سریال پایتخت ۶ | آخرین اخبار از ساخت و زمان پخش سریال پایتخت ۶

3

آخرین اخبار از ساخت و زمان پخش سریال پایتخت ۶

سریال پایتخت ۶ : سیروس مقدم در تدارک ساخت فصل ششم «پایتخت» است.
الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفت و گو با بانی فیلم با اعلام این خبر افزود: هنوز اتفاق جدی برای «پایتخت ۶» نیفتاده است و وارد مرحله خاصی نشده ایم. اما روی طرح و قصه فکر می کنیم. با چند جا صحبت هایی شده است که اظهار همکاری کرده اند.

سریال پایتخت 6

وی همچنین ادامه داد: با تلویزیون هم صحبت هایی شده است و فکر می کنم تا یکی دو هفته دیگر سرنوشت ساخت «پایتخت۶» هم مشخص و اخبار آن رسانه ای شود.
مجموعه پرمخاطب «پایتخت» تاکنون در ۵ فصل ساخته شده که فصل نخست آن نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک پخش شد و به دلیل استقابلی که از این مجموعه شده و مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت، تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده که هر ۵ فصل توانسته عنوان پربیننده ترین و موفق ترین سریال را نزد مخاطبان کسب کند.
محسن تنابنده که خود نیز جزو بازیگران نقش های اصلی این مجموعه محسوب می شود، همواره به عنوان سرپرست نویسندگان با این پروژه همکاری می کند.

بازیگران فصل ۶ سریال پایتخت

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر و نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران اصلی این مجموعه هستند که در کنار آنها در هر فصل بازیگران بسیاری حضور داشته اند.

داستان سریال پایتخت ۶

همچنین محسن تنابنده در برنامه «حالا خورشید»، درباره ادامه ساخت سری جدید «پایتخت» و حضور بازیگران فصل های قبلی در این سریال گفت: اگر «پایتخت» جدید تولید شود، دیگر بابا پنجعلی با ما نخواهد بود.»

او افزود: «پنجعلی در فصل جدید می میرد و روح او در قصه جریان خواهد داشت.»

تنابنده به عنوان طراح اصلی این سریال علت این اتفاق را اینطور بیان کرد: «دلیل این تغییر این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می‌بندد و اگر روح پنجعلی را در سنین مختلف با داستان همراه کنیم، موقعیت‌های طنز بهتری خواهیم داشت و بهتر و راحت‌تر نیز می‌توان برای دیالوگ نوشت و لحظات شیرین‌تر خلق کرد.»

بابا پنجعلی با بازی و گریم متفاوت علیرضا خمسه یکی از شخصیت‌های محبوب سریال «پایتخت» است که در پنج فصل از این مجموعه مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است

3 دیدگاه در “سریال پایتخت ۶ | آخرین اخبار از ساخت و زمان پخش سریال پایتخت ۶

  1. سید مهدیار گفت:

    ادامه پایتخت ۶رو کی میزارید ممنون میشم جواب بدین

  2. پسرایرونی گفت:

    تو رو خدا این پنجعلی رو بکشید دیگه. روحشم بی نمکتر از خودش

  3. mahsa گفت:

    تو رو خدا پنجعلی نمیره .
    خواهش میکنم اونکه خیلییی خوب بازی میکنه آخه .
    چرا اینطوری میکنین آخه اه اه.
    اونوقت دیگه این سریال بد میشه . خوددانی …

نظرات