دانلود کامل قسمت ۳ سریال جوکر ۵ / دانلود جوکر فصل پنجم ۵ قسمت ۳ با لینک مستقیم

0

دانلود کامل قسمت ۳ سریال جوکر ۵ (جوکر فصل پنجم ۵ قسمت ۳) جوکر تایم حامد آهنگی با لینک مستقیم و رایگان با کیفیت عالی و بدون سانسور در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید

دانلود کامل قسمت 3 سریال جوکر 5 / دانلود جوکر فصل پنجم ۵ قسمت ۳ با لینک مستقیم

دانلود کامل قسمت ۳ سریال جوکر ۵ / دانلود جوکر فصل پنجم ۵ قسمت ۳ با لینک مستقیم

قسمت ۳ فصل پنجم جوکر ۵ امروز منتشر شد و شما می توانید قسمت سوم سریال جوکر ۵ قسمت ۳ را با اجرای سیامک انصاری و جوکر تایم حامد آهنگی به راحتی از لینک زیر دانلود و دریافت کنید:

مهمانان: حامد آهنگی ، محمدرضا علیمردانی ، امیرحسین صدیقی

خلاصه داستان: در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

همچنین ببینید: دانلود کامل جوکر فصل پنجم فصل ۵ قسمت ۱ / دانلود قسمت اول فصل ۵ جوکر حامد آهنگی 

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این قسمت از سریال محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان به هنرمندی پرداخته اند.

ژانر : رئالیتی شو ، طنز و کمدی
تاریخ انتشار: ۸ فرودین ۱۴۰۱
کارگردان : احسان علیخانی و حامد میرفتاحی
تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان
بازیگران : در این قسمت از سریال محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان به هنرمندی پرداخته اند.

نظرات