علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون چه بود +عکس

1

علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون مشخص شد +عکس و علت درگذشت علیرضا غفاری بر اثر ایست قلبی را در ادامه میخوانید

علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون مشخص شد +عکس

علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون مشخص شد +عکس

علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ درگذشت و علت فوت و درگذشت او ایست قلبی و سکته قلبی اعلام شد.

احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: اقای غفاری گوینده شیفت پنجشنبه‌های رادیو پیام بوده است که امروز هم قرار بود به رادیو بیاید اما متاسفانه حادثه‌ای برایش پیش آمد و در اثر سکته قلبی جزو یادگارهای رادیو شد.

علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون مشخص شد +عکس

احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به درگذشت یکی از گویندگان و مجریان پیشکسوت بیان کرد: علیرضا غفاری مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه بر اثر سکته درگذشت.

مرحوم غفاری مجری و گوینده رادیو و تلویزیون متولد ۳ مهر ۱۳۳۴ در تهران، فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر بود که در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ متاسفانه در سن ۶۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون مشخص شد +عکس

مرحوم غفاری در سمت های مختلف اجرایی مدیریتی به عنوان مدیر گروه گزارش صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران، بنیانگذار و مدیر مسئول «همشهری» نشریه داخلی شهرداری تهران ، سردبیر ماهنامه هنرنامه و دبیر و عضو شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی ، قائم مقام مرکز سرود و آهنگ های انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عضو هیأت داوران جشنواره تئاتر نیروی زمینی و تئاتر سنگر (دفاع مقدس) و انتشار ۳ مجموعه شعر با عناوین با توأم آزادی ، چهل پاره عشق ، در آستان بلوغ و … را بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: او سال‌ها برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کرد و مدیر روابط عمومی نهادهای مختلفی بوده است. او همچنین نویسنده کتاب‌های مختلفی بود و سال‌ها برنامه‌های مختلفی را در رادیو و تلویزیون اجرا کرد.

صدر در پایان گفت: اقای غفاری گوینده شیفت پنجشنبه‌های رادیو پیام بوده است که امروز هم قرار بود به رادیو بیاید اما متاسفانه حادثه‌ای برایش پیش آمد و در اثر سکته قلبی جزو یادگارهای رادیو شد.

1 دیدگاه در “علت درگذشت و فوت ناگهانی علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون چه بود +عکس

  1. آن جون گفت:

    علیرضا غفاری خوش صدا خوش تیپ بودند حیف شد رفت روحش شاد و یادش گرامی

نظرات