بیوگرافی آرتین شاهکلایی خواننده نوجوان عصر جدید ۳ + عکس فیلم اجراها اینستاگرام

0

بیوگرافی آرتین شاهکلایی خواننده نوجوان عصر جدید ۳ + عکس فیلم اجراها اینستاگرام

بیوگرافی و اجرای آرتین شاهکلایی خواننده نوجوان عصر جدید ۳ + عکس و فیلم اجراها و اینستاگرام آرتین شاهکلائی همراه با سوابق و آثار و ترانه ها از بازخوانی آهنگ خوانندگان معروف چون روزبه بمانی تا خوانندگان ترک در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی آرتین شاهکلایی خواننده نوجوان عصر جدید 3 + عکس فیلم اجراها اینستاگرام

بیوگرافی آرتین شاهکلایی خواننده نوجوان

آرتین شاهکلائی, متولد ۴ تیر ۱۳۸۸ در قائمشهر, هنرجوی خوانندگی و نوازندگی پیانو است. او یکی از شرکت کنندگان قسمت اول مرحله مقدماتی عصر جدید ۳ بود که با اجرای ترانه مادر از روزبه بمانی به مخاطبان معرفی شد. او تواتنست با رای داوران به مرحله بعدی صعود کند.

سوابق هنری

او خوانندگی و فعالیت موسیقی خ۰ود را از کودکی و در واقع ۴ سالگی با خوانندگی و آموختن نوازندگی پیانو آغاز کرد و در حال حاضر هنرجوی خوانندگی و پیانو است.

او اجرای خود را به تمامی مادران تقدیم کرد و توانست رای مثبت داوران را به خود جلب کند. او اخرین اجرای مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید را انجام داد و این گونه به بینندگان عصر جدید معرفی شد: هنر، خلوص و صفای نوجوانانه جاری شد روی صحنه با بازخوانی آهنگی از روزبه بمانی؛ تقدیم به مادر!

اجرای آرتین شاهکلایی در مرحله مقدماتی عصر جدید 3

آرتین شاهکلایی آخرین اجرای قسمت اول از مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید بود. آرتین در نهایت موفق شد با اجرای احساسی آهنگ «بمان» روزبه بمانی نظر داوران را جلب کند و به مرحله بعد راه یابد.

فیلم کامل اجرای آرتین شاهکلائی را در پیج عصر جدید به نشانی asrejadidtv تماشا کنید و از لذت ببرید

پیج اینستاگرام آرتین شاهکلایی

پیج اینستاگرام آرتین شاهکلایی

صفحه شخصی اینستاگرام او را با نشانی
@artin_shahkolaei دنبال کنید و آهنگ ها و ترانه های زیبای این خواننده نوجوان را بشنوید

فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

عکس آرتین و پدرش

عکس های آرتین شاهکلائی

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

مرحله اول و مقدماتی مسابقه عصر جدید که پخش آن از یکم فروردین آغاز شد و در ایام عید هر شب پس از خبر ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

نظرات