جدیدترین مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۱ + شومیز مجلسی

1

یکی از پرکاربردترین لباس ها در مجالس و مهمونی های خودمونی، شومیز دامن مجلسی است. به همین دلیل در این پست جدیدترین مدل شومیز دامن مجلسی، شیک ترین شومیز مجلسی و بهترین شومیز دامن مجلسی را برای شما آماده کرده ایم تا به راحتی بتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

شومیز دامن مجلسی

شومیز مجلسی شیک

شومیز دامن مجلسی

جدیدترین مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۱

شومیز دامن مجلسی

مدل های زیبایی از لباس مجلسی دخترانه که مناسب پوشیدن در مراسم های دوره ای و جشن های ساده است. ست کردن شومیز های با دامن به استایل شیک مناسب خانم های جوان است.شومیز مجلسی که طی سال های اخیر در دنیای مد بسیار محبوب بوده و یکی از ترندهای فعلی و اساسی به شمار می رود ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

شومیز دخترانه شیک ۱۴۰۱

شومیز دامن مجلسی

مدلهای شومیز دخترانه و زنانه را می توانید با انواع دامن یا شلوار ست کنید. بسته به سلیقه، بعضی خانم ها به ست کردن مدل شومیز شلوار علاقه مند هستند و برخی دیگر نیز مدل شومیز دامن را ترجیح می دهند.

مدل شومیز دامن اسپرت دخترانه

شومیز دامن مجلسی

بلوز دامن مجلسی

شومیز دامن مجلسی

یکی از پرمصرف ترین مدلهای شومیز ، مدل مجلسی آن می باشد. شومیز مجلسی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و مناسب بسیاری از مهمانی ها و مجالس می باشد. این نوع شومیز را می توان با لباسهای دیگری مانند دامن یا شلوار مجلسی ست کرد تا جلوه زیباتری پیدا کند.

مدل شومیز با دامن زنانه

شومیز دامن مجلسی

مدل شومیز دامن هم مانند کت و دامن تنوع زیادی برخوردار است و شما می توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. شومیز های حریر و گیپور برای فصل گرم تابستان مناسب هستند.

شومیز دامن مجلسی

امروزه لباس های خانم های جوان دارای طرح های گلدار بزرگ و کوچک نیز می باشد که این نشان از طراوت و زیبایی طبیعت دارد که در گذشته بیشتر لباس سالمندان مرسوم بوده.

شومیز دامن مجلسی

حتما توجه داشته باشید که اگر شومیز یا بلوز خود را روی دامن می اندازید ، هرگز دامن بلند و گشاد نپوشید که اصلا جالب نیست و بسیار زشت به نظر خواهید رسید.

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۱ + شومیز مجلسی

  1. زیبا گفت:

    به دنبال خرید بافت دخترانه این؟ تاحالا از فروشگاه تک دوخت خریدی داشتین؟ خیلی فروشگاه خوبیه لباسای شیکی داره

نظرات