دلایل انتخاب یک کف‌پوش مناسب چیست؟

0

وقتی به روندهای روز دنیا در حوزه طراحی، دکوراسیون و معماری داخلی نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این روندها به سمت ساده‌سازی و کاهش تکلف‌های بصری پیش رفته‌اند تا به تنش‌ها و پیچیدگی‌های بی حد زندگی در محیط بیرون با ایجاد آرامش، راحتی، کارایی و سادگی در محیط داخل منزل یا محل کار، پاسخ بدهند. یکی از مهمترین نکات در رسیدن به این آرامش با ویژگی‌های بیان شده انتخاب یک کف پوش مطابق این روند و مد جهانی است. در این مقاله به دلایل انتخاب موکت ظریف مصور به عنوان یک انتخاب، زیبا، لطیف، متنوع، بادوام و البته به صرفه می‌پردازیم تا  کسانی که قصد انتخاب بهترین گزینه از بین گزینه‌های ممکن را دارند به راحتی به پاسخ مطلوب دست یابند.

دسته اول دلایل مربوط به ارزش‌هایی هست که ظریف مصور برای مشتریان و کسانی که قصد انتخاب یک کف پوش مناسب را دارند خلق کرده که مهتمرین آن‌ها عبارتند از:

  1. حمایت از مشتری قبل از خرید:

در ظریف مصور، مشاوره قبل از خرید توسط متخصصان مطلع و آموزش دیده به صورت کاملا رایگان به مشتریان ارائه می‌شود، علاوه‌بر‌این، ظریف‌مصور با ایجاد بستر واقعیت افزوده به نشانی https://vr.zarifmosavar.com/، انتخاب را برای مشتریان آسان‌تر نموده است.در این وب اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند از فضای منزل یا محل کار خود عکس بگیرند و تمامی محصولات ظریف‌مصور را در عکس خود جانمایی کنند تا از تناسب بین فضا و محصول اطمینان حاصل کنند. این موارد هزینه‌های مربوط به انتخاب و یا جستجوی اطلاعات و نهایتا ریسک‌های خرید مشتریان را به شدت کاهش می‌دهد و به همین دلیل ظریف مصور برای ایجاد این ارزش مهم سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی انجام داده است.

 ظریف مصور

  1. تنوع بالا در محصول با کاکردهای مختلف:

ارزش دیگر ظریف برای مشتریانش، تنوع بسیار بالای موکت‌ها و کف‌پوش‌ها، در گروه‌های محصولی موکت‌های نمدی، موکت‌های تافتینگ و چمن مصنوعی است به شکلی که برای انواع مصارف خانگی و اداری دست مشتریان را باز بگذارد و مطابق با نیاز مخاطبان از کودکان تا دکوراتورهای حرفه‌ای باشد. به همین دلیل حتی امکان تولید سفارشی برای دسته‌ای از محصولات برای مشتریان وجود دارد و با این رویکرد هر روز تنوع گروه‌های مختلف محصولی ظریف مصور به همت متخصصان و طراحان حرفه‌ای افزوده می‌شود.

  1. راحتی خرید از ظریف مصور:

ظریف مصور

ارزش اساسی دیگر برای مشتریان ، راحتی خرید موکت از طریق سایت و تعداد زیادی از نمایندگان فروش است تا هیچ دغدغه‌ای برای خرید مشتریان وجود نداشته باشد و یک خرید مطمئن و راحت را تجربه کنند.

  1. امکان خرید با هر توان خرید برای مشتریان:

از سوی دیگر مشتریان با هر قدرت خریدی امکان خرید از ظریف مصور را هم به صورت نقد و هم به صورتقسطی، با تخفیف‌های جذاب در قالب جشنواره‌های فروش، دارند تا انتخاب ظریف مصور برای آن‌ها یک انتخاب با صرفه و با ارزش باشد.

  1. حمایت از مشتریان بعد از خرید:

ظریف مصور حتی بعد از خرید هم برای مشتریان ارزش خلق می‌کند تا نصب و استفاده از موکت به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن انجام شود که این کار از طریق نصاب‌های حرفه‌ای و مورد تایید ظریف مصور به واسطه همکاری ظریف مصور با پلتفرم‌های ارائه خدمات انجام می‌شود.

ظریف مصور

دسته دوم دلایل به کارکردهای محصولات ظریف مصور باز می‌گردد که عبارتند از :

  1. تنوع، لطافت،دوام و زیبایی:

به جز تنوع بالای محصولات و به صرفه بودن آن، تکنولوژی‌های تولیدی به‌روز ظریف مصور منجر به تولید محصولاتی با لطافت بی‌نظیر و دوام بالا شده است. کارکرد این محصولات به لحاظ دوام و زیبایی به حدی است که می‌توان موکت‌های قطعه‌ای ظریف مصور را جایگزین مدرنی برای فرش دانست که در عین حال ارزش‌های زیبایی شناختی و کارکردی فرش را حفظ می‌کند. همچنین میتوانید در صفحه اینستاگرام ظریف مصور (https://www.instagram.com/zarifmosavarofficial/) از تنوع بالای محصولات و مطالب کاربردی منتشر شده  دیدن بفرمایید.

ظریف مصور

  1. صرفه‌جویی در انرژی:

نهایتا انتخاب محصولات ظریف مصـور موجب صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف انرژی نسبت به انواع دیگر کف‌پوش‌ها می‌شود و این موضوعی است که  در دنیا روز به روز به دلیل محدودشدن منابع انرژی،اهیمت بیشتری می‌یابد. این دلیل دیگری است که ظریف مصور را به عنوان یک انتخاب درست تایید می‌کند.

دسته سوم دلایل به خود ظریف مصور باز می گردد که شامل مواردی از جمله:

  1. زنجیره ارزش یکپارچه در ظریف مصور برای رسیدن به بهترین کیفیت:

در گروه کارخانه‌جات ظریف مصـور ۹۵ درصد مواد اولیه از  زنجیزه ارزش متعلق به هلدینگ رجال شامل کارخانه‌جات پتروشیمی، به عنوان سازمان بالادستی تامین می‌شود که موجب شده تا کیفیت مواد اولیه به عنوان یک الویت در هلدینگ به بالاترین سطوح ممکن برسد.

  1. تجربه و تخصص در ظریف مصور

ظریف مصـور بیش از سه دهه تجربه تولیدی داشته و با بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی متخصص از جمله شرکت‌هایی است که برای آینده استراتژی و برنامه دارد تا روند رشد خود را نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی و حوزه بین‌المللی توسعه دهد به همین دلیل امروز ظریف مصـور امکان حضور در تمام بازارهای بین المللی و رقابت با برندهای مطرح دنیا را به پیشتوانه تجربه و تخصص خود دارد و از این حیث از برندهای مهم ملی ایران به شمار می‌آید.

ظریف مصور

  1. ارتباطات مستمر با مشتریان برای تولید بر مبنای نیاز آنان:

ظریف مصـور در بخش بازاریابی هم دائما در حال توسعه ارتباطات خود با مشتریانش است تا خود را با نیازهای متغیر هر نسل از مشتریان سازگار کند و محصولی را تولید که هم بازارهای حال و هم بازارهای آینده از آن استفاده کنند.

آنچه در قالب این مقاله به آن اشاره شد، بخشی از دلایلی است که می‌تواند شما را برای انتخاب یک کف‌پوش دلخواه به نتیجه برساند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به درگاه‌های الکترونیکی ظریف مصـور به نشانی‌های ذیل مراجعه کنید.

آدرس سایت: https://www.zarifmosavar.com

نظرات