زمان پخش برنامه دورهمی نوروز ۱۴۰۱ با عکس و بیوگرافی شرکت کنندگان + تیزر

0

زمان و روزهای پخش برنامه دورهمی نوروز ۱۴۰۱ با عکس و بیوگرافی شرکت کنندگان و مهمانان برنامه دورهمی نوروز ۱۴۰۱ با حضور سلبریتی ها از ورزشکاران تا چهره های هنری و سینما و بازیگران را در ادامه با معرفی کامل برنامه (مسابقه دورهمی) در سال ۱۴۰۱ را برای شما در این صفحه از مجله حرف تازه خواهیم داشت

زمان پخش برنامه دورهمی نوروز 1401 با عکس و بیوگرافی شرکت کنندگان + تیزر و مهمانان امشب

زمان پخش برنامه دورهمی نوروز ۱۴۰۱ با عکس و بیوگرافی شرکت کنندگان + تیزر و مهمانان امشب

سری ششم و جدید برنامه دورهمی با عنوان مسابقه بزرگ دورهمی پخش خود را از در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه نسیم آغاز خواهد کرد که با حضور سلبریتی ها و چهره های محبوب شامل هنرمندان ، بازیگران ، خوانندگان ، قهرمانان ورزشی و … به همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده ، دوستان و همکاران هستند که به عنوان شرکت کننده در برنامه حضور یافته اند. تیزر مسابقه دورهمی ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۱ را ببییند:

در خبرهای جدید آمده که ویژه برنامه نوروزی «دورهمی» (عید نوروز ۱۴۰۱) با حضور چهره های شناخته شده شامل هنرمندان ، بازیگران ، خواننده ها و قهرمانان ورزشی تولید شده است.

در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

ناصر قدیرکاشانی که تهیه کنندگی این برنامه را عهده دار است ، درباره ی جزئیات ویژه برنامه «دورهمی» در نوروز توضیح داده است : در این برنامه چهره های محبوب شامل هنرمندان ، بازیگران ، خوانندگان ، قهرمانان ورزشی و … به همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده ، دوستان و همکاران به عنوان شرکت کننده در برنامه حضور یافته اند.

او اعلام کرده است : در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده است که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت وگوی مجری مهران مدیری با مهمانان ، همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ ها با لحظاتی شاد همراه است.

اسامی و بیوگرافی مسابقه دورهمی نوروز ۱۴۰۱

سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی ، با پاسخگویی به سوالات در منزل ، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دایره و با هشت نفر شرکت کننده سپری خواهد شد و فقط یک نفر در قسمت ربات مسابقه را ادامه خواهد داد.

مراحل مسابقه

او با بیان اینکه مسابقه به صورت گروهی بوده و مهمان ِ دعوت شده سرگروه تیم است ، یادآور شده است : در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

به گفته این تهیه کننده تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.

 

نظرات