بیوگرافی مجید نامجو مطلق فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و شغل فرزندان

0

بیوگرافی مجید نامجو مطلق فوتبالیست و همسرش و فرزندانش+ عکس های خانوادگی و شغل فرزندان

بیوگرافی و سوابق مجید نامجو مطلق فوتبالیست و همسر و فرزندانش + خانواده عکس ها و سوابق شغلی و ورزشی مجید نامجو مطلق مربی فوتبال همراه با زندگی شخصی و خصوصی مجید نامجو مطلق و آمار باشگاهی و افتخارات مجید نامجو مطلق از شروع فوتبال تا خداحافظی و مربیگری و ماجرای ازدواج و همسرش و فرزندانش و پیج اینستاگرام او در ادامه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید

بیوگرافی مجید نامجو مطلق فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و شغل فرزندان

بیوگرافی مجید نامجو مطلق

مجید نامجو مطلق فوتبالیست بازنشسته و سرمربی فوتبال (زاده ۱۰ خرداد ۱۳۴۵) در تهران، دارای قد ۱٫۸۲ متر که در پست هافبک برای لیگ برتر فوتبال ایران بازی کرده و سابقه پوشیدن لباس آبی و سرخ و همینطور ۴۴ بار لباس پر افتخار تیم فوتبال ایران را دارد.

خانواده و زندگی شخصی

نامجو مطلق بچه محله شهباز جنوبی و شوش تهران است . او در خیابان شبیر حوالی میدان شوش و انتهای شهباز جنوبی (۱۷ شهریور فعلی) پای به عرصه وجود گذاشت.

زندگکی شخصی مجید نامجو مطلق

سوابق ورزشی

نامجو مطلق از بازیکنان پیشین فوتبال است که سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال تهران، پاس، کشاورز و پرسپولیس را در کارنامه دارد.

او فتبال حرفه ای را از سال ۱۹۸۲ با عضویت در تیم بانک ملی آغاز کرد و سپس به تیم های استقلال تهران ، السد قطر ، کشاورز و پرسپولیس ، بالستیر سنگاپور ، برق تهران و تیم ملی فوتبال ایران در رده های زیر ۱۹ سال ایران و تی ملی فوتبال ایران و پیوست.

همسر مجید نامجو مطلق کیست

آقای نامجو مطلق در سال ۱۳۷۳ بیا یکی از آشنایانش ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام ملیکا و یک پسر به نام دانیال است. دانیال راه پدر را رفته و در عرصه فوتبال فعالیت دارد.

عکس جدید نامجو مطلق و پسرش دانیال

همسر مجید نامجو مطلق کیست

بازیکن سرخابی

مجید نامجو مطلق که سابقه پوشیدن لباس آبی و سرخ و همینطور ۴۴ بار لباس پر افتخار تیم ملی را دارد

او از جمله بازیکنانی است که شهرآورد تهران را در هر دو لباس آبی و قرمز تجربه کرده‌ و در کل در ۸ شهرآورد تهران حاضر بوده‌است که پنج بازی برای استقلال و سه بازی برای پرسپولیس به میدان رفته است.

مجید نامجو مطلق

دوران مربیگری

مجید نامجومطلق پس از خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شد و اولین تجربه مربیگری خود را استقلال تهران گذراند. او در دهمین دوره لیگ برتر از هفته بیستم و برای مدتی دستیار صمد مرفاوی (دستیار سرمربی سابق استقلال تهران) شد و تا پایان فصل در این سمت باقی ماند.

او در شهریور ۱۳۹۹ و پس از ناکامی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تهران در فینال جام حذفی مقابل تراکتور تبریز، به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد.

زندگینامه مجید نامجو مطلق بازیکن سابق فوتبال

نحوه ورود به فوتبال

او درباره نحوه فوتبالیست شدن گفته: ما یک تیم محلی داشتیم که در رده دوم گود شهرزاد بازی می کرد و من هم عضو آن تیم بودم. رحیم میرآخوری مدافع بانک ملی و تیم ملی و همین طور مربی تیم جوانان آن باشگاه سازنده، من را در این زمین خاکی دید. او از من دعوت کرد برای تست دادن در رده جوانان به باشگاه بانک ملی بروم و … در ۱۵ سالگی عضو تیم جوانان و بزرگسالان این باشگاه شدم.

مجید نامجو مطلق

تیم جوانان

بعد از ۳ ماه بازی در جوانان به عنوان یکی از ۵ سهمیه جوانان به رده بزرگسالان رفتم. باور کنید روز اول از دیدن هیکل درشت بازیکنان بزرگسالان جا خوردم. آن زمان بازیکنان جنوب شهرری درشت اندام بودند و بانک ملی هم در این زمینه شهره بود. با این وجود به لطف مربیان بانک ملی فرصت عرض اندام پیدا کردم.
در تیم جوانان دفاع راست بودم اما بعد از مدتی که بازی ام را دیدند مرا یک خط جلوتر بردند و دیگر شدم هافبک راست!
بله، حافظ طاحونی، مرحوم علی کرم سوری، مرحوم ایرج امیدوار، حسین یاریار، عباس جواهری، محمد علی نعمت زاده، رحیم میرآخوری و خیلی های دیگه

عکس های جوانی مجید نامجو مطلق

دوران بازی در پرسپولیس

خودم و خانواده ام همگی استقلالی بودیم ولی پرسپولیس زودتر به من پیشنهاد داد. اصلا ماجرای موتوری هم در میان نبود. من آن زمان محصل بودم
نم توانستم سر ساعت به تمرین برسم.

۲ روز بعد از اینکه تمرین پرسپولیس را ترک کردم باشگاه استقلال سراغم آمد. عباس کرد نوری وقتی مشکل من را متوجه شد همان ۳۵ هزار تومان را پرداخت کرد تا بتوانم راحت تر سرتمرینات استقلال حاضر شوم. ساعت حدود ۲ بعد از ظهر مدرسه ام تعطیل می شد و از همان خیابان شبیر (حوالی میدان شوش) تا خیابان سبلان برای حضور در تمرین استقلال می رفتم.

بیوگرافی مجید نامجو مطلق عکس

دوران بازی در استقلال

خدا رحمت کند منصورخان پورحیدری را که خیلی زود من را به بازی گرفتند. همان سال ۱۳۶۴ که استقلالی شدم قهرمان جام باشگاه های تهران شدیم که در بازی فینال یکی از پنالتی ها را من به شاهین زدم. قهرمانی در سن ۱۹ سالگی یک احساس فوق العاده بود که پیآمد آن دعوت به تیم ملی بزرگسالان بود و…

عکس های جدید مجید نامجو مطلق

فوتبالست مورد علاقه

حسن روشن را خیلی دوست داشتم. بسیار تکنیکی، سرعتی و گلزن قهاری بود. همین طور شخصیت و گلری خدابیامرز ناصر حجازی را خیلی دوست داشتم.
و خارجی دیه گو آرماندو مارادونا بود. کسی که یک تنه آرژانتین را قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ کرد.

عکس های جدید اینستاگرامی مجید نامجو مطلق مربی فوتبال

دوران تیم ملی مجید نامجو مطلق

در تیم ملی جوانان مدت کوتاهی همبازی بودیم اما خدابیامرز پرویز دهداری خیلی به هماهنگی ما کمک کرد. بعد از بازی های آسیایی ۱۸۹۶ سئول ۱۴ بازیکن بزرگ و با تجربه از تیم ملی استعفاء دادند و جوانانی نظیر جواد زرینچه، احمدرضا عابدزاده، صمد مرفاوی، مجتبی محرمی و… دعوت شدند.

صفحه اینستاگرام مجید نامجو مطلق

پیج شخصی ایشان را در اینستاگرام با نشانی
majidnamjoomotlagh دنبال کنید

نظرات