کتاب پیش دبستانی آموزش و پرورش

0

پیش دبستانی یکی از دوره های ضروری و بسیار مهم آموزش است که کودکان باید قبل از رفتن به مدرسه، حتما آن را طی کنند. در این مرحله ذهن کودک آمادگی لازم را برای یادگیری دروس مدرسه کسب خواهد کرد و مهارت های آن ها توسعه خواهد یافت. گذراندن این دوره الزامی نیست؛ اما سبب آمادگی بیشتر کودکان و آشنایی بیشتر آن ها با کتاب و کتاب خوانی می شود.

به عبارت دیگر کودک در این دوره مهم مهارت و اطلاعات لازم برای آموزش را کسب خواهد کرد. کتاب های متنوعی برای کودکان پیش دبستانی نوشته شده است که آموزش وپرورش کتاب های مناسبی برای یادگیری کودکان به آن ها ارائه می دهد. در این مقاله سعی داریم کتاب پیش دبستانی آموزش وپرورش را به شما معرفی کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 کتاب پیش دبستانی

کتاب پیش دبستانی؛ کتاب های آموزشی کودکان

کتاب های بسیاری برای آموزش و یادگیری کودکان وجود دارند که برخی از آن ها توسط آموزش وپرورش به کودکان داده می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • کتاب کودکان ایران

این کتاب زیبا را آموزش وپرورش برای یادگیری کودکان در نظر گرفته است که در آن درباره مسائل مختلفی مانند آموزش خانواده، حواس پنج گانه، کاردستی، شعر، نکات مهم آموزشی و… بحث شده است. این کتاب شامل سه جلد است که هرکدام مخصوص یک فصل سال است که کودک را با ویژگی ها و شرایط همان فصل آشنا می کند.

  • کتاب گلبرگ

یکی دیگر از کتاب هایی که توسط آموزش و پروش به کودکان ارائه می شود، کتاب گلبرگ است. این کتاب، کتاب کار کودکان بوده که سبب آشنایی بیشتر آن ها با مشاغل، اشکال هندسی و… می شود. موضوعات و اشکال این کتاب بسیار زیبا و جذاب است که سبب جذب کودکان می شود.

  • کتاب هوش و خلاقیت

کتاب هوش و خلاقیت یکی دیگر از کتاب های آموزشی دوره پیش دبستانی است که به رشد عاطفی، ایجاد حس مسئولیت کودکان و… کمک می کند. مربی پیش دبستانی باید لیستی از ۹ ماه فعالیت کودک را آماده کند تا سطح هوش و توانایی کودک مشخص شود.

  • کتاب زبان آموزی کودکان پیش دبستانی

در این کتاب درباره زبان آموزی و یادگیری زبان دوم نوشته شده است که به کودک کمک می کند به وسیله شعر و سرگرمی با زبان انگلیسی آشنا شود.

  • کتاب کار و آوای پاییزی

این کتاب ویژه برای نوآموز بوده که شامل چهار مجموعه است و در آن مسائلی مانند قصه، مشاهده، شعر، کاردستی، بحث  و گفت وگو و… وجود دارد. این کتاب برای آموزش کودکان بسیار عالی است و مطالب جذاب آن سبب جذب کودکان و علاقه مند شدن ان ها به کتاب و کتاب خوانی می شود.

  • کتاب ریاضی و هوش پیش دبستانی

یکی دیگر از کتاب های آموزشی و کاربردی دوره پیش دبستانی، کتاب ریاضی و هوش پیش دبستانی بوده که نوشته خانم سارا زمانیان است. این کتاب به آموزش اعداد، ارقام و آموزش های لازم ریاضی بچه ها می پردازد.

کتاب پیش دبستانی

  • کتاب من می توانم

کتاب من می توانم دارای دو جلد بوده که هدف اصلی آن افزایش تمرکز، هوش و دقت کودکان است. این کتاب تمرین های بسیار متنوع و جذابی دارد که به پدر و مادرها پیشنهاد می دهیم که برای آشنایی بیشتر کودکان با کتاب و تمرینات بهتر آن را تهیه کنید. توجه داشته باشید که ابتدا باید جلد اول آن را تهیه کنید، سپس برای تهیه جلد دوم آن اقدام کنید.

  • کتاب بهداشت و ایمنی

کتاب بهداشت و ایمنی نوشته آقای نبی الله صادقیان است که در آن به مسائلی مانند بهداشت فردی، بهداشت اجتماعی و… پرداخته شده است. همچنین مسائل مهمی مانند ایمنی و روش های مراقبت نیز در این کتاب به کودکان آموزش داده می شود.

معرفی کتاب کودک گاج مارکت

یکی از سایت های بسیار معتبری که انواع کتاب های مختلف و کاربردی را به شما ارائه می دهد، سایت گاج مارکت است. شما می توانید به صورت حضوری، بدون اتلاف وقت و در کوتاه ترین زمان کتاب موردنیاز خود را سفارش دهید. در این سایت کتاب های آموزنده بسیاری برای کودکان وجود دارد که به معرفی چند تا از این کتاب ها خواهیم پرداخت:

  • کتاب آشنایی با چهارفصل

این کتاب برای گروه سنی ۳ تا ۶ سال مناسب است که از مجموعه حواستو جمع کن است. در این کتاب فصل ها، آب وهوا، میوه ها، لباس های مناسب و… را به فرزندان شما آموزش خواهند داد.

  • کتاب انگشت جادویی

کتاب انگشت جادویی اثر رولد دال بوده که برای کودکان نوشته شده است. در این رمان ۷۲ صفحه ای اتفاقات عجیب وغریبی می افتد که اگر می خواهید بفهمید قهرمان قصه چه کارهایی انجام می دهد، پیشنهاد می دهیم این رمان را مطالعه کنید.

  • کتاب علوم پیش دبستانی

در این کتاب اطلاعات پایه ای و مهمی مانند موجودات زنده، آب وهوا، حواس پنج گانه، سلامت، شادابی و… را به کودکان آموزش داده می شود. یک عدد اپلیکیشن به همراه این کتاب به شما ارائه می شود که اطلاعات را در قالب بازی و سرگرمی به کودکان خواهند آموخت.

  • کتاب اتل و متل خرس و عسل

این کتاب نوشته آقای اسدالله شعبانی است که زندگی خرس کوچکی را در قالب شعر و داستان به تصویر می کشد. تصاویر این کتاب بسیار زیبا و جذاب است و شعرهای زیبا و شیرین آن کودکان را به سوی خود جذب خواهد کرد.

کتاب پیش دبستانی

  • کتاب دنی قهرمان جهان

کتاب دنی قهرمان جهان اثر نویسنده خلاق و مبتکری به  نام رولد دال بوده که کتاب های بسیاری برای کودکان نوشته است. این کتاب درباره شخصی به نام دنی است که با پدر خود در کاروان کولی ها زندگی می کنند و ماجراهای عجیب وغریبی دارد. این کتاب هیجانی تصاویری فوق العاده نیز دارد که پیشنهاد می دهیم حتما این کتاب جذاب را تهیه کنید.

به طورکلی روش های مختلفی برای تهیه کتاب وجود دارد که می توان به خرید حضوری، مراجعه به سایت و… اشاره کرد. یکی از بهترین و راحت ترین شیوه های تهیه کتاب مراجعه به سایت های معتبر و خرید آنلاین کتاب است. شما می توانید با مراجعه به سایت معتبر و باسابقه گاج مارکت کتاب های موردنیاز خود را تهیه کنید. همچنین پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان کتاب را برای شما ارسال می کنند که می توانید درب منزل آن را تحویل بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم کتاب پیش دبستانی آموزش وپرورش را به شما معرفی کنیم. همانگونه که ذکر شد دوره پیش دبستانی، دوره ای بسیار ضروری است که کودکان برای آشنایی بیشتر با درس و مدرسه باید آن را بگذراند. کتاب های آموزشی بسیاری وجود دارد که بهترین و مهم ترین نکات را به کودکان شما آموزش خواهند داد. بهتر است برای آشنایی بیشتر کودکان با کتاب، افزایش تمرکز و… برای کودکان کتاب بخوانید. شما می توانید بهترین و مهم ترین کتاب ها را از سایت گاج مارکت تهیه کنید. امیدواریم نکات موردنیاز خود را دریافت کرده باشید.

سئو تکنیکال

نظرات