بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

7

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / عکس و شغل همسر جلیل فرجاد و ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ با عکس شخصی و خانوادگی در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد

منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ متاسفانه دارفانی را وداع گفت. مونا و مارال فرجاد بازیگران ایرانی خبر از درگذشت و فوت مادرشان در صفحه اینستاگرام شخصی خود دادند.. مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام میشود

همسر جلیل فرجاد کیست

مونا و مارال فرجاد، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از مادرشان، منیژه افشاری از درگذشت او خبر دادند.

مونا فرجاد نیز با انتشار عکس مادرش، چنین نوشت: «گرچه جوان نبود اما به همین جوانی بود و اکنون که رفت جوانی ما را می‌نگریست… خداحافظ منیژه جونم.»

عکس منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد

مارال فرجاد که دست و پنجه نرم کردنش با بیماری سرطان به تازگی سوژه خبرنگار مجله‌ی گِلَمور در مجارستان شده بود با انتشار عکسی از خود در کنار مادرش، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «مامان قشنگم، مامان منیژه جونم، رفتی؟ مامان قشنگم، من دارم خوب می‌شم. بهم گفتی خوب می‌شی نترس. پس چرا تو این شرایط من رو ول کردی.»

درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

مونا و مارال فرجاد، فرزندان جلیل فرجاد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هستند . آقای فرجاد در سال ۶۱ با زنده‌یاد منیژه افشاری ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو دختر جوان است که هر دو در زمینه بازیگری فعالیت دارند.

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

مادر مونا و مارال فرجاد کیست

جلیل فرجاد (زاده ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. نخستین تجربهٔ سینمایی‌اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. پدر وی جلیل فرجاد و خواهرش مونا فرجاد نیز بازیگر می‌باشند.

بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

7 دیدگاه در “بیوگرافی منیژه افشاری همسر جلیل فرجاد کیست / ماجرای درگذشت مادر مونا و مارال فرجاد

  1. شروین گفت:

    ایشان (مرحومه بانو منیژه)عمه زاده مرحوم پدر بنده بودند. از خانواده ای سرشناس و از نوادگان نادرشاه افشار. بانو منیژه خود نیز در زمان پهلوی دوم مادلینگ لباس بوده و همانگونه که در تصاویر میانسالی ایشان مشهود است بسیار زیبا و با وقار. وقتی با جلیل فرجاد ازدواج کرد کل خانواده ایشان را نکوهش کردند(به لحاظ اختلاف سطح اجتماعی دو خانواده)اما ایشان پافشاری نمود و بعدها به همه ثابت کرد که چه انتخاب شایسته ای داشته و جلیل فرجاد از باشرافت ترین انسانهاییاست که بلنده میشناسم. در جواب جناب رستم که ایشان را از خود متشکر خطاب کردند. بنده شروین سلیمی هستم و از مرگ بانو منیژه بسیار متاثرم.

  2. مورچه گفت:
    2
    1

    آن موقع که باید به داد پدر و مادر عزیزتر از جانمان برسیم بفکر خودمان هستیم وقتی که آنها رو از دست میدیم آنموقع است که روزی هزاران بار افسوس و صد افسوس که چه در گران مایع رو از دست دادیم هزاران سؤال بی‌جواب در ذهنمان درست میشه که نه پدر هست که جوابمان رو بدهد و نه مادر

  3. سمانه گفت:

    خدا رحمت کنه .اما ی سوال .سال ۶۱ ازدواج کردن بعد دختر بزرگش مرداد ۶۱ بدنیا اومد .و ی چیز دیگه فوت همسر فرجاد با تولد خود آقای فرجاد تو ی روز بود ؟؟؟؟

  4. رستم گفت:

    جلیل فرجادازخودمتشکر

  5. ویدا گفت:

    روحش شاد خداوند صبری بزرگ بهتون عطا کنه داغ مادر وای خدا

    دشمن هم نبینه

  6. یوسف گفت:

    سلام خدا خانم منیژه افشاری رو بیامرزه اما شما از بیو گرافیش چیزی ننوشتید

  7. پگاه گفت:

    روحشون شاد غم بزرگی من میفهمم چقدر درد داره نبود مادر

نظرات