مدلهای شومیز دخترانه خیلی زیبا و ترند شده در سال ۲۰۲۲

0

“ شومیز دخترانه ۲۰۲۲ “، دانلود مدل شـومیز دخـترانه + شـومیز دخـترانه ساده + شـومیز دخـترانه مجلسی را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید.

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه ۲۰۲۲

سرآستین‏ها نباید خیلی پهن و خیلی تنگ انتخاب شوند. اندازه ایده آل، سایزی است که به هنگام بستن دکمه، آستین از مچ دست بیرون نیاید؛ اما توجه باشید سایز آستین‏ها باید به گونه ای باشد که در حرکات خود احساس آرامش داشته باشید. با توجه به سبکی که می‎خواهید انتخاب کنید می‎توانید سرآستین کلاسیک را با یک، دو یا حتی سه دکمه یا سرآستین‏های نظامی را برای پوشیدن در محل کار انتخاب کنید. برای بررسی کوتاه نبودن آستین، دست خود را جمع کرده و در نزدیکی قفسه سینه و قلب نگه دارید. لبه آستین باید در کنار استخوان مچ دست قرار بگیرید. یافتن بلوز با طول آستین دلخواه برای پوشیدن در محل کار، کاری دشوار است. اگر نتوانستید بلوز با آستین مورد علاقه خود را پیدا کنید، یک بلوز با آستین‏های کمی بلند انتخاب و آستین را تا بزنید، این سبک از شومیز برای محل کار مناسب است.

شومیز دخترانه

شـومیز دخـترانه ۱۴۰۱

در مورد شومیز زنانه با جنس پارچه مصنوعی، توصیه می‏کنیم از خرید آنها اجتناب کنید چرا که باعث تعریق زیاد می‎شوند. با این وجود، بلوزهایی با جنس پلی استر نیز موجود هستند که به زیبایی ابریشم نیستند اما عرق نمی‎کنید و می‎توانید به راحتی آن را پوشیده و در ماشین لباسشویی بشویید. آنها همچنین خیلی آسان اتو می‏شوند. از نظر سبک پارچه، هزاران نوع پارچه با جنس‏های مختلف وجود دارد. پارچه ‏های ساده، رنگی، چاپی، پارچه ‏های بدون طرح و راه راه، بیشتر برای محل کار مناسب هستند و طرح چهارخانه و الگوهای دیگر برای داشتن یک سبک معمولی مناسب می‌باشند.

برای خانم‎هایی که اندام خوبی دارند و دارای اضافه وزن نیستند مناسب است. این برش بسیار زیباست؛ اما رسیدن به برش دلخواه، کمی سخت است. در واقع بلوز باید هم در سطح قفسه سینه و هم در سطح شکم به خوبی قرار بگیرد. هرچه سینه‎ ها بزرگ تر باشند تنظیم پارچه تا سطح شکم دشوارتر خواهد بود. به ندرت بلوزهایی با برش کاملاً مناسب پیدا می‏شود. اگر از فروشگاه‎ها یا مزون‎های معتبر خرید می‏کنید آنها سعی کرده اند این برش را برای خانم‎هایی که دارای بالاتنه مناسب اما شکم بزرگی دارند به درستی طراحی کنند.

شومیز دخترانه

 

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

 

شومیز دخترانه .

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز دخترانه

نظرات