خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی

0

اگر به دنبال خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی هستید، حتما با ما همراه باشید. ما در شرکت مبلمان آلبرتا همه چیز را برای یک تجربه لذت بخش آماده کرده ایم. خرید مستقیم مبل از تولیدی را با بهترین کمپانی مبل تهران تجربه کنید.

 خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

مبل راحتی چیست

کلمه مبل به وسایلی از خانه و ادارات اطلاق میشود که برای نشستن و کار کردن از آن استفاده می شود. مبل ها می توانند یک نفره یا چند نفره باشند و معمولا در اتاق های استراحت و نشیمن قرار می گیرند. جنس مبل ها معمولا از چوب یا فلز است و رویه آن ها با پارچه یا چرم یا ترکیب این دو پوشانده می شود.

مبل های راحتی یا اصطلاحا sofa قدمتی ۲۰۰ ساله دارند. پایه آن ها کوتاه است و دسته های آن ها پهن هستند. این مبلمان قیمت مناسب تری نسبت به مبل استیل دارند و ابعاد آن ها نیز کوچک تر است. روکش پارچه، کل مبل راحتی را می پوشاند و در آن اثری از چوب یا فلز اسکلت مبل دیده نمی شود.

انواع مبل راحتی

انواع مبل راحتی جدید را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • مبلمان کلاسیک
  • مبل راحتی ال
  • مبل راحتی تختخواب شو
  • مبل راحتی چستر

مبل راحتی کلاسیک

مبل های راحتی کلاسیک مبل هایی هستند که بیش تر از چوب در ساخت آن ها استفاده می شود که هم به زیبایی مبل می افزاید و هم دوام آن را افزایش می دهد. خیلی از مبل های کلاسیک منبت کاری شده اند و مثل مبل های استیل هستند ولی تفاوت مبل استیل و کلاسیک، تعادل بیش تر منبت کاری های مبل کلاسیک است.

مبل راحتی چستر

در فهم عامه مبل راحتی چستر، مبل های با لمیه دوزی های لوزی شکل را تداعی می کند اما این نام در واقع نام ابداع کننده این مدل بوده و مبل راحتی چستر در واقع از نام این تولید کننده بر گرفته شده است.

مبل چستر به نوعی از طراحی مبل راحتی گفته می شود که دسته های این مبل گرد بوده و پشت مبل لمسه کاری می شود.

خرید مبل راحتی چستر بصورت آنلاین در شرکت مبلمان آلبرتا فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید قیمت مبل چستر در یافت آباد را نیز بررسی کنید.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

مبل راحتی ال

مبلمان ال شکل، مبلمانی هستند که به شکل حرف انگلیسی L طراحی شده اند و معمول در گوشه دیواره ها قرار می گیرند. این مبلمان، جادار هستند و با این حال، فضای کمی از اتاق را اشغال می کنند که باعث می شود یکی از بهترین گزینه های شما برای منازل کوچک باشند.

تنوع رنگ و طراحی این مبلمان، باعث شده است که با هر نوع سلیقه ای همخوانی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله لیست قیمت مبل ال شکل را مطالعه کنید.

مبل راحتی ایتالیایی

همانطور که می دانید، طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود. خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رومبلی انتخاب شده. با توجه به هزینه بالای تهیه مبل های وارداتی تا ما در مجموعه آلبرتا تمام سعی خود را به کار برسته ایم تا مدل هایی را مشابه مبل راحتی ایتالیایی با هزینه ای بسیار پایین تر و کیفیتی مطلوب فراهم کنیم.

ویژگی های مبل راحتی

یکی از مهم ترین ویژگی های مبل راحتی  که باعث پر طرفداری این سبک مبلمان است ، نرم و راحت بودن آن هاست . این مبل ها از نشیمن های بسیار نرمی ساخته میشوند که عموما از جنس فوم یا اسفنج های مرغوب و با کیفیت بوده و ارتفاع آن ها در مقایسه با مبل هایی نظیر کلاسیک و استیل کمتر است .

از ویژگی های بارز مبلمان راحتی دسته های پهن و بالشتی از جنس خود مبل است که هنگام نشستن بر روی آن ، در رفع خستگی و ایجاد آرامش در فرد ،  تاثیر زیادی دارد. فریم داخلی مبل های راحتی معمولا  از جنس چوب گردو، بلوط، راش، افرا، صنوبر و چوب روسی ساخته میشود که موجب استحکام و قوای مبلمان میشود. امروزه تنوع بالای مبلمان در رنگ و جنس پارچه یا  ابعاد و سایر ویژگی های ظاهری انتخاب را برای افراد دشوار کرده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مبل خوب چه ویژگی هایی دارد را مطالعه کنید.

کاربرد مبل راحتی

با توجه به اینکه این روزها افراد اغلب در آپارتمان ها و به طور معمول در منازلی با متراژ پایین تر ساکن هستند ، بهتر است در انتخاب مبلمان دقت بیشتری داشته باشند . و به جای انتخاب و خرید مبلمانی بزرگ و جا گیر از مبلمان راحتی در ابعاد مناسب استفاده کنند. با خرید یک ست مبلمان راحتی ، آرامش بیشتری به فضا میدهید و با چیدمانی اصولی دکوراسیونی شیک را به ارمغان می آورید.

مبل های راحتی نسبت به سایر مبلمان ، ارتفاع کمتری داشته و  فوم کوسن نشیمن آنها به همراه  پشتی مبل ،  ضخیم تر و نرم تر است . اسفنج های استفاده شده در مبلمان راحتی حالتی ارتجاعی دارد. بیشترین کاربرد مبل راحتی که در اغلب اوقات  فاقد آرایه های تزیینی و تاج  هستند ، در منازل مسکونی و فضای اداری دیده میشود. و در مواقع نیاز به استراحت و آسایش ، بهترین گزینه برای نسشتن و لم دادن میباشد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی

بعد از آشنایی با مبل راحتی، کاربر و ویژگی های آن، وقت خیر مبل راحتی است. از کجا؟ قطعا از بهترین تولید های تهران.

تولیدی مبل راحتی

تولیدی مبل راحتی

شرکت تولید مبلمان آلبرتا به عنوان بهترین تولید کننده مبلمان راحتی ارزان تهران تشکیل شده از دهها مجموعه طراحی و اجرایی، تیم های طراحی تخصصی تا تیم های متعدد تولید برای پیاده سازی طرح ها زیر نظر متخصصین مربوط می باشد. ما بهترین قیمت مبل راحتی در تهران را به شما عرضه می کنیم.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

مرکز خرید مبل راحتی

انتخاب یک مبل خوب برای منزل ، از کار های چالش برانگیز و دشوار به ویژه برای بانوان است . هر شخصی دوست دارد با خرید وسایلی شیک و به روز ، دکوراسیون خانه ی خود را به زیباترین شکل ممکن بیاراید . خوشبختانه این روزها ، خرید مبلمان و یا صنایع چوبی از این قبیل ، کار خیلی سختی نیست . چرا که با وجود مرکز خرید مبل راحتی در شهرهای مختلف ، میتوان انواع گوناگونی از مدل ها را مشاهده کرد و از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب نمود .

مهم ترین ویژگی مراجعه به مراکز خرید مبلمان تنوع بالای محصول و رنج متفاوت قیمت ها میباشد . هر خانواده با توجه به سلیقه ی شخصی خود و بودجه ای که در نظر گرفته است ، و البته متناسب با فضای خانه ی خود به دنبال مبلی خاص میگردد . مراکز خرید با وجو تنوع بسیار بالا در محصولات این مشکل را برای افراد حل کرده است . بنابراین پاسخگوی تمام سلیقه ها و هزینه هایی که مردم در نظر دارند خواهد بود.

قیمت مبل راحتی

قیمت مبل راحتی

یکی از موارد مهمی که قبل از خرید هر کالایی ، ذهن خریدار را درگیر خود میکند قیمت آن محصول است . در مورد خرید مبلمان نیز این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که خریدار باید متناسب با بودجه ی در نظر گرفته شده ، انتخاب و خریدی خوب داشته باشد . قیمت مبل راحتی ، همانند دیگر محصولات ، به عوامل مختلفی بستگی دارد و میتواند با کوچک ترین موارد بالا و پایین شود.

اصلی ترین و تاثیر گذار ترین فاکتور در قیمت مبل راحتی ، نوع آن است . اینکه مبل انتخابی شما در کدام دسته قرار میگیرد و از چه طرح و مدلی پیروی میکند . مورد بعدی جنس و کیفیت مبل است . اینکه متریال ساخت آن چیست و تا چه حد مرغوب است . در مرحله ی آخر شرایط بازار ، نوسانات ارز در متریال واراداتی ، و برند و تجهیزات استفاده شده در پروسه ی ساخت ، همگی میتوانند از عوامل اثر گذار در قیمت نهایی و تمام شده ی مبل های راحتی باشند . بنابراین توصیه میشود هنگام خرید به چوب استفاده شده ، جنس پارچه و مدل انتخاب شده توجه بیشتری داشته باشید.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

مبل راحتی ارزان

همانطور که در بالا گفتیم ، قیمت مبل به موارد مختلفی بستگی دارد ، که هر کدام به نوبه ی خود میتواند در انتخاب و خرید مشتری تاثیر گذار باشد . از جنس و کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده شده است گرفته تا نوسانات بازار همگی میتوانند دلیل بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت یک مبل باشند . اما موضوعی که در بین همه ی خریداران مشترک است ، یافتن یک مبل راحتی ارزان و در عین حال با کیفیت مقبول است .

متاسفانه باید عنوان کنیم که برخی از تولید کننده های بی انصاف ، صرفا بخاطر رقابت در عرصه ی فروش و داشتن فروش بیشتر ، از هر متریال بی کیفیت و ضعیفی در ساخت مبلمان استفاده میکنند. فراموش نکنید که شما مبل راحتی را برای احساس راحتی و آرامش آن خریداری میکنید . بنابراین باید دقت کنید که اسفنج به کار رفته در آن یا پارچه ی مصرف شده و اتصالات آن ، از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. برای مثال هر چه اسفنج متراکم تر و سفت تر باشد با کیفیت تر است چرا که زیرا طول عمر بیشتری دارد . یا جنس پارچه باید بگونه ای انتخاب شود که در هنگام تکیه به مبل موجب تعریق نشود.

قیمت مبل در یافت آباد

در جوامع امروزی ، برای تهیه ی هر محصولی ، یک مرکز خرید و بازار بزرگ ایجاد شده است که با تنوع بالا و جلب اعتماد مشتریان ، کار را برای متقاضیان آسان میکند. یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین بازار های کشور در حوزه ی مبلمان ، که در استان تهران قرار دارد ، بازار مبل یافت آباد میباشد . بازار یافت آباد علاوه بر مبلمان ، انواع لوازم چوبی مربوط به دکوراسیون داخلی ، مثل سرویس خواب ، میز تلویزیون ، استند و بوفه و تخت خواب را نیز عرضه میکند.

اگر قصد خرید مبلمانی شیک و مدرن ، یا سبک های کلاسیک و استیل دارید ، اگر به دنبال مبلمان های با کیفیت عالی و قیمت های سنگین میباشید و یا در صدد خرید یک مبل معمولی و قیمت پایین هستید ، مطمئن باشید با مراجعه به بازار بزرگ یافت آباد بهترین گزینه ها را پیش روی خود خواهید داشت. تنوع بالا در طرح یا قیمت مبل در یافت آباد این امکان را به مشتری میدهد که بدون چالش یا سردرگمی خریدی مطمئن و آسان داشته باشد.

کانال مبل یافت آباد با قیمت

این روزها دسترسی به مراکز خرید مبلمان بسیار آسان میباشد و هم به صورت مراجعه ی حضوری و هم به واسطه ی ارتباطات در بستر اینترنت ، میتوانید خرید خود را انجام دهید . البته یکی از ویژگی های مثبت پیشرفت اینترنت ، در زمینه ی کسب و کارها و مجازی شدن فروشگاه ها بود . به ویژه بعد از شیوع همه‌ گیری ویروس کرونا که تحولات گسترده‌ ای در اقتصاد کشور به وجود آورد و بر فعالیت مشاغل مختلف تاثیر زیادی گذاشت. در چنین شرایطی بهترین راه حل فروش به صورت اینترنتی و مجازی بود .

مجموعه ی بزرگ آلبرتا یکی از بزرگترین تولید کننده ها در زمینه ی مبلمان میباشد که سال هاست با تکیه بر دانش تیم مجرب خود ، در تلاش است بهترین محصولات را با کیفیت قابل قبول طراحی و تولید کرده و به دست مشتری برساند . مجموعه آلبرتا در طول سال های فعالیت خود توانسته است با ارائه ی محصولات متنوع و کیفیت خوب ، طرفداران زیادی جذب کرده و بازار خوبی در کشور به خود اختصاص دهد . از این رو برای راحتی مشتریان خود ، محصولات را در کانال مبل یافت آباد با قیمت درج کرده و در اختیار متقاضیان قرار میدهد تا افراد بتوانند بدون مراجعه به فروشگاه های آلبرتا ، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. به این واسطه افرادی که در شهرستان ها حضور دارند نیز به راحتی میتوانند بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی خرید کنند.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

جدیدترین مبل یافت آباد

آیا تا کنون برای خرید مبلمان به بازار یافت آباد سر زده ‌اید؟ منطقه‌ای در تهران که پر از مبل فروشی است. بازار یافت آباد یکی از قطب های مهم و بازار های بزرگ صنایع چوبی در ایران می باشد . افراد زیادی برای خرید جدیدترین مبل یافت آباد و متنوع ترین محصولات به این مکان مراجعه میکنند. چرا که با داشتن بیش از هشت هزار فروشگاه متفاوت ،افراد با صرف وقت کمتری ، طرح و مدل های بسیار گوناگونی را مشاهده کرده ، قیمت ها را مقایسه میکنند و در نهایت گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری میکنند.

برای رسیدن به بازار یافت آباد مسیر های زیادی وجود دارد و یکی از مزایای آن ، این است که این منطقه جزو منطقه ی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد نمی باشد و هر شخصی به راحتی می تواند با خودروی شخصی خود برای خرید به آن جا مراجعه نماید . مطمئن باشید با رفتن به بازار مبل یافت آباد دست خالی بیرون نمی ‌آیید.

مبل راحتی ارزان چهاردانگه

در استان تهران مناطق مختلفی برای فروش مبلمان در سبک ها و قیمت های متنوع وجود دارد که یکی از محبوب ترین بازارهای مبل تهران، بازار مبل چهاردانگه است که خیلی از افراد برای خرید مبلمان مورد نظر خود به این منطقه می روند و از بین انبوه مبلمان متنوع این مکان، بهترین موردی که با نیاز و هدفشان هماهنگی دارد را خریداری کنند.

آدرس و موقعیت مکانی بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه در جنوب غربی تهران در منطقه ۱۹ قرار دارد و این شهرک از توابع شهرستان اسلامشهر است که آزادگان وقتی به حد فاصل بزرگراه تهران ساوه و بزرگراه تهران قم رسیدید خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب می تواند شما را به سمت شهرک صنعتی چهاردانگه ببرد که بازار مبل چهاردانگه توانسته در چند سال اخیر جای خود را در بین بازار مبل های دیگر باز کند.

ساعت کار بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت دارد و قسمت تولیدی های مبل چهاردانگه هم معمولا از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر فعالیت دارند.

قیمت مبلمان در بازار مبل چهاردانگه

مبلمان راحتی با ست های ۷ نفره از مبلغ ۵ تا ۷٫۵ میلیون تومان آغاز می شود و مبل راحتی مدل چستر تا ۹ میلیون تومان هم قیمت دارد. این قیمت ها بدون میز جلومبلی و عسلی است. در صورتی که برای همین مبل ها ست غذاخوری ۶ نفره هم بخواهید باید مبلغی بین ۳٫۵ تا ۵ میلیون تمان بپردازید.

پیشنهاد مطالعه: خواندن مقاله برندهای معروف مبل برای خریدی مطمئن خالی از لطف نیست.

مبـل راحتی ارزان دیوار

خرید مبل راحتی ارزان دیوار را فراموش کنید. ما مبلمان دسته اول، با بهترین متریال را به بهترین قمیت در اختیار شما قرار خواهیم داد. شرکت مبلمان آلبرتا عرضه کننده ارزان ترین مبلمان راحتی در تهران.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت مـبل راحتی ارزان دیجی کالا

قیمت مبل راحتی ارزان دیجی کالا را نیز فراموش کنید. دیجی کالا، خود عرضه کننده محصولات ماست. خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی را تجربه کنید.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

قیمت مبل راحتی ارزان

قیمت مبـل راحتی ارزان

در مطالب بالا توضیح دادیم که عوامل زیادی در قیمت نهایی مبل تاثیر گذار هستند و بالا بودن یا پایین بودن قیمت ها میتواند نشان دهنده ی کیفیت و برند و جنس و مدل مبلمان باشند. برای یک خرید مناسب و انتخاب درست در مبلمان ، باید ویژگی های یک مبل خوب را بشناسیم و در هنگام خرید تمام جوانب را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار دهیم . جنس متریال مصرفی و به ‌روز بودن محصول یا نوسانات بازار ، شرکت سازنده و برند مبلمان ، همگی میتوانند قیمت تمام شده ی مبلمان را تغییر دهند.

اما موضوع قابل بحث این است که هر کالای ارزانی می‌ تواند نیازهای ما را به ‌خوبی تامین کند یا کاربری لازم را داشته باشد؟ هر ارزانی بی علت نیست و گاهی میتواند باعث پشیمانی در خرید شود . چرا که بعد از مدتی استفاده ، دچار نواقصی میشود و حتی ممکن است با تعمیرات دیگر هم جبران نشود . بنابر این وقتی به دنبال قیمت مبل راحتی ارزان هستید ، کیفیت محصول را فراموش نکنید . از طرفی این روزها بازار کالاهای تقلبی و قاچاق بسیار گرم است و توصیه میشود هنگام خرید وسایل ارزان قیمت باید بیش از پیش مراقب این نکات بود.

قیمت مبل راحتی جدید

در هنگام خرید مبل های راحتی توجه به هماهنگی مبل با دکوراسیون فضا ، از نکات مهمی است که میتواند در صورت عدم توجه به آن ، فضا را زشت و نا پسند جلوه کند . از طرفی قیمت مبل نیز از مسائلی است که ممکن است مشتری را کمی در انتخاب دچار تردید کند . با این حال به نظر شما چطور میتوان یک مبل مناسب و زیبا ، که هم با بودجه ی مورد نظر و هم سلیقه ی شخصی متناسب باشد انتخاب کرد و از هدر رفتن پول ترسی نداشت؟

راه حل های ساده ای برای مقایسه ی محصولات و بررسی قیمت ها وجود دارد و بهترین روش جست و جو در اینترنت و دیدن لیست محصولات در فروشگاه های مجازی میباشد . در سایت های اینترنتی با توجه به بروز رسانی هر روزه ی محصولات و آنلاین بودن قیمت ها به راحتی میتوانید از قیمت مبل راحتی جدید در سریع ترین زمان ممکن مطلع شوید و انواع مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید . در نهایت یک انتخاب خوب داشته باشید.

آدرس وب سایت: www. alberta-co.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۲۴۹۴۰۸۰

نظرات