بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ + خلاصه داستان انیمیشن های برتر ۲۰۲۲

0

در این پست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ را آماده کرده ایم که می توانید از سایت های معتبر دانلود کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. انیمیشن مناسب رده سنی خود انتخاب کنید و حتی می توانید آنها را با فرزندان خود مشاهده می کنید.

بهترین انیمیشن های 2022

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲

در طول دو سال گذشته و باتوجه به پیامدهای انتشار ویروس کووید ۱۹، دنیای سینما عمیقا تحت فشار قرار گرفت و تولید محصولات سینمایی با مشکلاتی مواجه شد. هرچند با شروع واکسیناسیون و رفع برخی از محدودیت‌های موجود در این زمینه، اوضاع آرام آرام رو به بهبودی می‌رفت که این بار سویه جهش یافته کرونا یعنی امیکرون (Omicron) باز هم زنگ خطر را به صدا درآورد.

Minions: The Rise of Gru

بهترین انیمیشن های 2022

تاریخ اکران: ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱)
ژانر: کمدی, فیلم انیمیشن سال
کارگردان: کایلی بالدا (Kyle Balda)
صداپیشگان: استیو کرل، پییر کافین، تراجی پی. هنسون، میشل یئو و…
داستان مینیون‌ها در سال‌های اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. به طوری که کم‌تر کسی را می‌توان یافت که در مورد این کوچولوهای دوست داشتنی، اطلاعات چندانی نداشته باشد.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا | Transformania

بهترین انیمیشن های 2022

کارگردانان: جنیفر کلوسکا، درک درایمون
شرکت سازنده: Sony Pictures Animation
تاریخ انتشار: ۱۴ ژانویه

ماجرا از این قرار است که یک اختراع اشتباه، هیولاهای هتل را به انسان و جانی را به یک هیولا تبدیل می‌کند و آن‌ها برای برگشتن به حالت عادی ملزم به پیمودن مسیری دشوار هستند. انتشار آخرین قسمت انیمیشن پرطرفدار هتل ترانسیلوانیا پس از به تعویق افتادن‌ها و تاخیرهای فراوان برای تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ۱۴۰۰) وعده شده است. آیا ما طرفدارهای انیمیشن ها در سال ۲۰۲۲ بالاخره هیولاها را می‌بینیم؟

انیمیشن Luck

بهترین انیمیشن های 2022

انیمیشن شانس
ژانر: ماجراجویی، کمدی
کارگردان: پگی هولمز
شرکت سازنده: Skydance Animation
توزیع کننده ایالات متحده: Apple TV+
تاریخ انتشار: ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ – ۲۸ دی ۱۴۰۰
انیمیشن Luck در IMDB
اولین نسخه بلند سینمایی از استودیوی جوان اسکای‌دنس که به‌عنوان یک اثر کمدی معرفی شده است. داستان این انیمیشن در مورد دختری بسیار بدشانس است که ناگزیر از نقش آفرینی در دنیایی جادویی است که پیش از این مشاهده نشده است. حال پرده‌ها عقب کشیده شده و رقابت تاریخی میان بدشانسی و خوش شانسی به نمایش گذاشته می‌شود و اینکه چطور این مسئله روی زندگی همه تأثیرگذار است. او با مخلوقات جادویی همکاری می‌کند تا کاری بزرگ را به سرانجام برساند.

Pinocchio (II)

بهترین انیمیشن های 2022

پینوکیو، این شخصیت دوست داشتنی و مشهور، نیازی به معرفی ندارد. همه ما دست کم، چندباری نام این پسرک چوبی محبوب را شنیده‌ایم. داستان این نسخه، مانند سایر نسخه‌های موجود از پینوکیو، با نگاهی کمی متفاوت‌تر از گذشته است.

انیمیشن عصر یخبندان: باک وایلد | Ice Age: Adventures of Buck Wild

بهترین انیمیشن های 2022

کارگردانان: جان سی. دانکین، مارشال فلس الیوت
شرکت سازنده: انیمیشن قرن بیستم
تاریخ انتشار: ۲۸ ژانویه

ماجرای جدید انیمیشن عصریخبندان با تمرکز بر شخصیت باک وایلد پیش می‌رود که سایمن بگ صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. داستان هیجان‌انگیز این قسمت با جست‌وجوی ادی و کرش برای پیدا کردن محیطی مناسب برای زندگی شروع می‌شود و با گم شدن آن‌ها و سر رسیدن باک وایلد ادامه پیدا می‌کند؛ به این ترتیب آن‌ها درگیر ماموریتی مهم می‌شوند که آغازی برای اوج ماجرای این انیمیشن است.

نظرات