نکات طلایی در خصوص خرید شومیز زنانه

0

در سال‌های اخیر شومیز‌های مختلف زنانه با طراحی‌های منحصر به فرد، ساده تا پیچیده با برخورداری از اکسسوری‌های مختلف، توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب نموده و از طرفداران مختلفی بهره‌مند شده است؛ به طوری‌که خرید شومیز در مهمانی‌های خانوادگی و مختلف یکی از گزینه‌هایی است که همواره در خرید لباس وجود داشته و به همین سبب شاهد رونق مراکز تولیدی و فروش شومیز هستیم؛ اما در خرید شومیز زنانه موفق و رضایت‌بخش نکات متعددی عنوان می‌شود که با درنظر گرفتن این نکات طلایی می‌توان از ضرر‌های مالی، خصوصاً در خرید‌های اینترنتی شومیز زنانه جلوگیری نموده و درنهایت محصولی زیبا و مطابق با آنچه انتظار است دریافت کرد.

 خرید شومیز زنانه

شومیز مدنظر خود را آگاهانه انتخاب کنید

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که صرف اینکه از یک شومیز یا لباس خاصی خوش‌تان آمده آن را تهیه کرده و بعداً متوجه عدم تناسب آن شومیز با نوع استایل مدنظرتان و یا ضعیف بودن جنس پارچه و… شوید که در چنین وضعیتی مسلماً مجبور به پوشیدن همان لباس و ایجاد یک استایل بهم ریخته و یا خرید دوباره‌ یک لباس مناسب خواهید بود. این درحالی است که با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب یک شومیز مناسب و یادآوری نکاتی که در رابطه با خرید شومیز زنانه وجود دارد، می‌توانید خرید بهتر و درنتیجه آن استایل بهتر را در کلیه‌ مهمانی‌ها رقم بزنید.

استایل مدنظر خود را مشخص نمایید

طراحی شومیز‌های مختلف، بسیار متفاوت و مناسب سنین گوناگون و استایل‌های مختلفی بوده و هرساله با پیشرفت صنعت مد و پوشاک بر تنوع این طراحی‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین از آنجایی که هریک از این شومیز‌ها برای استایل خاصی درنظر گرفته می‌شوند، پس بهتر است قبل از انتخاب و خرید شومیز ابتدا استایل مدنظر خود را انتخاب کرده و سپس مطابق همان استایل به سراغ شومیز‌هایی با جنس و طراحی مشخص بروید.

مثلاً اگر قرار است استایل رسمی‌تر و شیک‌تری را به وجود‌آورید، معمولاً استفاده از شومیز‌های کرپ به دلیل ساختار محکم‌تر گزینه‌ بسیار مناسب‌تری خواهند بود و اگر قرار است در مهمانی صمیمی‌تری شرکت کنید، می‌توانید از شومیز‌ یقه کارتیر از جنس حریر یا سوپر سافت استفاده کرده و در هر نوع مهمانی با ایجاد استایلی مناسب بدرخشید.

توجه به جنس پارچه

علاوه بر استایل مدنظرتان، نوع پارچه و درحقیقت کیفیت پارچه به کار رفته در شومیز از اهمیت بالایی برخوردار است. درحقیقت از آنجایی که قیمت پارچه در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده، متأسفانه برخی از مراکز تولیدی لباس، با استفاده از پارچه‌های نامرغوب که در برابر شست‌وشو مقاومت چندانی هم ندارند یا به سرعت دچار تغییر حالت و از دست رفتن رنگ می‌شوند، سعی در سودآوری بیشتری دارند که درنتیجه این سودآوری، مشتریان زیادی را با ضرر‌های مالی متعددی روبه‌رو می‌سازند؛ بنابراین به واسطه‌ خرید شومیز از مراکز اینترنتی معتبر یا لمس پارچه از کیفیت محصولات موجود در یک فروشگاه اطمینان حاصل نموده تا از شومیز خریداری شده با رضایت کامل استفاده نمایید.

خرید شومیز زنانه

تناسب رنگ شومیز با رنگ پوست و نوع استایل

یکی دیگر از موارد بسیار حائز اهمیتی که در مبحث خرید شومیز زنانه عنوان می‌شود، در نظر گرفتن تناسب رنگ شومیز با رنگ پوست و البته استایلی است که مدنظر است. در حقیقت حتی اگر فردی بهترین شومیز با بهترین رنگ را نیز خریداری نماید، ولی شومیز خریداری شده با رنگ پوست وی هیچگونه تناسبی نداشته باشد و یا اینکه سنخیتی با رنگ دیگر اجزای استایل انتخابی وی نداشته باشد، نمی‌تواند آن‌طور که باید درخشیده و جذاب نمایش داده شود؛ بنابراین بهتر است قبل از هرچیز یک لیست از رنگ‌هایی که تناسب بیشتری با پوست‌تان دارد، در ذهن خود درنظر گرفته، سپس با توجه به این لیست، از میان آن‌ها رنگ‌هایی که متناسب با دیگر اجزای استایلتان است انتخاب نمایید.

انتخاب شومیز متناسب با فرم بدن

علاوه بر مبحث رنگ و زیبایی یک شومیز و البته مد روز بودن طراحی آن، می‌بایست به تناسب شومیز زنانه با فرم بدن نیز توجه بیشتری شود. در حقیقت هر فردی متناسب با فرم بدن خود، می‌بایست شومیزی را انتخاب کند که نواقص و یا برخی از اجزای بدن که مطابق با معیار‌های زیبایی تعیین شده نیست مثلاً بزرگ بودن دور بازو و یا بزرگ بودن دور کمر و…. را پوشانده و یا آن را بهتر جلوه کند. برطبق همین موضوع خرید شومیز یا لباس‌هایی با آستین‌های پهن و حالت پفی برای افرادی که دارای بازوی چاق هستند و شومیز‌های زنانه‌ای که در قسمت شکم بزرگ‌تر یا گشادتر هستند، برای افرادی که از دور کمر یا شکم بزرگ‌تری برخوردارند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

انتخاب درست سایز در خرید اینترنتی شومیز

در صورتی‌که قرار است به خرید شومیز زنانه از فروشگاه اینترنتی بپردازید، مسئله انتخاب سایز اهمیت بالایی پیدا می‌کند. در راستای همین موضوع بهتر است با استفاده از متر دور سینه خود را اندازه گرفته و با سنجش سایز خود متناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. توجه شود که به هیچ عنوان سعی نکنید شومیزهای مدنظر خود را به علت عدم موجود بودن سایز متناسب، در سایز‌های کوچک‌تر یا بزرگ‌تر خریداری نمایید. چراکه بزرگ‌تر یا کوچک‌تر بودن سایز شومیز‌ها در مدل‌های خاصی از جذابیت آن می‌کاهد.

توجه به کیفیت دوخت

شومیز‌ها لباس‌هایی هستند که معمولاً در هنگام دوخت به ظرافت و دقت بیشتری احتیاج دارند؛ این درحالی است که در برخی از مراکز تولیدی متأسفانه به این موضوع دقت کافی نشده و شاهد شومیز‌هایی هستیم که نه تنها از دوخت زیبایی برخوردار نیستند، بلکه به علت کیفیت پایین دوخت انجام شده، شاهد بازشدن درز‌ها و بخش‌های مختلف آن و یا تغییر شکل شومیز خواهیم بود.

خرید شومیز زنانه

توجه به قیمت تعیین شده شومیز

اگرچه رشد قیمت پارچه امری انکارناپذیر است، اما این موضوع دلیلی بر سواستفاده‌گری فروشندگان و تولید‌کنندگان نبوده و می‌بایست کلیه‌ اجناس در قیمت واقعی خود به مشتریان عرضه شوند تا فرد با سهولت بیشتری بتواند به خرید شومیز دلخواه خود پرداخته و از این نظر دچار ضررمالی نگردد. در حقیقت می‌بایست یک سود دوطرفه بین مشتری و خریدار ایجاد شود تا مشتری هم از کیفیت پارچه و هم از مبلغی که از بابت این کیفیت پرداخته رضایت کافی داشته باشد.

در صورت تمایل به خرید شومیز زنانه از مراکز معتبر اینترنتی و دستیابی به جدیدترین طرح‌های شومیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آشاشاپ، عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه مراجعه فرمایید. این مرکز مفتخر است که با ارائه انواع پوشاک زنانه از شال و روسری تا شلوار و شومیز و دامن، محصولاتی با تنوع بالا و قیمت مناسب را در اختیار متقاضیان قرار داده و دسترسی به برند‌های خارجی و ایرانی معتبر را برای آن‌ها سهولت بخشد. برای ارتباط با این مرکز می‌توانید از آدرس اینترنتی ashashop.ir استفاده نمایید.

نظرات