بیوگرافی جواد داوری از تیم ملی تا رئیس فدراسیون بسکتبال و همسرش + عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی جواد داوری از تیم ملی تا رئیس فدراسیون بسکتبال و همسرش + عکس ها و سوابق

بیوگرافی و سوابق جواد داوری بازیکن بسکتبال و رئیس فدراسیون بسکتبال + عکس ها و سوابق ورزشی جواد داوری بسکتبالیست از شروع حرفه ای زندگی شخصی و ازدواج و همسرش همراه با عکس های ورزشی و شخصی و پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جواد داوری از تیم ملی تا رئیس فدراسیون بسکتبال و همسرش + عکس ها و سوابق

بیوگرافی جواد داوری بازیکن بسکتبال

جواد داوری بازیکن پیشین بسکتبال متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان، بازیکن حرفه‌ای بسکتبال اهل ایران که سابقه بازی در فولاد ماهان در لیگ برتر بسکتبال ایران و تیم ملی بسکتبال ایران را در کارنامه خود دارد. او در ۹ اسفند ۱۴۰۰ به مدت ۴ سال رئیس فدراسیون بسکتبال ایران شد.

زندگی شخصی جواد داوری بازیکن سابق بسکتبال

سوابق ورزشی

آقای داوری یکی از بازیکنان بسکتبال لیگ برتر ایران است که با شماره ۶ برای باشگاه ماهان به میدان رفته و تاکننو. موفقیت ها و اتفاخرات فردی و باشگاهی زیادی را کسب کرده است . او دارای قد ۱۸۶ سانتیمتر است و از سال ۲۰۰۲ بطور حرفه ای وارد ورزش بسکتبال شده و در تیم های چون
ذوب آهن ، پتروشیمی ، مهرام و تیم ملی بسکتبال ایران و …بازی کرده است.

از جمله افتخارات و مدال های داوری بازیکن سابق بسکتبال میتوان به مدال برنز در سال ۲۰۱۰ گوانگ ژو در آسیا و مدال طلا بازی های توکوشیما ۲۰۰۷ تیمی و مدال طلا تیانجین در سال ۲۰۰۹ و … اشاره کرد

همچنین داوری سال‌های اخیر رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان بود و در طول فعالیتش خدمات زیادی برای پیشرفت ورش بسکتبال انجام داد.

سال های فعالیت ورزشی جواد داوری بازیکن تیم ملی بسکتبال

خداحافظی از بسکتبال

جواد ملی پوش سابق بسکتبال ایران در سال ۹۶ از دنیای بسکتبال خداحافظ کرد. او پس از خداحافظی از دنیای ورزش، به عنوان رییس هیات اصفهان کارش را ادامه داد.

او درباره خداحافظی اش از بسکتبال اظهار کرد: خیلی سخت بود. واقعا تصمیم دشواری است که بعد از سال ها زندگی با بسکتبال دیگر نخواهم به میدان بروم. این تصمیم برایم دشوار بود که بخواهم خداحافظی کنم و وارد عرصه دیگری شوم. من دو سوم عمرم را در سالن بسکتبال پشت سر گذاشتم اما خب زندگی حرفه ای همین است و یک ورزشکار به جایی می رسد که تصمیم می گیرد دیگر بازی نکند و کنار برود.

آرزوی خداحافظی با پیراهن ذوب آهن

ملی پوش سابق بسکتبال ایران با بیان این موضوع که آرزو داشت با پیراهن ذوب آهن با بسکتبال خداحافظی کند تصریح کرد: همیشه دوست داشتم با پیراهن تیمی که بسکتبال را با آن شروع کردم از دنیای حرفه ای خارج شوم اما خب ذوب آهن تیمی در بسکتبال نداشت و به این آرزویم نرسیدم اما اگر ذوبی ها به بسکتبال بازگردند برای بازی خداحافظی یکبار برایشان به میدان خواهم رفت تا به آرزویم برسم.

بیوگرافی جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران

رییس هیات بسکتبال اصفهان

او درباره انتخابش به عنوان رییس هیات بسکتبال اصفهان بیان کرد: اینکه مسئولان استان به من اعتماد کردند تا فعالیتم را در بسکتبال اصفهان شروع کنم تاثیر زیادی در تصمیمم گذاشت. مطمئنا اگر این اتفاق نمی افتاد سال های دیگر هم می توانستم بازی کنم اما خب مسوولیت مهمی دارم و باید به بسکتبال استانم خدمت کنم.

عکس های ورزشی جواد داوری بسکتبالیست سابق

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کیست

جواد داوری روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ طبق رای انتخاباتی مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال، با کسب ۳۸ رأی از ۶۵ رأی ماخوذه برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال انتخاب شد.

جواد داوری پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم، ما برنامه های توسعه ای داریم و برای دوستان هم ارائه دادیم. به نظر من ۴ سال فرصت کمی است و باید برنامه ریزی بلند مدت کنیم.

جواد داوری رئیس بسکتبال ایران کیست

وی ادامه داد: خودم بازیکن و رئیس هیات بودم و کاملا با مشکلات هیات ها آشنا هستم و برنامه قوی و منسجم در این زمینه داریم.

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی جای کار بسیار دارد و باید در استعدادیابی کار کنیم. بحث بانوان هم که به تازگی شکل گرفته برنامه خیلی خوبی داریم تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

داوری با اشاره به تعویق انتخابات گفت: سه بار تعویق انرژی زیادی برد و بسکتبال در حاشیه و سر درگمی بود، هرچند عسگریان سرپرست فدراسیون هم خوب کار کرد و امیدوارم در ادامه کار هم بتوانیم از او استفاده کنیم.

صفحه اینستاگرام جواد داوری

صفحه رسمی رئیس جدید فدراسیون بسکتبال را با نشانی javaddavariii دنبال کنید، اگر چه از دسترس عموم خارج است و خصوصی می باشد.

نظرات