پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

0

گوشی های سامسونگ جزو پرطرفدارترین گوشی های در سال ۲۰۲۲ هستند. این گوشی ها در ایران نیز همانند دیگر کشورهای دارای طرفداران مخصوص به خود را دارند. در این پست سعی کرده ایم پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲ را معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۲

گلکسی S22 Ultra : بهترین گوشی ٢٠٢٢ از برند سامسونگ

یکی دیگر از بهترین گوشی های ۲۰۲۲ که بسیاری از افراد در انتظار آن بودند، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا است. گلکسی S21 Ultra از قلم هوشمند S Pen به صورت کامل پشتیبانی می‌کند، ولی نیمی از قابلیت‌های آن بر روی سری گلکسی Note را دارد. به علاوه، روی خود گوشی هیچ فضای برای قرار دادن این قلم در نظر گرفته نشده و علاقه‌مندان باید آن را هم به صورت جداگانه تهیه کنند.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

اما حالا در گلکسی S22 Ultra به عنوان بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۲، بخشی جداگانه برای تعبیه قلم هوشمند در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه محصول جدید از سری Galaxy Note نداشته باشد. گلکسی S22 اولترا که یکی از بهترین پرچمداران ۲۰۲۲ نیز هست، به سیستم دوربین چهارگانه ۱۰۸+۱۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد در عکاسی مجهز شده و با چیپست Snapdragon 8 Gen 1، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات و شارژ وایرلس ۱۵ وات، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به دست کاربران می‌رسد تا هرآنچه کاربران از یک گوشی هوشمند نیاز دارند را در این دستگاه، پیدا کنند.

گوشی a۵۲s

گوشی a۵۲s ازجمله پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید. این گوشی ۶.۵ اینچی همراه با صفحه نمایش پرقدرت و زیبای Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نور ۸۰۰ نیتی به بازار عرضه شده است. سامسونگ a۵۲s ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و از تماشای ظرافت طراحی آن لذت خواهید برد.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

گوشی A۵۲s از دیگر گوشی‌های سری گلکسی A که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شدند، ظاهر جذابی دارد که البته شبیه به همان گوشی‌های قبلی است.

a۵۲s همراه با تراشه قدرتمند و معروف اسنپدراگون ۷۷۸G ۵G روانه بازار شد و با بهره گیری از پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۲ و پردازنده مرکزی Kyro ۶۷۰، قادر است بهترین بازی‌های جدید دنیا را اجرا کند. اگر به دوربین گوشی هم اهمیت می‌دهید، باید بدانید که این گوشی دارای دوربین قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار عالی دارد. همچنین با کمک باتری ۴، ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دیگر نیازی نیست تا در طول روز شارژر همراه بیاورید

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G SM-G986B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

Samsung Galaxy S21 Ultra به عنوان پرچمدار و بهترین گوشی شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ شناخته می شود. این گوشی فایو جی دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی فوق العاده صاف ۱۲۰ هرتز است که از قلم S-Pen سامسونگ نیز پشتیبانی می کند. برای عملکرد شگفت‌انگیز در این گوشی، از تراشه اسنپدراگون برتر کوالکام استفاده شده است. این بهترین فناوری تلفن همراه است که سامسونگ ارائه کرده است، و اگر می‌خواهید فناوری پیشرفته تلفن همراه را در جیب خود قرار دهید، این گوشی اندرویدی بهترین گزینه برای لذت بردن از یک ابزار فوق العاده می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 Nacho SM-A127F/DS دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ 2022

این محصول دارای یک قاب آلومینیومی است که دارای لعاب های رنگی عمیق است. گلکسی A12 Nacho که در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و قرمز در بازار موجود است، از چیدمان زیبایی برخوردار است. رنگ های عمیق با نام تجاری در پنل پشتی آن مطابقت دارند. رویکرد کلی این گوشی در طراحی ممکن است برای شما جذاب نباشد، اما ویژگی هایی که ارائه می دهد ارزش پول شما را دارد.

در بخش جلویی، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی PLS IPS با وضوح ۷۲۰p وجود دارد که ممکن است برای برخی از استفاده کنندگان حرفه ای گوشی، جذابیتی نداشته باشد.

نظرات