چند مدل یقه های خوشگل و زیبا زنانه – دخترانه (یقه مانتو)

0

“ مدل یقه های خوشگل ۲۰۲۲ “، یقه لباس بخشی از لباس زنانه مانند پیراهن مجلسی زنانه، کت یا بلوز شماست که مانند قاب در اطراف گردن قرار می­گیرد. یقه آشکارترین قسمت، از استایل شخصی شما بحساب می­آید و نقش بسیار مهمی را در استایل شما ایفا می­کند. را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. یقه ها در اشکال و سبک های مختلف توسط طراحان لباس طراحی می­شوند از ساده ترین یقه ها گرفته تا پیچیده ترین آن­ که در لباس های مختلف مورد استفاده قرار می­گیرند، ولی اینکه چه مدل یقه ای هر سال مد می شود را ترند های مد تعیین می­کنند.

مدل یقه های خوشگل

مدل یقه های خوشگل ۲۰۲۲

یقه های بسته مانند یقه ایستاده، یقه ب ب، یقه قایقی( خیلی به سمت شانه ها باز نباشد)، و به طور کلی یقه هایی که پایه­ ی آن­ها بر روی یقه گرد باشد برای این فرم صورت بسیار مناسب هستند؛ زیرا فرم چهره را کمی کوتاه تر و به سمت بیضی نزدیک تر نشان می­دهند.

یقه های مسطح یا خوابیده با اشکال ساده یقه گرد یا هفت؛ مانند: یقه گرد، هفت، چهارگوش و قایقی.
یقه های برگردان: قسمتی از یقه روی سرشانه، کاور سر جلو یا سینه برمی‌گردد؛ مانند یقه انگلیسی، آرشال، بلیزری، شومیز، ب. ب، شکاری و ملوانی.
یقه های ایستاده: روی گردن می ایستند؛ مانند: یقه چینی، ایرانی، فرنچی و اسکی.
یقه های فانتزی؛ مانند: دراپه

چند مدل یقه‌های خوشگل

مدل یقه‌های خوشگل ۱۴۰۱

افرادی که دارای چهره ای بیضی هستند مانند افرادی که دارای تیپ اندامی ساعت شنی هستند جزء افراد خوش شانس به حساب می ­آیند، زیرا انواع یقه ها با چهره ­ی آن ها متناسب است؛ از نظر زیبایی شناسی این فرم چهره متناسب ترین و متعادل ترین فرم چهره است.

یقه های چهارگوش (خشت)، یقه انگلیسی (نه خیلی پهن باشد و نه خیلی باز)، یقه هفت و یقه هایی که پایه ی آن ها بر روی یقه هفت قرار می گیرند، برای این فرم صورت بسیار مناسب هستند. نکته ای که حتماً باید به آن توجه شود این است که از پوشیدن پیراهن‌ هایی با یقه پهن خودداری کنید. زیرا صورت شما را پهن تر نشان می‌دهند.

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

چند مدل یقه‌های خوشگل

 

چند مدل یقه‌های خوشگل

 

نظرات