بیوگرافی محمد سیاوشی دروازه بان هندبال و همسرش + عکس ها سوابق و اینستاگرام

0

بیوگرافی محمد سیاوشی دروازه بان هندبال و همسرش + عکس ها سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق محمد سیاوشی هندبالیست و همسرش + عکس های محمد سیاوشی دروازه بان هندبال همراه با سوابق ورزشی از تیم ملی تا مرییگری و افتخارات محمد سیاوشی ملی پوش هندبال ایران از و پیج اینستاگرام او در زندگینامه و زتدگی شخصی و خانوادگی وی با عکس و تصاور جدید محمد سیاوش میخوانید

بیوگرافی محمد سیاوشی دروازه بان هندبال و همسرش + عکس ها سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی محمد سیاوشی بازیکن هندبال

محمد سیاوشی (mohammadsiavashi) متولد ۱۳۶۳ در کرج، دروازه بان هندبال که با قد برای تیم ملی هندبال مردان ایران و تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر ایران به عوان دروازه بان و گلر بازی میکند.

او سابقه بازی در تیم ذوب آهن و تیم ملی هندبال نوجوانان ، هیئت هندبال تهران، نیروی زمینی تهران، پرسپولیس اصفهان، دانشگاه آزاد، نفت تهران، ابومسلم مشهد، پارسیان تهران، بهبهان، ثامن سبزوار، کفش ملی تهران، شهرداری کاشان، بافق یزد، کازرون و …را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اکنون مربی دروازه بانان تیم ملی نونهالان هندبال ایران است.

زندگی شخصی محمد سیاوشی هندبالیست

اطلاعات و آمار باشگاهی

محمد سیاوش فعالیت ورزشی خود را از دوران کودکی و به طور حرفه ای از نوجوانی در رشته هندبال آغاز کرده و در طول فعالیتش در تیم هایی چون  ذوب آهن و سپاهان و تیم ملی هندبال ایران و … حضور داشته است. از اسپانیا پیشنهاد بازی داشته، اما به خاطر برخی مشکلات آن را قبول نمی کند

او در خردسالی به فوتبال و بسکتبال علاقه داشته است. از نوجوانی هندبال را شروع کرده و در سال ۱۳۸۰ به تیم ملی نوجوانان دعوت شده است. او در سال ۱۳۹۵ با تیم شهرداری کاشان به عنوان بهترین گلر رقابت های هندبال هلند انتخاب شد.

ازدواج و همسر محمد سیاوشی

از زندگی شخصی و خصوصی ایشان بری منتشر نشده است

سوابق ورزشی و تیم های محمد سیاوشی دروازه بان هندبال تیم ملی ایران

سوابق ورزشی

سیاوشی از سال ۷٨ فعالیت خود را در هندبال آغاز کرد و پس چند سال فعالیت در مسابقات هندبال و درخشش به عنوان گلر، توانست در سال ۱۳۸۵ به تیم ملی هندبال ایران راه یابد.

او در خردسالی به فوتبال و بسکتبال علاقه داشته ، اما وارد رشته هندبال شد و از نوجوانی فعالیت خود را شروع کرده و در سال ۱۳۸۰ به تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان از سال ۷۷ نیز به صورت حرفه‌ای در لیگ ایران مشغول به بازی بود و سابقه حضور چندین ساله در لیگ برتر هندبال کشور را دارد و در طول فعالیت ورزشی خود در مسابقات و رقابت های داخلی و بین المللی نیز حضور داشته است

از جمله سوابق وی می‌توان به حضور در تیم ملی جوانان در سال ۱۳۸۰ و یک سال بازی در آموزشگاه های کرج و .. می توان اشاره کرد.

او برای فعالیت های حرفه ای خود راهی تهران شد و دوران حرفه ای هندبال خود را از این شهر شروع کرد. بعد از گذشت دوسال به تیم ملی جوانان دعوت شد از سال ۱۳۸۰ تمرین کرد و سال ۱۳۸۳ تیم ملی به مسابقات هند اعزام شد.

عکس های ایسنتاگرام محمد سیاوش بازیکن هندبال

مربی دروازه بانان تیم ملی نونهالان

سیاوشی سنگربان تیم ملی هندبال مردان ایران است در سال ۹۹ به عنوان مربی دروازه بانان تیم ملی نونهالان انتخاب شد.

پس از محسن جبرئیلی مربی فنی هندبال استان البرز که به عنوان یکی از مربیان استعدادیاب برتر کشور مورد توجه کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال قرار گرفت، اینبار نوبت محمد سیاوشی سنگربان با تجربه تیم ملی بزرگسالان و گلر این فصل تیم فولاد مبارکه سپاهان بود که از طرف فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان مربی دروازه بانان تیم ملی نونهالان هندبال ایران انتخاب و به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

صفحه اینستاگرام محمد سیاوشی

پیج اینستاگرام دروازه بان هندبال کشورمان را با نشانی mohammadsiavash16 دبنال کنید، البته پیج شخصی او خصوصی و ازدترس عموم خارج است. او به همراه حیدری و رحیمی راد و سمسامی در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ مهمان خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم بود

نظرات