ماجرای جنجالی فیلم هنجارشکنانه جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر و واکنش ها را ببینید

0

ماجرای جنجالی فیلم جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر و واکنش ها را کامل ببینید که در پی حواشی انتشار کلیپ هنجارشکنانه گروه ورزشی جامپینگ فیتنس بوشهر به مربیگری آسیه دنیاری و آمنه کعبی خبرساز شد

ماجرای جنجالی فیلم هنجارشکنانه جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر و واکنش ها را ببینید

ماجرای جنجالی فیلم هنجارشکنانه جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر و واکنش ها را ببینید

جامپینگ فیتنس ماهشهر : اخیرا انتشار کلیپی در فضای مجازی از اجرای جامپینگ فیتنس بانوان ماهشهری در فضای باز، خیرساز و جنجالی شده و با واکنش های زیادی همراه بوده است.

پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی از اجرای جامپینگ فیتنس بانوان ماهشهری، بدستور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان کارت مربیگری خانم‌ها آسیه دنیاری و آمنه کعبی مربیان جامپینگ فیتنس ماهشهر تعلیق شد. اما ماجرای تولید کلیپ هنجارشکنانه و تعلیق کارت مربیان جامپینگ فیتنس در ماهشهر چیست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر گفت: از مربیان این باشگاه تعهد کتبی گرفتیم تا بار دیگر مرتکب این خطا نشوند.

چند روز گذشته کلیپی هنجارشکنانه از باشگاه جامپینگ فیتنس شهرستان ماهشهر در شبکه‌های مجازی منتشر شد واکنش منفی مردم در فضای مجازی باعث شد تا مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان کارت مربیگری، مربیان این باشگاه و تعلیق فعالیت این باشگاه را اعلام کند.

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر در واکنش به تولید و پخش این کلیپ هنجار شکن در شهرستان بندرماهشهر بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: بکارگیری نادرست موزیک و ایراد حرکاتی دون شان توسط عده ای در قالب ورزش های همگانی آن هم در یک محیط عمومی و همچنین استفاده از نمادهای قومیتی در این اجرا، موجبات تکدرخاطر مردم ولایتمدار و عشایر شهرستان ماهشهر را فراهم آورده است. همچنین پخش تصاویر این حرکت ضدفرهنگی در فضای مجازی مقدمات سوءاستفاده جریانات معاند را فراهم کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از دستگاه های متولی خصوصا اداره ورزش و جوانان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، همچنین شورای فرهنگ عمومی و دستگاه های امنیتی و قضایی این شهرستان مطالبات زیر را مطرح می کند:
۱.برخورد با عوامل تولید و توزیع این کلیپ هنجارشکن و عذرخواهی مسئولین مربوطه از مردم ماهشهر و خانواده شهداء
۲. فراهم آوردن محیطی مناسب برای امنیت بانوان جهت ورزش های تیمی و رعایت شئونات دینی و عرفی
۳.بررسی مساله نفوذ فرهنگی و نقش عوامل وابسته در تقویت جریان نفوذ فرهنگی در شهرستان ماهشهر

جامپینگ فیتنس زنان در ماهشهر

واکنش اداره ورزش ماهشهر

غلام رضا خنفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار کرد: گروه ورزشی جامپینگ فیتنس بدون هماهنگی اقدام به ضبط کلیپی در فضای باز کردند که مغایر با قوانین وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه پس از انتشار کلیپ در شبکه‌های اجتماعی با خانم‌های مربی جامپینگ فیتنس جلسه‌ای برگزار کردیم، افزود: در این جلسه مربیان به اشتباه خود اقرار و اظهار پشیمانی کردند.

خنفری با تاکید بر اینکه هدف این مربیان هنجار شکنی نیست و از افرادی هستند که به قوانین احترام می‌گذارند، عنوان کرد: برای اینکه این حرکت بار دیگر تکرار نشود از خانم‌های مربی تعهد گرفته شد و آن‌ها بابت مسائل پیش آمده عذرخواهی کردند تعلیق کارت مربیگری این بانوان برخورد مناسبی نیست.

وی با بیان اینکه قضیه فیصله پیدا کرده بود که اداره کل ورزش و جوانان استان با ارسال نامه‌ای مبنی بر اینکه کارت مربیگری دو مربی باشگاه و همچنین جواز باشگاه تعلیق شود گفت: این در حالی است که بحث تعهد و عذرخواهی مربیان جامپینگ فیتنس را به اطلاع حراست اداره کل ورزش و جوانان استان رسانده بودیم و این اداره حل این مشکل را به ما تفویض کرده بود.

نظرات