بیوگرافی منوچهر وثوق بازیگر قدیمی و همسر اول و دومش تا علت فوت + عکس درگذشت آثار

2

بیوگرافی منوچهر وثوق بازیگر قدیمی و همسر اول و دومش تا علت فوت + عکس درگذشت و آثار

بیوگرافی و سوابق منوچهر وثوق بازیگر قدیمی و همسر و فرزندانش تا علت فوت + عکس درگذشت و آثار و فیلم ها و سریال های منوچهر وثوق بازیگر قبل از انقلاب همراه با سوابق هنری او با تصاویر و عکس های جوانی تا لحظه درگذشت و علت فوت و علت درگذشت منوچهر وثوق بازیگر قدیمی فیلم های فارسی قبل از انقلاب در ۸ اسفند ۱۴۰۰ در لندن و ماجرای ازدواج و همسر و فرزندانش و زندگی در لندن در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی منوچهر وثوق بازیگر قدیمی و همسر اول و دومش تا علت فوت + عکس درگذشت آثار

بیوگرافی منوچهر وثوق

منوچهر وثوق با نام شناسنامه ای عباس رضایی وثوق بازیگر قدیمی سینمای ایران متولد بهمن ۱۳۲۲ در تهران دارای مدرک تحصیلی دیپلم بود که در روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ به دلیل بیماری سرطان در لندن درگذشت. او یکی از آخرین بازماندگان سینمای قدیم ایران، ۸ اسفند ۱۴۰۰ بعد از ماه ها مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستانی در شهر لندن در سن ۸۷ سالگی درگذشت. او نزدیک به چهل سال بود که در لندن اقامت داشت.

زندگی شخصی منوچهر وثوق

سال های فعالیت بازیگری

وثوق، در اواخر دهه چهل و دهه پنجاه، در بیش از نود فیلم سینمایی بازی کرد، از جمله فیلم های “کاکو”، “گلنسا در پاریس”، “دختر شاه پریون”، “درخت ها ایستاده می میرند” و “سرگروهبان” و … می توان اشاره کرد.

او از سال ۱۳۴۳ وارد عرصه سینما و بازیگری شد و تا سال ۱۳۵۹ در ایران فعالیت هنری داشت، او سپس به لندن مهاجرت کرد و نزدیک به ۴۰ سال در لندن زندگی کرد.

وی با نام مستعارمنوچهر وثوق و با فیلم جاهل‌ها و ژیگول‌ها ساختهٔ حسین مدنی به سینما آمد و بسیاری او را یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای ایران قبل از انقلاب میدانند.

همسر منوچهر وثوق کیست

همسر منوچهر وثوق کیست

ایشان سال ها پیش با لیدا دانشور ازدواج کرد که البته این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد. از فرزندان ایشان خبری منتشر نشده است.

گفته شده او پدر ناتنی کیوان عباسی مدیر این شبکه است.

علت فوت و علت درگذشت منوچهر وثوق

او در ۸ اسفندماه ۱۴۰۰ در لندن به علت بیماری سرطان درگذشت. وی سال ها با بیماری جنگید و در نهایت در هشتم اسنفد ۱۴۰۰ در لندن درگذشت

علت فوت و علت درگذشت منوچهر وثوق

فیلم ها

هیچکی بابا نمی‌شه در نقش علی ، مسافر در نقش بهمن ، مغربی ، تنهایی ، نمک‌نشناس ، زخم خنجر رفیق ، حق و ناحق ، زرخرید
بهزاد هفت‌جان ، مشت مرد ، سه دلباخته ، مشکل آقای اعتماد ، خان‌نایب ، مرد خدا ، حکم تیر ، فری دست قشنگ ، تازه عروس ، فریاد عشق و …

عکس پیری منوچهر وثوق

عکس جوانی منوچهر وثوق

2 دیدگاه در “بیوگرافی منوچهر وثوق بازیگر قدیمی و همسر اول و دومش تا علت فوت + عکس درگذشت آثار

  1. ... گفت:
    1
    1

    ۷۷ نه ۸۷ متولد ۱۳۲۲ بوده که تو اینترنت نوشته

  2. حوا گفت:

    خدا بیامرزه
    پشت بازیگرای قدری چون مرحوم ملک مطیعی و بهروز وثوقی و مرحوم فردین نتونست زیاد خودی نشون بده
    با اینکه بهترین بازیگر بود

نظرات