ماجرای فیلم کامل جنجالی بیلبورد سه بعدی خیابان پاسداران تهران و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل جنجالی بیلبورد سه بعدی خیابان پاسداران تهران و واکنش ها را ببینید و ماجرای تابلو سه بعدی تهران و بیلبورد تبلغاتی سه بعدی همراه اول در خبایان پاسداران تهران چیست در ادامه جزئیات خبر را بخوانید

ماجرای فیلم کامل جنجالی بیلبورد سه بعدی خیابان پاسداران تهران و واکنش ها را ببینید

ماجرای فیلم کامل جنجالی بیلبورد سه بعدی خیابان پاسداران تهران و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل بیلبورد سه بعدی تهران : نصب تابلو سه بعدی مربوط به تبلیغ همراه من شرکت همراه اول در خیابان پاسداران تهران عابران باعث تعجب و شگفتی عابران در این خیابان شد که با واکنش های جالب همراه بوده است.

جدیدترین تبلیغ همراه اول نصب بیلبورد سه بعدی است. بعضی کاربران میگن ویدیو مربوط به خیابون پاســداران تهران هست تحول عجیبی در تبــلیـــغات ایران ایجاد میکنه:

کاربردهای متنوع طراحی گرافیک در بیلبوردهای سطح شهر

گفتنی است که بیلبورد یکی از انواع ابزارهای رسانه ای مهم تبلیغاتی بویژه در اماکن شهری است. استفاده از طراحی گرفیکی سه بعدی در بیلبوردها علاوه بر زیباسازی چهرهشهر و نمایش وجهه مناسب کسب وکار، تاثیر بیشتری بر مشتریان به دنبال خواهد داشت.
به احتمال زیاد در اماکن عمومی با تابلو های رنگارنگ روبرو شده اید. تابلوهایی که با استفاده از علم طراحی گرافیکی مناسب زیبایی و مسحور شدن را به چشمان شما هدیه خواهد کرد و این بخاطر آن است که هنر ترکیب عناصر زیبایی و بصری با پیام ارائه شده در بیلبوردها در طراحی گرافیکی بیلبوردها نمایان خواهد شد.

 

امروزه کاربردهای متنوع طراحی گرافیک در بیلبوردهای سطح شهر توسعه فراوانی یافته است بیلبوردهایی با طراحی سه بعدی علاوه بر استفاده از عنصر خلاقیت توانسته نقطه هدف تاثیرگذاری بیشتر بر افراد را به خوبی نشانه رود و میزان بازدید و فروش و سود شرکت های تجاری را بالاتر ببرد. اما مزایای طراحی گرافیکی سه بعدی بیلبوردهای سطح شهری چیست؟

طراحی گرافیک سه بعدی بیلبوردی نوعی خلاقیت ترکیب گرافیک های دوبعدی و تک بعدی باهم است .این کار با پیش رفتن سه گام متوالی انجام می گیرد.

در گام اول مدل سازی سه بعدی ذهنی مدنظر قرار خواهد گرفت . چیدمان و نحوه حرکت جسم در تصویر گام دوم خواهد بود و گام اساسی و مهم دیگر پرداخت کردن است که در آن از شبیه سازی و نورپردازی برای تبدیل یک مدل دوبعدی به سه بعدی استفاده خواهد شد.
طراحی های گرافیکی سه بعدی بیلبوردها به دلیل استفاده از فضاهای طبیعی و قابلیت های محیط می تواند پیام تبلیغاتی و..مناسب و موثرتری را به مخاطب القا کند که این مساله ناشی از خلاقیت طراح گرافیک خواهد بود.

نظرات