مواد غذایی لاغر کننده + بهترین مواد برای کاهش وزن

0

کاهش وزن یکی از دغدغه های اصلی بانوان است. برای اینکه بتوانید به وزن ایده آل خود برسید می توانید از مواد غذایی لاغر کننده ای که در این پست معرفی کرده ایم استفاده کنید. بهترین مواد عذایی کاهنده وزن و غذای لاغر کننده سریع را در این پست به شما معرفی کرده ایم.

مواد غذایی لاغر کننده

مواد غذایی لاغر کننده

هیچ غذایی نمی تواند به تنهایی چربی سوزی را انجام دهد تا زمانی که فرد میزان مصرفی کالری را پایین نیاورد. در هر حالت برای رژیم باید میزان غذای مصرفی را کاهش دهید و در کنار این رژیم غذایی می توانید موادی را مصرف کنید که باعث چربی سوزی می شود. از طرفی باید دقت کنید که غذاهایی را مصرف کنید تا انرژی شما را از بین نبرد و بتوانید متابولیسم کافی نیز داشته باشید.

تخم مرغ و تناسب اندام

مواد غذایی لاغر کننده

موقعی بود که به علت سطح بالای کلسترول در تخم مرغ مردم از آن می ترسیدند. اما مطالعات جدید نشان داد که کلسترول تخم مرغ نمی تواند در سطح کلسترول خون و در نتیجه حملات قلبی اثری بگذارد. اگر قصد دارید لاغر شوید بهترین کار این است که تخم مرغ را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

این غذای لاغر کننده با سطح بالای پروتئین ها و مقادیر چربی های سالم سبب می شود که زودتر احساس سیری کرده و کالری بیشتری نیز بسوزانید.

کلم پیچ یک ماده غذایی عالی برای لاغری سریع

مواد غذایی لاغر کننده

کلم پیچ یک سبزی سبز برگ که به دلیل خواص فوق‌العاده آن برای سلامتی شناخته شده است. این ماده غذایی، منبع عالی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و چندین و چند ماده مغذی دیگر از جمله منگنز و ویتامین‌ C و ویتامین K می‌باشد. کلم پیچ همچنین دارای کالری کم و فیبر بالا است. این ترکیب به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می‌کند و به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. همین امر آن را به یک گزینه مناسب برای کاهش وزن تبدیل می‌کند.

فلفل کاین

مواد غذایی لاغر کننده

آیا می دانستید که بین ادویه های تند و چربی سوزی ارتباط مستقیم برقرار است؟ مصرف روزانه یکی از انواع فلفل ها می تواند چربی سوزی را مخصوصا در قسمت شکم سرعت ببخشد و توانایی بدن را برای تبدیل غذا به انرژی افزایش دهد و همچنین می تواند به طور طبیعی اشتهای شما را کاهش دهد و افرادی که از این نوع فلفل ها همراه با غذا استفاده می کنند، ۲۰۰ کالری بیشتر می سوزانند.

ماهی قزل آلا

مواد غذایی لاغر کننده

ماهی های چرب مانند قزل آلا فوق العاده سالم و مقوی هستند.

با مصرف این ماهی می توانید ساعت های طولانی احساس سیری کرده و اشتهایتان را از دست بدهید. ماهی قزل آلا دارای پروتئین هایی با کیفیت بالا بوده و چربی های سالم و مقوی دارد. به علاوه انواع دیگری از مواد غذایی مقوی هم در آن مشاهده می شود. ماهی و غذاهای دریایی به طور کلی مقادیر بالایی ید نیز در خود دارند. ید برای عملکرد مناسب و درست غده تیروئید ضروری بوده و سوخت و ساز بدن را نیز بهبود می بخشد.

توت، مواد غذایی لاغر کننده

مواد غذایی لاغر کننده

توت هایی مانند توت فرنگی ، بلوبری و توت سیاه، خوش طعم و بسیار مقوی هستند. به عنوان مثال، بلوبری سرشار از فیبر و ویتامین‌های C و K است. وجود این توت‌های خوشمزه در رژیم غذایی می‌تواند به رضایت بیشتر شما کمک کند. این در حالی است که این مواد کالری کمتری نسبت به بسیاری دیگر از میان وعده‌ها یا دسرهای حاوی قند زیاد فراهم می‌کنند.

نظرات