تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و کره جنوبی ۱۴۰۱ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

0

بازی ایران و کره جنوبی ۱۴۰۱ از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در استادیوم سئول برگزار میشود که در ادامه جزئیات بازی ایران و کره جنوبی و خلاصه بازی و محل بازی و ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را در مجله حرف تازه میخوانید.

تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و کره جنوبی 1401 مقدماتی جام جهانی 2022 + خلاصه بازی

زمان بازی ایران و کره جنوبی ۱۴۰۱ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بازی ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه ۴ فررودین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار میشود . این بازی در حالی انجام میگیرد که تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا صدرنشین گروه است و هر دو تیم صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده‌اند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ این بار باید به مصاف تیم ملی فوتبال کره جنوبی بروند و در چارچوب یک بازی از دیدارهای دور نهم مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی ایران و کره جنوبی فردا پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می شود.

بازی ایران و کره در شرایطی در روز پنجشنبه ۴ فررودین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که استاديوم ۶۲ هزار نفری شهر سئول میزبان این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز است و تاکنون بیش از ۵۵ هزار بلیت این بازی به فروش رفته است. انتظار می‌رود در روزهای آینده ۷ هزار بلیت باقی‌مانده هم فروش برود.

وضعیت ایران در جدول مقدماتی ۲۰۲۲ قطر

تاریخ و ساعت دقیق بازی ایران و کره جنوبی 1401 مقدماتی جام جهانی 2022 + خلاصه بازی
مصاف کره جنوبی – ایران بازی تشریفاتی نیست و به نظر می‌رسد هم برای میزبان و هم برای تیم میهمان اهمیت بالایی داشته باشد و حتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از حساس‌ترین دیدارهای دو تیم در سال‌های اخیر یاد کرد.

تیم ملی کره جنوبی

بنتو، سرمربی تیم کره جنوبی برای چندمین بار پیش از آغاز این بازی خطاب به خبرنگاران گفته است ماموریت ما در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به پایان نرسیده است و ما می‌خواهیم با شکست ایران و امارات با صدرنشینی در گروه A، ماموریت خود را به پایان ببریم.

سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره، در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران گفت: “شاید فکر کنید مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است اما من از اینکه بازیکنان این احساس را ندارند خوشحال هستم. اوضاع تغییر چندانی نکرده و ایران همچنان تیمی قدرتمند است.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در برابر کره جنوبی

امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، وحید امیری، اللهیار صیادمنش و سردار آزمون

نظرات