لیست بهترین عطرهای مردانه دنیا منتشر شد

0

خرید بهترین ادکلن مردانه؛ انتخابی برای جذابیت بیشتر

عطرها از معدود لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که آقایان هم از آن‌ها استفاده می‌کنند. عطرهای مختلف یکی از این محصولات هستند که از گذشته‌های دور هم برای مردان رایج بوده است و یک عطر خوب می‌تواند مقدار زیادی به جذابیت شما به عنوان یک مرد متشخص اضافه کند.

 بهترین عطرهای مردانه

از طرف دیگر، خرید بهترین عطرهای مردانه با توجه به تعداد زیاد برندها و مدل‌های موجود در بازار ادکلن، کاری دشوار است. آقایان برای خرید یک ادکلن خوب نیاز به راهنمایی دارند تا مطابق با سلیقه خود، ادکلن مورد نیازشان را تهیه کنند. بنابراین در این مطلب راهنما، تصمیم داریم شما را با بهترین ادکلن‌های اصل مردانه و یک فروشگاه آنلاین معتبر در زمینه خرید عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا کنیم.

 

تنوع بالای بهترین عطرهای مردانه؛ دغدغه‌ای جالب برای آقایان

آقایان برای خرید عطر باید هزاران مدل از عطرهای موجود در بازار را بررسی کرده و یکی از آن‌ها را که مطابق سلیقه آن‌ها است انتخاب کنند. بسیاری از آقایان وقت و حوصله بررسی تمام عطرهای موجود در بازار را ندارند و برای خرید ادکلن مردانه نیازمند کمک هستند. به این دسته از آقایان پیشنهاد می‌شود که بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه بازار را بررسی کنند.

عطر Dior Sauvage؛ مردانه و کلاسیک

در تمام لیست‌های بهترین عطرهای مردانه، نام عطر Dior Sauvage به چشم می‌خورد. این عطر با وجود عرضه در سال ۲۰۱۵ توانسته تا به امروز محبوبیت زیادی در بین آقایان خوش‌سلیقه پیدا کند. عطر Dior Sauvage مناسب آقایان جسور و متشخص است که می‌خواهند با رایحه‌ای که از خود به‌جا می‌گذارند، جسارت و مردانگی خود را به رخ دیگران بکشند.

یکی از نکات جالب عطر Dior Sauvage، تبلیغ آن توسط بازیگر هالیوودی معروف، جانی دپ است. عطر Dior Sauvage دارای رایحه معتدل است و می‌توانید آن را در هر چهار فصل سال استفاده کنید. رایحه اولیه عطر Dior Sauvage را ترکیبات فلفل و ترنج تشکیل داده است. در رایحه میانی، عطر از ترکیبات فلفل صورتی، خس خس، نعناع هندی و اسطوخودوس تشکیل شده است.

بهترین عطرهای مردانه

عطر Bleu De Chanel؛ لوکس و پرطرفدار

لیست بهترین عطرهای مردانه بدون حضور عطر Bleu De Chanel بی‌معنی است. عطر Bleu De Chanel را هر عطرباز حرفه‌ای می‌شناسد و به عقیده برخی‌ها، این عطر بهترین ادکلن مردانه است. عطر Bleu De Chanel در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و توانست به‌سرعت طرفداران زیادی در میان عطربازان حرفه‌ای پیدا کند. برند شنل یکی از حرفه‌ای ترین برندها در زمینه تولید محصولات مرتبط با مد است.

طراح عطر Bleu De Chanel آقای ژاک پولژ است که یکی از عطارهای مشهور برند شنل می‌باشد. عطر Bleu De Chanel دارای رایحه‌ای خنک، تلخ و چوبی مناسب فصل تابستان و بهار است. بسیاری از افراد از عطر Bleu De Chanel در تابستان نیز استفاده می‌کنند. رایحه ابتدایی این عطر تشکیل شده از عناصر لیمو، پرتقال، نعناع و گریپ فروت است. پیشنهاد می شود اگر به عطرهای خاص علاقه دارید، به‌هیچ عنوان این عطر را از دست ندهید و در سریع‌ترین زمان آن را خریداری کنید.

بهترین عطرهای مردانه

عطر Lalique Encre Noire؛ تلخ و مرموز

عطر Lalique Encre Noire یکی از عطرهای بسیار محبوب در کشور ایران است. استفاده از عطر Lalique Encre Noire به آقایانی توصیه می‌شود که می‌خواهند چهره‌ای جدی و مردانه در خاطر دیگران داشته باشند. عطر Lalique Encre Noire در سال ۲۰۰۶ با طراحی عطار معروف، ناتالی لارسن معرفی شد.

استفاده روزانه از Lalique Encre Noire بسیار رایج است و با توجه به رایحه دلپذیر آن، می‌توانید آن را در هر فصلی که دوست داشتید، استفاده کنید ولی پیشنهاد می‌شود این عطر را در فصل زمستان استفاده کنید تا رایحه تلخ آن بیشترین پخش بو را داشته باشد. رایحه چوب سرو داخل این عطر، می‌توانند در اولین استشمام افراد را عاشق این عطر کند. خرید این عطر برای استفاده روزانه به‌شدت پیشنهاد می‌شود.

عطر Dolce & Gabbana The One؛‌ گزینه‌ای برای بهترین ادکلن مردانه

برند دلچه گابانا یکی از برندهای مشهور در صنعت مد است که عطر Dolce & Gabbana The One این شرکت توانست در بین عطرهای مطرح صنعت عطر جای خود را باز کند. رایحه این عطر، یادآور عطرهای کلاسیک قدیمی است اما در بطن خود روحی مدرن دارد. این عطر در سال ۲۰۱۵ توسط دلچه گابانا به بازار عرضه شد.

این عطر دارای رایحه‌ای تند و معطر با طبع گرم است و استفاده از آن در فصل زمستان توصیه می‌شود. عطر Dolce & Gabbana The One از نظر کیفیت و پخش و ماندگاری بو بسیار باکیفیت است  و از این نظر شما را راضی نگه می‌دارد. عطر Dolce & Gabbana The One برای آقایانی که به برند عطر خود اهمیت می دهند،‌ عطر ایده‌آلی است. در صورتی که به عطرهای متضاد شیرین و تلخ علاقه دارید، خرید این عطر را به شما توصیه می‌کنیم.

بهترین عطرهای مردانه

عطر Terre D’Hermes؛ در لیست بهترین ادکلن مردانه

عطر Terre D’Hermes یک عطر فرانسوی خاص است که در بازار ایران هم طرفداران خاص خود را دارد. ادکلن Terre D’Hermes در بین عطربازان به ماندگاری و پخش‌ بوی خوب معروف است. قیمت عطر Terre D’Hermes کمی گران است اما با این وجود، فروش بسیار خوبی در بین عطرها دارد که این نشان‌دهنده کیفیت و بوی جذاب این عطر است.

بوی عطر Terre D’Hermes تلخ است و استفاده از آن در فصل پاییز و بهار توصیه می‌شود. رایحه اول عطر فرانسوی اصیل را عناصری چون گریپ فروت و پرتقال تشکیل می‌دهد. رایحه پایانی این عطر نیز برای ماندگاری و تاثیر بیشتر از عناصر رایحه چوب، لوبان و خزه درخت تشکیل شده است.

 

عطر Mont Blanc Legend؛ مناسب آقایان جسور و جذاب

عطر Mont Blanc Legend در سال ۲۰۱۱ توسط برند مون بلان معرفی شد. این عطر یکی از معروف‌ترین عطرهای جهان است که که برای آقایان جوان و مدرن انتخابی ایده‌آل می‌باشد. رایحه این عطر شیرین و ملایم است و استفاده از آن در تمام فصول سال توصیه می‌شود. آقایانی که از عطر Mont Blanc Legend استفاده می‌کنند، می‌خواهند نشان دهند یک شخصیت شجاع و جذاب دارند.

با اسپری عطر Mont Blanc Legend برروی پوست، اولین رایحه این عطر که ترکیبی از عناصر ترنج ایتالیایی و اسطوخودوس فرانسوی است، به مشام می‌رسد. رایحه میانی یا ماندگار عطر Mont Blanc Legend از سرو سفید تشکیل شده که بسیار رایحه دلپذیری است. این عطر ماندگاری بالایی برروی بدن و لباس شما دارد و پیشنهاد می‌شود اگر به عطرهای خاص علاقه دارید حتما عطر Mont Blanc Legend در لیست خرید خود قرار دهید.

بهترین عطرهای مردانه

عطر Dior Homme Intense؛ نمایشگر وقار یک جنتلمن

عطر Dior Homme Intense یک عطر مناسب برای فصول سرد سال است که دارای یک بوی متفاوت و منحصربه‌فرد است. این عطر در سال ۲۰۰۷ توسط برند Dior به بازار عرضه شد و توانست به‌سرعت به محبوبیت زیادی بین عطربازان حرفه‌ای دست پیدا کند. رایحه این ادکلن گرم و تلخ و تا حدی شیرین است و برای آقایانی که می‌خواهند در هر جمعی توجهات را به‌خود جذب کنند، بسیار مناسب است.

رایحه ابتدایی عطر Dior Homme Intense را عنصر اسطوخودوس و رایحه میانی یا ماندگار آن را عناصر گلابی، زنبق و گل درختی تشکیل می‌دهند. عطر Dior Homme Intense در گروه عطرهای چوبی و گلی دسته‌بندی می‌شود.

عطر Paco Rabanne 1Million؛ به لوکسی یک شمش طلا

یکی از محبوب‌ترین عطرهای موجود در بازار، عطر Paco Rabanne 1Million است که با طراحی خاص بطری و رایحه‌های خود توانسته در میان عطربازان محبوبیت زیادی پیدا کند. این عطر دارای رایحه‌ای شیرین، ادویه‌ای و کمی تند است و ماندگاری بسیار طولانی مدتی دارد. پراکندگی این عطر بسیار خوب توصیف شده است و همچنین استفاده از عطر Paco Rabanne 1Million در فصول سرد سال توصیه می‌شود.

کمپانی Paco Rabanne در سال ۲۰۰۸ عطر Paco Rabanne 1Million را به بازار عرضه کرد. این عطر به علت طراحی خاص بطری که مانند یک شمش طلا طراحی شده بود و همچنین رایحه‌‌ای دلپذیر توانست فروش خوبی را تجربه کند. یکی از ویژگی‌های عطر Paco Rabanne 1Million آن است که محدودیت سنی ندارد و آقایان با هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.

شرکت عطرسازی Paco Rabanne در رایحه اولیه این عطر لوکس از ماندارین، نعناع، گریپ فروت و ماندارین خونی استفاده کرده است تا با اسپری اول، افراد جذب این عطر بی‌نظیر شوند. در رایحه میانی از عناصر گل رز، دارچین و رایحه‌های تند برای تاثیرگذاری بیشتر این عطر استفاده شده است. رایحه پایانی یا پایه این عطر نیز از عناصر چرم، کهربا، عنبر و نعناع هندی تشکیل شده است تا دارای بیشترین ماندگاری باشد.

بهترین عطرهای مردانه

عطر Creed Aventus؛ محبوب بی همتای دنیای عطرها

آخرین ادکلن لیست بهترین ادکلن‌های مردانه، عطر محبوب Creed Aventus است. عطر Creed Aventus در سال‌های اخیر توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند و بسیاری از سلبریتی‌ها مانند جرج کلونی این عطر را، عطر مورد علاقه خود معرفی کردند. عطر Creed Aventus در سال ۲۰۱۰ توسط برند Creed معرفی شد.

مردان از عطرهای برندهای مختلفی استفاده می‌کنند اما برخی از مدل‌های عطرها انتخاب‌های بهتری برای آقایان است. خرید یک عطر اصل بسیار اهمیت دارد. فروشگاه آنلاین خرید عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت مرجعی مطمئن برای خرید عطرها و ادکلن‌های مردانه است. شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین عطرهای موجود در بازار را با تضمین کیفیت و اصالت خریداری کنید.

نظرات