برای تفریح در تهران در عید نوروز کجاها بریم؟

0

بدون شک تهران یکی از زیباترین شهرهای ایران است. شاید گاهی زیبایی‌هایش در شلوغی‌های روزمره‌اش گم شود، اما تهران قلبی زیبا و روحی آرام دارد. برای دیدن زیبایی‌های تهران، استفاده از فضاهای تفریحی آن مثل کاخ‌ها و موزهایش، فودکورت های تهران یا شهربازی برج میلاد قطعا تعطیلات عید نوروز بهترین زمان است. در تعطیلات نوروز تهران خلوت، آرام و زیباست، آسمانش آبی و منظره بی‌نظیر کوه دماوند نیز زیباییش را تکمیل می‌کند. در این مطلب از هومسا می‌خواهیم ببینیم که برای تفریح در تهران در نوروز کجاها برویم. با ما همراه باشید.

 تفریح در تهران

کافه بردگیم های تهران

یکی از جاهای تفریحی تهران که می‌توانید در روزهای خلوت و آرام تهران از آن لذت ببرید، کافه‌های بردگیم هستند. کافه‌های بردگیم کافه‌هایی هستند که شما می‌توانید به همراه دوستان و خانواده خود به آنجا بروید و انواع بازهای فکری را انجام دهید. در سال‌های اخیر محبوبیت بازی‌های فکری و گروهی بسیار بیشتر از قبل شده است. مردم همچون سال‌های دور، بار دیگر به انجام بازی‌های مهیج گروهی روی آورده‌اند. تفریح و هیجان این بازی‌ها با هیچ گیم کامپیوتری قابل مقایسه نیست. در بین انواع بازی‌های فکری و رومیزی یا همان بردگیم‌ها، مافیا و مونوپولی دارای بیشترین محبویت در بین مردم است.

تفریح در تهران

اما بهترین کافه بردگیم های تهران کدام هستند؟  کافه‌های زیادی در تهران وجود دارند که تقریبا برای هر سن و سلیقه‌ای می‌توانند مناسب باشند. اما در بین آن‌ها کافه بردگیم فکرکده، کافه بازی گیک، کافه بازی مایند اسپرت سنتر، کافه فکر تهران، کافه بازی بردلند، کافه بردگیم تهران، کافه بردگیم اطلسی، کافه بردگیم سیلک، اتاق فرار و کافه بردگیم برین گیم و کافه بردگیم تتا در بین بهترین و محبوب‌ترین‌ها هستند. در این کافه‌ها فضا و بازی‌های مناسب برای تمام افراد در سنین مختلف از بزرگسال تا کودک فراهم است. از روزهای خلوت تهران استفاده کنید و از حضور در این کافه‌ها و بازی‌های دسته‌جمعی حسابی لذت ببرید.

شهربازی های تهران

یکی دیگر از جاهایی که در تعطیلات عید نوروز در تهران می‌توانید از آن لذت ببرید، شهربازی های تهران هستند. پارک‌هایی که معمولا شلوغ و مملو از جمعیت دیده می‌شوند در روزهای نوروز خلوت و آرام هستند. اگر دوست دارید از امکانات تفریحی شهربازی های تهران لذت ببرید، تعطیلات نوروز بهترین زمان برای شما هستند.

کجا برویم؟ شهربازی‌های زیادی در تهران وجود دارند، برخی سرپوشیده و برخی نیز در فضای باز هستند. اما در بین بهترین شهربازی های تهران می‌توان به این‌ها اشاره کرد: شهربازی ارم، سرزمین عجایب (سرپوشیده)، شهربازی فان تایم ارگ تجریش و پالادیوم (سرپوشیده)، فان لند یا شهربازی الماس هروی، سرزمین شگفت‌انگیز دریاچه چیتگر، شهربازی ژوپیتر، شهربازی بیلینو، شهربازی پارک پرواز، دنیای بازی چمران، شهربازی صبامال و البته شهربازی برج میلاد که یکی از محبوب‌ترین شهربازی های تهران است. در شهربازی برج میلاد شما می‌توانید از انواع بازی و سرگرمی‌های مهیج استفاده کنید. همچنین بیلیارد و بولینگ این شهربازی نیز در بین مردم بسیار محبوب است.

فودکورت های تهران

یکی دیگر از جاهای محبوب برای لذت بردن از آن در تعطیلات عید نوروز فودکورت‌ها هستند. همراه با سر زدن به جاهای دیدنی تهران شاید دوست داشته باشید غذای خود را نیز در یکی از فودکورت های تهران میل کنید. فودکورت‌ها فضاهایی هستند که در آن شعبه‌هایی از فست‌فودها و رستوران‌های مختلف وجود دارد. بنابراین در هر کجای شهر که باشید می‌توانید از غذای فست‌فود مورعلاقه خود لذت ببرید. در بین فودکورت های تهران محبوب‌ترین آن‌ها فودکورت برج میلاد، فودکورت پالادیوم، فودکورت ارگ تجریش، فودکورت پل طبیعت، فودکورت راه چوبی، فودکورت سانا و فودکورت کوروش هستند. اگر در تعطیلات عید نوروز سری به مراکز خرید تهران زدید، شاید بد نباشد غذاهای خوشمزه فودکورت‌هایشان را نیز امتحان کنید.

تفریح در تهران

اقامت در تهران با هومسا

شما می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در تهران در تعطیلات عید نوروز از خلوت و آرامش این شهر استفاده کنید و از جاهای تفریحی آن لذت ببرید. اقامتگاه‌های بسیار زیادی در شهر تهران وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کار انتخاب یک اقامتگاه مناسب برایتان کمی مشکل شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم هومسا بسپارید. تیم هومسا در کنار شما است تا با معرفی و انجام کامل روند رزرواسیون اقامتگاه به صورت آنلاین، به شما کمک کند اقامتی امن، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. کافی است وارد سایت هومسا شوید و در صفحه اصلی سایت نام شهر  تهران را سرچ کنید. در این صفحه بهترین اقامتگاه های  تهران به شما نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، محدوده قیمت، مکان، تعداد اتاق‌ها و سایر ویژگی‌ها را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقامتگاه موردنظر خود را پیدا و رزرو کنید.

آرامش و تفریح در نوروز تهران

فضای شهر تهران در تعطیلات عید نوروز شاید دوست‌داشتنی‌تر از هر زمان دیگری باشد. جاهای تفریحی زیادی در این شهر وجود دارد که شما می‌توانید در روزهای خلوت تعطیلات سال نو در تهران از آن‌ها لذت ببرید. بدون شک این گردش و تفریح می‌تواند به یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات شما تبدیل شود.

نظرات