک برنامه ترکیب می کند. اگر از وب سایت بازدید می کنید، پیام «دانلود رایگان» کمی گیج کننده است، اما یک نسخه کاملا رایگان به نام Avast One Essential وجود دارد.

این یک رابط دوستانه و سبک دارد که به راحتی قابل درک و استفاده در همه دستگاه هایی است که پشتیبانی می کند: Windows، macOS، Android و iOS. اگرچه روی iPad نیز کار می کند، اما در واقع فقط برنامه آیفون بزرگ شده است.

نظرات