چند مدل کار روی یقه شومیز بسیار زیبا

0

“ چند مدل کار روی یقه شومیز  ۲۰۲۲ “، آموزش سنگ دوزی روی لباس گیپور + پنل روی لباس مجلسی + نگین دوزی روی لباس مجلسی + منجوق دوزی روی لباس در منزل را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. سنگ دوزی جزو هنرهای دستی زیبا برای تزیین انواع پارچه و ساخت وسایل تزیینی است.

یکی از هنرهایی که این روزها به خصوص تو جوامع ایرانی بسیار پر طرفدار شده، هنر جواهر دوزی است که در ساخت انواع و اقسام پیکسل ها و دکمه های زینتی و حتی تزئین لباس، کیف و کفش کاربرد دارد. ما هم قصد داریم در این کلاس به تکنیک های دوخت و نکاتی بپردازیم که شما برای به اتمام رساندن یک پروژه به اون احتایج پیدا میکنید.

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز ۲۰۲۲

استفاده کردن از سنگ و جواهر روی لباس بسیار مد شده است و از روش های زیبا و جذاب برای تزیین لباس است که در قسمت بالا تنه و یا پایین این لباس ها کار می شود، دوخت آن روی آستین، یقه و جیب لباس زنانه تاثیر فوق العاده ای در جلوه و زیبایی لباس های شما دارد، البته با به کار بردن مروارید در انواع شکل ها و رنگ های متنوع به جاس سنگ های تزیینی و جواهرات قیمتی می توان تا حد زیادی هزینه ها را کمتر کرد.

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز ۱۴۰۱

ملیله ها ساختاری مشابه منجوق دارند اما کمی بلند ترند و به شکل استوانه بیشتر نزدیک اند و معمولا در ترکیب با منجوق برای پر کردن کار و یا دور دوزی استفاده میشوند. یک نوع ملیله شکسته هم وجود داره که همون طور که از اسمش پیداست حالت شکسته شده و زاویه دار هستند.

یکی از پر کاربرد ترین مواد مورد استفاده در هنر جواهر دوزی منجوق ها هستن، از این مهره های ریز برای پر کردن یک سطح، دور دوزی روی سطح و حتی دور دوزی کار نهایی استفاده می شود.

پولک ها در رنگ های مختلف و در شکل های ساده و طرح دار در بازار موجود هستند. پولک ها عموما به صورت هم هم دوخته و یا با قرار گرفتن منجوق در کنار، رو و یا بینشان به پارچه دوخته میشوند.

سنگ های تراش خورده، تراش نخورده، کریستالی، قیمتی و نیمه قیمتی و … همگی در جواهر دوزی مورد استفاده قرار میگرند. عموما روش دوخت مشابهی با مروارید دارند اما معمولا به صورت تک داخل کار دوخته میشوند تا جلوه بیشتر داشته باشند.

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

چند مدل کار روی یقه شومیز

نظرات