معرفی بهترین و پول ساز ترین دوره های آموزش | با مدرک معتبر از وزارت علوم

0

موسسه آموزش عالی ارمان دوره های آموزشی متعدد و متنوعی را در زمینه های مختلفی از جمله هنر و رسانه، مدیریت، معماری و روانشناسی برگزار می کند. از جمله کلاس های آموزشی که در دپارتمان هنر و رسانه این موسسه برگزار می شود می توانیم به دوره تدوین فیلم و دوره جامع عکاسی اشاره کنیم. در صورتی که به دنبال کلاس ها و دوره های آموزشی معتبر و قابل اعتماد هستید پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشی این موسسه شرکت کرده و از مزایای این دوره ها بهره ببرید. در این مقاله تصمیم به معرفی بیشتر این موسسه آموزش عالی و خصوصا دوره های آموزشی عکاسی و تدوین فیلم این آموزشگاه را داریم.

 پول ساز ترین دوره های آموزش

معرفی موسسه آموزش عالی ارمان

موسسه آموزشی آرمان از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه های مختلفی از جمله هنر و رسانه، مدیریت، معماری و روانشناسی آغاز کرده است و در این زمینه ها به طور حرفه ای به برگزاری دوره های آموزشی می پردازد. این مجمتع آموزشی برای فعالیت های خود از سمت وزارت علوم تحقیقات و فناوری تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده است.
یکی از مهم ترین مزایای شرکت در این دوره های آموزشی معتبر بودن مدرکی است که در انتهای دوره از این آموزشگاه دریافت خواهید کرد. مدرکی که در انتهای دوره های آموزشی این آموزشگاه دریافت می کنید دارای مهر تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و به این ترتیب می توانید از کاربردی بودن و اعتبار این مدرک خاطر جمع باشید. همچنین این مدرک قابلیت ترجمه نیز دارد و از جانب قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید می باشد.
از دیگر مزایای انتخاب و شرکت در دوره های آموزشی این موسسه نیز می توانیم به غیر حضوری بودن دوره های این موسسه اشاره کنیم. شما می توانید به راحتی هر دوره ای که میخواهید را ثبت نام کنید و در ساعات آزاد خود مطالب دوره را فراگیرید . این مزیت خصوصا برای افرادی که دانشجو یا شاغل هستند و برنامه کاری شلوغی دارند، بسیار با اهمیت است.
حضور بهترین اساتید در زمینه های مختلف، تجهیزات کامل و به روز در آموزشگاه، برگزاری کلاس ها به شیوه های متنوع و مدرن، برگزاری دوره های حضوری و غیر حضوری، امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط و … نیز از جمله مواردی هستند که نظر موافق دانشجویان و هنرجویان را به این موسسه جلب کرده اند. آموزش عکاسی و دوره تدوین فیلم دو مورد از دوره های آموزشی پر طرفدار است که در موسسه آموزش عالی آرمان برگزار می شود و در این اینجا قصد بررسی و معرفی این دور مورد را داریم.

آموزش عکاسی در تهران به صورت حضوری و در شهرستان ها به صورت غیر حضوری

در صورتی که به عکاسی علاقه دارید و قصد دارید این هنر را به صورت حرفه ای بیاموزید و دنبال کنید می توانید در دوره جامع عکاسی موسسه آرمان شرکت کنید. می توانید به عکاسی به عنوان حرفه و شغلی پر درامد نگاه کنید. البته در صورتی می توانید عکاسی را به عنوان شغل خود انتخاب کنید که در این زمینه کاملا حرفه ای و با تجربه شده باشید.
دوره های عکاسی این موسسه از سال ۱۳۸۷ توسط مجرب ترین و بهترین اساتید این حوزه و با کامل ترین سرفصل های آموزشی به صورت مرتب برگزار شده است. افراد زیادی توانسته اند با گذراندن این دوره های آموزشی وارد بازار کار شوند و به عنوان عکاس در زمینه های مختلف مشغول به کار شوند. البته در صورتی هم که نمی خواهید عکاسی را به عنوان یک شغل ادامه دهید اما دوست دارید در این زمینه حرفه ای باشید و عکس های با کیفیت و زیبایی برای صفحه مجازی خود و …. تهیه کنید نیز می توانید از این دوره ها استفاده کنید. زیرا اصول این هنر در دوره های آموزشی این موسسه به طور کامل و از پایه به بهترین نحو آموزش داده می شود.
از جمله مزایای شرکت در این دوره آموزش عکاسی در تهران می توانیم به مواردی مانند حضور بهترین اساتید عکاسی، معتبر بودن گواهینامه پایان دوره، مجهز بودن آتلیه و سایت موسسه و امکان آموزش و تمرین در این فضاها، برگزاری تورهای عکاسی در طبیعت و فضای باز، امکان انتخاب چند گرایش تخصصی عکاسی مورد علاقه هنرجو، امکان پرداخت هزینه کلاس ها و دوره های آموزشی به صورت قسطی، پشتیبانی اساتید حتی بعد از پایان دوره آموزشی و … اشاره کنیم.

پول ساز ترین دوره های آموزش

کلاس عکاسی (دوره جامع عکاسی)

آموزش عکاسی در موسسه آموزشی آرمان به صورت دوره جامع عکاسی انجام می شود. این دوره در طول نه ماه و به صورت سه ترم که هر ترم سه ماه طول می کشد و در مجموع شامل ۱۷۰ ساعت آموزش می باشد ارائه می شود. شما با ثبت نام در این دوره جامع آموزشی می توانید با توجه به علاقه و استعداد خود از میان گرایش های تخصصی پرمخاطب عکاسی مانند عکاسی تبلیغات صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی هنری(فاین آرت) ، فشن مدلینگ، عکاسی مستند اجتماعی و … یک گرایش را انتخاب کنید.
کلاس عکاسی این موسسه در آتلیه مجهز این آموزشگاه دایر می شود و مجرب ترین اساتید سرفصل های این دوره را آموزش خواهند داد. برای آموزش و کار با نرم افزارهای مهم و تخصصی رشته عکاسی مانند نرم افزارهای Photoshop – Camera Raw- Bridge که در ادیت و رتوش عکس مورد استفاده قرار می گیرند؛ همچنین هنرجویان به سایت کامپیوتری موسسه دسترسی دارند و می توانید در این سایت مجهز هم آموزش های حرفه ای ببینند و هم تکرار و تمرین انجام دهند.
این دوره جامع آموزش عکاسی در تهران با برگزاری یک نمایشگاه گروهی عکس به پایان می رسد. این نمایشگاه به صورت کاملا حرفه ای و جدی برگزار می شود و هنرجویان برای دریافت مدرک پایان دوره خود باید آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کنند. پس از شرکت در این ژوژمان پایان دوره می توانید مدرکی را که از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تأیید است دریافت نمایید. قابل ذکر است که این مدرک در داخل و خارج از کشور به عنوان یک مدرک عکاسی معتبر کارایی دارد.

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی

یکی دیگر از دوره های آموزشی پر طرفدار و محبوبی که در موسسه آموزش عالی ارمان برگزار می شود، دوره جامع تدوین فیلم است. این رشته یکی از رشته های هنری است که بازار کار و درامد بسیار خوبی دارد. در این دوره آموزشی تمامی مهارت ها و سرفصل های علمی مهم و کاربردی برای تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی توسط اساتید مجرب و نام آشنا در این زمینه، آموزش داده می شود.
این دوره آموزشی به مدت شش ماه به صورت دو ترم که هر ترم نیز سه ماه دارد و در مجموع ۱۴۰ ساعت آموزشی است، ارائه می شود. از جمله سرفصل های آموزشی موجود در این دوره می توانیم به آموزش نرم افزارهایی مانند نرم افزار پریمیر، نرم افزار افترافکت، نرم افزار جلوه های ویژه و …، آموزش اصول هنری تدوین، آموزش کارگردانی، اصول ساخت تیزرهای تبلیغاتی، آموزش اصول زیبایی شناسی و … اشاره کنیم.
از جمله مهمترین مزیت های شرکت در این دوره آموزشی مدرک معتبری است که در انتهای دوره به هنرجویان داده می شود. این مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و قابلیت ترجمه نیز دارد. با مدرک معتبر این دوره می توانید در داخل و خارج از کشور وارد بازار کار این رشته شوید. از دیگر مزایای شرکت در این دوره آموزشی می توانیم به مواردی مانند آموزش پروژه محور، کادر آموزشی با تجربه و ماهر، امکان پرداخت شهریه کلاس به صورت اقساطی، برگزاری کلاس و امکان تمرین در سایت مجهز موسسه و … اشاره کنیم.

پول ساز ترین دوره های آموزش

برای شرکت در این دوره جامع آموزش تدوین فیلم نیازی به گذراندن دوره های پیش نیاز نیست. به همین علت همه افرادی که به این حرفه علاقه دارند اما هیچ آموزشی در این زمینه ندیده اند و اطلاعاتی ندارند نیز می توانند در این دوره شرکت کنند. علاوه بر این، دانشجویان رشته های کارگردانی، انیمیشن، فیلم سازی و … نیز می توانند برای حرفه ای شدن و پربار کردن رزومه خود در این دوره ها شرکت کنند.

جمع بندی

در این نوشته به معرفی کلاس های آموزش عکاسی و آموزش تدوین فیلم که از محبوب ترین و پر طرفدارترین دوره های آموزشی برگزار شده در موسسه آموزش عالی آرمان هستند پرداختیم. با شرکت در این دوره های آموزشی می توانید از حضور اساتید نام آشنا و مجرب در این حوزه های تخصصی بهره مند شوید. در پایان دوره آموزشی نیز مدرکی معتبر که مورد تأیید وزارت علوم است و بالاترین اعتبار را دارد به شما داده می شود.
با این مدرک معتبر می توانید وارد بازار کار در رشته ای که آموزش دیده اید شوید. همچنین از آن جایی که این مدرک قابلیت ترجمه دارد و مورد تأیید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می باشد برای افرادی که قصد مهاجرت دارند نیز بسیار کاربردی است.
کلاس ها و دوره های آموزشی این موسسه به صورت های حضوری و غیر حضوری و با تنوع بسیار زیاد برگزار می شود و می توانید به راحتی برنامه های خود را با ساعات کلاسی هماهنگ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی، ساعات کلاس، مبلغ شهریه، زمان ثبت نام و … می توانید از راه های ارتباطی زیر در  هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید:
تلفن پشتیبانی : ۸۸۹۰۵۱۶۴ – ۰۲۱
آدرس سایت : https://armancollege.ac.ir

نظرات