بیوگرافی مهران مهام تهیه کننده و همسرش و فرزندان +عکس ها و آثار و اینستاگرام

6

بیوگرافی مهران مهام تهیه کننده سینما و همسرش و فرزندان +عکس ها و آثار و اینستاگرام

بیوگرافی و زندگی شخصی مهران مهام تهیه کننده سینما و همسر و فرزندانش + عکس های شخصی و خانواده مهران مهام تهیه کننده و نویسنده سینما و تلویزیون ایران از زیر آسمان شهر تا شهرت همراه با سوابق هنری و فیلم ها و سریال ها و ماجرای ازدواج و همسرش با پیج اینستاگرام اصلی مهران مهام و زندگینامه کامل او در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مهران مهام تهیه کننده و همسرش و فرزندان +عکس ها و آثار و اینستاگرام

بیوگرافی مهران مهام

مهران مهام متولد (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۴۸) در تهران، تهیه کننده، فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون اهل ایران است که با تهیه کنندگی سریال های های پر بیننده و خاطره انگیزی چون زیر آسمان شهر و نرگس و من یک مستاجرم و … به شهرت رسید.

بیوگرافی و زندگی شخصی مهران مهام تهیه کننده و همسرش و فرزندان +عکس ها و آثار و اینستاگرام

همسر مهران مهام کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است.

سال های فعالبت

آقای مهام یکی از تهیه کنندگان و نویسندگان فیلم و سریال ایرانی است که در سال های اخیر بسیار پرکار بوده که تمامی سریال های او از جمله مجموعه های پربازدید و پرطرفدار بودند.

او از سال ۱۳۸۷ وارد عرصه سینما شد و در طول مدت فعالیتش در سینما و تلویزیون آثاری چون بوتیمار ، زوج یا فرد ، من یک مستأجرم
پنچری ، زن بابا ، کتاب‌ فروشی هدهد ، خانه پدری ، دلنوازان ، دردسرهای عظیم ، روزهای بد، به‌در، کارآگاهان ، نرگس و … دیده می شود

همچنین ببینید: بیوگرافی زهره فکورصبور بازیگر از شهرت تا درگذشت + خانواده و علت مسمویت دارویی

همسر مهران مهام کیست

جدیدترین آثار هنری مهام در زمینه سریال تلویزیونی ، تهیه کنندگی سریال بی همگان است که با زهره فکور صبور همکاری داشته است.

او اخیرا درباره ساخت زیر آسمان شهر ۴ گفته که احتمال ساخت سری چهارم زیر آسمان شهر وجود دارد و مردم هنوز خشایار را دوست دارند

گفتنی است که او در آثاری همچون «چهارشنبه سوری»، «شهر زیبا»، «زوج یا فرد»، «پنچری»، «دردسرهای عظیم»، «راه در رو»، «زن بابا»، «دلنوازان»، «ترانه مادری»، «ترش و شیرین»، «طلسم‌شدگان»، «خوابم می‌آد» به عنوان «بازیگر»، «تهیه‌کننده»، «با تشکر از» حضور داشته است.

عکس های مهران مهام تهیه کننده سینما

تجربه بازیگری

مهام که تهیه‌کنندگی سریال‌های خود را با ایرج محمدی مشترک انجام داده‌ ، تجربه بازیگری نیز دارد و در فیلم‌ سینمایی شهر زیبا و چهارشنبه سوری ایفای نقش کرده است.

او اخیرا سریال های بوتیمار و «دردسرهای عظیم ۱و۲» و زوج و فرد و … روی آنتن تلویزیون داشته است.

تجربه ی تلخ مهران مهام تهیه کننده در همکاری با زهره فکورصبور

سریال بی همگان

سریال «بی همگان» به تهیه‌کنندگی مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور با بازیگران جدید این روزها در حال تصویربرداری است و بازیگرانی چون مهدی سلطلانی، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی و زهره فکور صبور و … با مهران مهام همکاری دارند.

فیلم ها و سریال های مهران مهام

تجربه ی تلخ مهران مهام تهیه کننده در همکاری با زهره فکورصبور

تکرار تجربه ی تلخ نرگس ، اینبار در «بی همگان»: سریال «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهران مهام این روز ها جلوی دوربین است و پنجاه درصد کار ضبط شده است و بازیگر این سریال زهره فکور صبور بود که متوجه خبر فوت فکور صبور شدیم.

سریال «نرگس» به تهیه کنندگی مهران مهام در سال ۱۳۸۵ پخش شد،نقش اصلی این سریال را پوپک گلدره بازی می‌کرد که در اواسط بازی، بر اثر تصادف با اتومبیل به کما رفته و پس از ۸ ماه درگذشت. نقش او را ستاره اسکندری ادامه داد.
«بی همگان» اخرین هنرنمایی زهره فکور را ثبت خواهد کرد

ماشین مهران مهام

صفحه اینستاگرام مهران مهام

پیج اینستاگرام ایشان را با نشانی
mehranmahamofficial دنبال کنید

فیلم ها و سریال ها

بوتیمار

زوج یا فرد

من یک مستأجرم
پنچری

زن‌بابا (مجموعه تلویزیونی)

کتاب‌فروشی هدهد

خانه پدری
دلنوازان
دردسرهای عظیم ۱ و ۲
روزهای بد، به‌در
کارآگاهان
نرگس
خوش‌نشین‌ها
نقطه سر خط
متهم گریخت
ترانه مادری
کارآگاهان
ترش و شیرین
کارآگاه شمسی و دستیارش مادام
خانه‌به‌دوش
بی همگان «در حال تولید»
طلسم شدگان
خانه ی نیکو
خانه ی آرزوها

 

6 دیدگاه در “بیوگرافی مهران مهام تهیه کننده و همسرش و فرزندان +عکس ها و آثار و اینستاگرام

  1. ف گفت:

    متنفر شدم. فیلمایی که خیلی دوست داشتم متنفر ششدم.

  2. سعید گفت:
    5
    1

    متاسفم براش… ☹️🤔😓😞

  3. خسروبختیاری گفت:

    متنفرم

  4. مخاطب گفت:

    چی بگم ،گاهی اوقات زبانم قاصره از بیان برخی واقعیات هستش،مگه تو دانشگاه ها استا راهنما ها و مشاور ها از این کارا نمی کنن پس چرا کسی جلوی این ها رو نمی گیره ما تو جامعه ای زندگی می‌کنیم که باید در برابر اینجور رفتار ها سکوت کنیم و بس.

  5. مخاطب گفت:

    متاسفانه این روحیه ی برده گیری و سلطه پیدا کردن رو ناموس مردم تو همه جا خیلی زیاد شده ،از مسئولین خدا ترس و مومن خواهش می کنم رسیدگی کنن.

  6. وطنم پاره تنم گفت:

    باید کارگردان های کشور رو تحت نظر داشته باشین، البته یه عده،لطفا رسیدگی بشه

نظرات