آدرس سایت خرید بلیط بازی ایران لبنان سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

5

سایت خرید بلیط بازی ایران و لبنان شروع به فروش بلیط های بازی تیم‌های ایران و لبنان برای روز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا مشهد کرده و فوتبال دوستان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران می توانند با مراجعه به سامانه footballeticket.ir بلیط تماشای مسابقه دو تیم ایران و لبنان از سری بازی های مقدماتی جاج جهانی ۲۰۲۲ قطر ۹ فروردین ۱۴۰۱ را تهیه کنند. امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی ایران و لبنان بازگشایی شد

آدرس سایت خرید بلیط بازی ایران لبنان سه شنبه 9 فروردین 1401 و قیمت بلیط

آدرس سایت خرید بلیط بازی ایران لبنان سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

رقابت دو تیم ایران و لبنان در مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود و این دو تیم مطرح آسیایی با حضور تماشاگران به مصاف هم خواهند رفت.

سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال بازی ایران و لبنان

🔺خرید اینترنتی بلیت دیدار ایران و لبنان از سامانه footballeticket.ir انجام میشود و شما می توانید با مراجعه به این سامانه به راحتی خرید بلیط الکترونیکی دیدار ایران- لبنان تهیه کنید

توجه: ظهر امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی ایران و لبنان امکان پذیر است

این سامانه به منظور فروش بلیت های الکترونیکی مسابقات فوتبال طراحی شده است. از طریق این سامانه، کلیه علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، بلافاصله بعد از مشخص شدن زمان مسابقه می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه، بلیط مسابقات مورد نظر خود را تهیه کنند.

شرایط حضور در ورزشگاه

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا موارد ذیل را جهت حضور هواداران در ورزشگاه الزامی است

همراه داشتن کارت ملی در زمان ورود به ورزشگاه الزامی می باشد.

احسان اصولی درباره برگزاری بازی تیم های ملی ایران و لبنان در مشهد با حضور تماشاگران ابراز کرد:با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان، حدود یک ساعت قبل اعلام کردند تائیدیه های لازم از طرف مراجع ملی و استانی صادر شده تا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود و تا سقف یک سوم ورزشگاه امام رضا( ع)، مسابقه ایران و لبنان با حضور هواداران انجام خواهد شد.

او ادامه داد :دوستان ما در فدراسیون فوتبال ظرفیت های لازم را فراهم کرده اند و زیر ساخت های لازم از گذشته وجود داشته است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد فعالیت سامانه بلیت فروشی این بازی اعلام کرد: با دبیرکل فدراسیون نیز صحبت کردم و قرار است سامانه ای که برای بلیت فروشی در نظر گرفته خواهد شد، اطلاع رسانی شود تا علاقه مندان به حضور در ورزشگاه، اقدام به خرید بلیت کنند.

اما سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را دارند!

سید علی اکبر هاشمی جواهری گفت: با توجه به اینکه صبح امروز ستاد ملی کرونا در تهران برگزار شده است و وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور حضور داشتند تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

وی افزود: طبق گفته ستاد ملی کرونا قرار است با ظرفیت یک سوم ورزشگاه حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

 

جواهری در ادامه با بیان اینکه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است، گفت: در پایان دیدار دو تیم ایران و لبنان، قرار است جشنی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برگزار شود.

وی گفت: شرایط برای حضور زنان محیا نشده و احتمال ندارد زنان حضور داشته باشند و برای نحوه بلیط فروشی و دیگر جزئیات فردا جلسه داریم.

قرار است که دیدار ایران- لبنان از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر با حضور ۷ هزارنفری تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

قیمت بلیط بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد

امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ سامانه‌ی بلیط فروشی بازی ایران و لبنان بازگشایی شد

بعد از تصویب نهایی حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان، قرار است از ظهر دوشنبه سامانه بلیط فروشی بازگشایی شود؛ سامانه بلیط فروشی، همان سامانه‌ی قبلی است که بلیط فروشی بازی دربی و پیشتر بازی‌های ملی و لیگ برتر در آنجا انجام می‌شد.

براساس مصوبه‌ی شورای تامین استان خراسان رضوی و هماهنگی‌های انجام شده از سوی مدیران استانی و کشوری، ۸ هزار بلیط قرار است به فروش برسد؛ قیمت‌گذاری بلیط‌ها در ابتدا ۱۰۰ هزار تومان برای هر بلیط بود که سپس با تعدیل قیمت، قرار است هر بلیط ۵۰ هزار تومان به هواداران فوتبال در مشهد فروخته شود.

5 دیدگاه در “آدرس سایت خرید بلیط بازی ایران لبنان سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ و قیمت بلیط

  1. دانیال گفت:

    سلام من مرحله خریدن بلیت رو رفتم پول هم واریز کردم ولی بلیتم صادر نشد چرا اینجوری الان این پولی که از حسابم کم شده پس چی میشه
    هیچکی هم جوابگو نیست

  2. رضا گفت:

    اصلا باز نمیشه دروغ میگن

  3. جواد گفت:

    اصلا باز نمیشه که بخری

  4. امیر گفت:

    منم نمیتونم

  5. آسان لرن گفت:

    سایت ۱۲نیمه الان ولی نمیتونیم بخریم

نظرات