کفش های شیک و جذاب ۱۴۰۱ + جدیدترین کفش های سال

0

همانطور که می دانید کفش قلب دوم انسان است و باید برای سلامتی آن کوشا باشیم. در کنار حفظ سلامتی پا می توانید از کفش های زیبا و ترند سال استفاده کنید. در این پست کفش های شیک و جذاب ۱۴۰۱ و جدیدترین کفش های سال را درج کرده ایم.

کفش های شیک و جذاب 1401

کفش های شیک و جذاب ۱۴۰۱

کفش های شیک و جذاب 1401

عشق زنان به کفش برای چندین دهه به خوبی ثبت شده است . یک جفت کفش جذاب و دلخواه می تواند ضربان قلب شما را تندتر کند ، لباس شما را متحول کند ، شخصیت شما را بیان کند ، اعتماد به نفس بیشتری برایتان ایجاد کند و احساس شما را نسبت به روزتان تغییر دهد . به همین دلیل است که همه افراد و به ویژه خانم ها تمایل دارند در هر سال با شروع سال جدید و عید نوروز ، یک جفت کفش جدید و زیبا داشته باشند و امسال نیز به دنبال جدیدترین مدل کفش سال ۱۴۰۱ هستند .

کفش های جلو گرد

کفش های شیک و جذاب 1401

کفش ها فرم و قالب های مختلفی مانند تیز، گرد و مربع دارند. متداول ترین نوع فرمی و قالبی در کفش، فرم جلو گرد است که امسال جزو ترندها است. کفش هایی با پنجه گرد و پاشنه های بسیار کوتاه بسیار پرکاربرد بوده و می توان در تمامی موقعیت ها از آن استفاده نمود.

صندل های اسپرت

کفش های شیک و جذاب 1401

صندل‌های اسپرت در عین شیک بودن، بسیار راحت و کاربردی هستند. هیچ قانون واحدی برای ست کردن آن‌ها وجود ندارد و همان اندازه که با شلوارهای خنثی و پارچه‌ای ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازند، با شلوار جین هم شیک خواهند بود.

کتانی

کفش های شیک و جذاب 1401

این روزها بدون شک کتانی ها از پرطرفدارترین نوع پاپوش‌ها در جهان هستند. نایک، آدیداس، اسکیچرز، نیوبالانس و از سردم‌داران طراحی و تولید کتانی هستند. اگر انتخاب شما برای عید امسال لباس های اسپرت است، بهتر است لباس های خود را با کتانی ست کنید. پیشنهاد می کنیم اگر هنوز یک جفت کتانی در مجموعه کفش‌های خود ندارید، یک جفت کتانی اسنیکر سفید خریداری کنید چرا که کتانی‌های سفید هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

کفش های شیک و جذاب 1401

پوشیدن و درآوردن کفش های بدون بند ممکن است راحت تر باشد ، اما وقتی صحبت از راحتی و پیشگیری از آسیب می شود ، این مدل کفش ها ، بهترین گزینه نیستند . مطمئن شوید که کفش‌ هایتان محکم به پاهایتان چسبیده است ؛ صندل‌هایی با بند قابل تنظیم و کفش‌ های بند دار بهترین انتخاب هستند .

کفش های شیک و جذاب 1401

کفش هایی با پاشنه های خاص

کفش های شیک و جذاب 1401

کفش های پاشنه بلند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در شکل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند.یکی از کفش هایی که برای عید امسال جزو ترندها محسوب می شود، کفش های با پاشنه خاص هستند.

نظرات