معرفی بهترین شامپو ضد شوره شامپو ضد ریزش مو

0

ریزش مو و شوره سر از جمله بیماری‌های شایع پوست سر هستند که می‌توانند باعث بروز بیماری‌های ثانویه، التهاب، خارش و ظاهری ناراحت‌کننده شوند و بسیاری از بزرگ‌سالان در جهان از یکی از این اختلالات رنج می‌برند. یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌های کنترل و درمان ریزش مو و شوره سر استفاده از شامپوهای مخصوص است. در ادامه راجع به نحوه انتخاب شامپو ضد ریزش مو ضد شوره اطلاعات بسیار مفیدی ارائه‌شده است، تا پایان همراه ما باشید.

 بهترین شامپو

بهترین شامپوهای ضد شوره کدامند؟

با توجه به‌شدت شوره، نوع پوست کف سر و میزان چربی ترشح‌شده از این قسمت ممکن است محصولات مختلفی برای شما مناسب باشند. پس از پی بردن به علت اصلی شوره سر (استرس، شستشوی زیاد مصرف دارو، ابتلاء به بیماری‌های مختلف و عفونت‌های قارچی) می‌توانید محصولات متفاوتی را تهیه کنید. اگر مبتلابه بیماری‌های خود ایمنی هستید و یا پوست کف سر شما سبویم زیادی را ترشح می‌کند یا درگیر مشکلات تیروئیدی هستید، بهتر است در کنار استفاده از شامپو ضد شوره به دنبال راه‌حل اصلی و درمان مشکلات هورمونی باشید.

بهترین شامپوهای ضد شوره می‌توانند خارش پوست سر و ریزش مو، بروز جوش و آکنه در پوست سر را نیز درمان کنند. این شامپوها اغلب حاوی آب، سورفاکتانت، مواد فعال‌کننده سطحی، مواد کف‌ساز، مواد ویسکوز، نرم‌کننده‌ها و مواد نگه‌دارنده هستند. البته از موارد خاصی مثل قطران زغال، اسید سالیسیلیک، گوگرد، کتوکونازول، سولفور سلنیوم و روی پیریتیون نیز برای بهبود کیفیت پوست و مو و درمان شوره سر در این شامپوها استفاده می‌شود و بهترین شامپوها معمولاً حاوی رنگ‌های مجاز، عطرمایه‌های گیاهی، ترکیبات مغذی و تقویت‌کننده نیز هستند. این ترکیبات تقویت‌کننده، ممکن است ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی باشند که برای افزایش نرمی، براقیت و بهبود ظاهر مو به شامپو اضافه‌شده‌اند. در ادامه بهترین شامپو ضد شوره را معرفی می‌کنیم.

شامپو ضد شوره سیلکی

این شامپو با متعادل کردن چربی و سبویم سر می‌تواند بر کاهش شوره و چربی‌های مزاحم کف سر تأثیر بگذارد و باعث تمیز شدن و از بین رفتن ناخالصی‌های موجود بر روی پوست سر گردد. این شامپو مانند اسکراب عمل می‌کند و حاوی میکرو گرانول‌های مغذی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات ازجمله خشکی و شکنندگی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

شامپو ضد شوره پتال فرش

این شامپو برای موهای کراتین شده بسیار مناسب و کاملاً ارگانیک است. برای مصرف روزانه می‌توان از این شامپو استفاده کرد؛ زیرا هیچ‌گونه سولفات، پارابن و گلایکول در این شامپو یافت نمی‌شود و جالب است بدانید که این شامپو مغذی از عصاره گل همیشه‌بهار، نعنا، رز ماری، بابونه، عصاره برگ زیتون و ویتامین‌های گروه B و سالیسیلیک اسید تشکیل‌شده است. فرمولاسیون پیشرفته این محصول می‌تواند انواع مختلف شوره سر را کنترل و درمان کند.

شامپو کف سر سالیسیلیک اسید inkey

این شامپوی اسکرابی به خاطر ترکیبات ضد شوره‌ای که دارد، می‌تواند پوسته‌پوسته شدن کف سر، خارش و التهابات این قسمت را کاهش دهد و در از بین بردن و لایه‌برداری سلول‌های مرده کف سر نیز تأثیرگذار باشد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و فاقد عطر، سولفات و هرگونه الکل است.

شامپو ضد شوره

معروف ‌ترین شامپو های ضد ریزش مو

قبل از خرید حتماً جنس موهایتان را بشناسید! با توجه به تخلخل، ضخامت، مقدار چربی ترشح‌شده از پوست سر، دانسیته مو و میزان ارتجاعی بودن مو لازم است شامپوهای متفاوتی را تهیه کنید و ترکیبات داخل شامپوهای ضد ریزش مو را بررسی کنید. این ترکیبات ممکن است حاوی کافئین‌های گیاهی و ویتامین‌های گروه B باشند. البته عطرمایه‌های روغنی آلوئه‌ورا، هیس‌ترین، ماینوکسیدیل و سایر ترکیبات طبیعی مثل عصاره چای سبز، جینسینگ و رز ماری نیز برای بهبود ریشه مو و تسریع رشد مو در شامپوهای ضد ریزش به کار گرفته می‌شوند و با توجه به‌شدت و نوع ریزش مو لازم است از محصولات متفاوتی برای درمان و کنترل این اختلال کمک بگیرید.

هشدار: خرید شامپوهایی که حاوی ترکیبات سولفات، پارابن، رنگ‌های مصنوعی، پروپیلن گلایکول، فرمال دهید، نمک و گروه‌های آمین هستند می‌تواند ریزش موی شمارا افزایش دهد. این ترکیبات علاوه بر اینکه باعث تحریک و سوزش پوست سر می‌شوند، می‌توانند در کاهش کراتین و افزایش شکنندگی و خشکی مو تأثیرگذار باشند.

معمولاً در شامپوهای ضد ریزش از ترکیباتی برای فعال‌سازی و افزایش جریان خون در سطح پوست سر استفاده می‌شود و متعادل‌کننده‌های PH کمک می‌کنند تا ریزش مو کاهش پیدا کند و موها رشد سالمی را تجربه کنند. این شامپوها اغلب با تنظیم و کنترل چربی پوست سر، از مسدود شدن فولیکول‌ها جلوگیری می‌کنند. با انتخاب مناسب‌ترین شامپوها، می‌توانید در خانه ریزش مو را درمان کنید و به این کابوس پایان دهید. در ادامه بهترین شامپوهای ضد ریزش را معرفی می‌کنیم.

شامپو کلی استار احیاکننده و ضد ریزش

این شامپو با متعادل‌سازی چربی سطح پوست و آماده کردن موها برای رشد مجدد و تسریع کلاژن سازی در چرخه رشد موها می‌تواند ریزش را کنترل کند و در افزایش سرعت رشد موها تأثیرگذار باشد. پاک‌کنندگی ملایم این شامپو باعث می‌شود تا شما نیازی به استفاده از سایر محصولات مراقبت از مو برای شست‌وشو در روتین‌های هفتگی نداشته باشید. این شامپو خاصیت احیاءکنندگی دارد و تارهای آسیب‌دیده مو را براق‌تر و نرم‌تر نشان می‌دهد.

شامپو ضد ریزش فشینلی

این شامپوها ترکیبات پیچیده و فراوانی دارند که به قطع کامل ریزش مو منجر می‌شوند و موها را به‌صورت قوی بازسازی می‌کنند و با افزایش جریان خون‌رسانی و مواد مغذی به فولیکول‌های مو، باعث توقف ریزش مو و افزایش رشد مجدد و طبیعی موها می‌شوندو این شامپو به خاطر خاصیت ترمیم‌کنندگی می‌تواند درترمیم تارهای آسیب‌دیده مو نیز تأثیرگذار باشد.

شامپو ضد ریزش سیلکی

این محصول به خاطر دربرداشتن ترکیبات طبیعی و مؤثر در کاهش ریزش مو، می‌تواند منجر به قطع کلی ریزش و بهبود رشد موهای شما گردد. حجم این شامپو برای مدت‌زمان زیادی مناسب است. ترکیبات فعال و مؤثر موجود در این محصول می‌توانند علاوه بر تغذیه فولیکول‌ها درروند کلاژن سازی و بهبود چرخه رشد سلول‌های تار مو نیز تأثیرگذار باشند.

شامپو ضد ریزش مو

بهترین شامپو ضد شوره و ضد ریزش مو رو از کجا بخرم؟

با توجه به تعدد محصولات در آنلاین شاپ‌ها شاید تشخیص محصولات اصل و تقلبی کار راحتی نباشد. ازآنجاکه فروشگاه کاج شاپ تمامی محصولات خود را به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا در بسته‌بندی اورجینال برای شما ارسال می‌کند، دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نمی‌ماند. این محصولات همگی اورجینال هستند و با رقابتی‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند. فراموش نکنید که فروشگاه کاج شاپ با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بهترین محصولات را با توجه به بودجه‌ای که در اختیاردارید، تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کاج شاپ مراجعه کنید و با پشتیبانی سایت ارتباط بگیرید تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنید.

جمع‌بندی

داشتن موهایی سالم و پرپشت می‌تواند به‌صورت مستقیم بر روی اعتمادبه‌نفس افراد تأثیرگذار باشد. بسیاری از افراد با مشکلاتی مثل شوره سر و ریزش مو مواجه هستند. درمان شوره و ریزش سر از طریق شامپوهای باکیفیت امکان‌پذیر است. این روش در مقایسه با سایر روش‌های تهاجمی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ است. فروشگاه کاج شاپ این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید. بهتر است که این فرصت را از دست ندهید و پس از دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، محصولات مناسب با نوع موی خود را تهیه کنید.

نظرات