چگونه به وسیله اینستاگرام یک کسب و کار اینترنتی بزرگراه اندازی کنیم؟

0

شما با راه اندازی یک پیج اینستاگرام می‌توانید از همین الان کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. فقط قبل از آن باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. در ابتدا باید زمینه کاری خود را مشخص کنید و سپس با برنامه ریزی، تدوین برنامه مشخص به راه خود ادامه بدهید. پیاده سازی ایده‌های مختلف برای جذب مخاطب بسیار مؤثر می‌باشد و تولید محتوا به عنوان یکی از مؤثرترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید تعامل را در بین فالوورهای خود ایجاد کنید. برای رسیدن به درآمد حداقلی باید حداقل یک تا دو ماه به صورت مستمر و هر روز پست و استوری بگذارید. این امر باعث می‌شود که بیشتر جلوی چشم دنبال کنندگان خود باشید.

 خرید فالوور

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام

  • مشخص کردن حوزه کاری
  • هدف گذاری بر رسیدن به نتیجه مورد انتظار
  • برنامه دقیق و مدون
  • راه اندازی پیج اینستاگرام و خرید فالوور و خرید لایک
  • فعالبت مداوم و قرار دادن پست و استوری در هر روز
  • جذب مخاطب و افزایش فروش
  • رسیدن به هدف که درآمد از اینستاگرام است

کار در اینستاگرام چگونه ما را به درآمد بالا می رساند؟

این هم یکی از سوال های پرتکراری است که معمولاً می پرسند و در جواب این سوال باید بگوییم که وقتی شما در زمینه خاصی تخصص و مهارت لازم دارید، می توانید در آن زمینه کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و به صورت تخصصی روی آن حوزه فعالیت نمایید، به طوری که مخاطب آن جذب کسب و کار شما شوند. یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی بر طرف کردن نیازهای کاربران می باشد. شما می توانید با فروش محصولات یا خدماتی که دارید، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. با افزایش فالوور پیج می توانید تبلیغات را نیز جز درآمدهای خود حساب کنید. اگر دوست دارید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید از همین حالا شروع کنید.

یک کسب و کار اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک کسب و کار اینترنتی زمانی خوب است که بتوان بدون سرمایه آن را راه اندازی کرد و بدون سرمایه با استراتژی بازاریابی مناسب بتوان به سودآوری مناسب و خوب رسید. زمانی که بتوانید بدون سرمایه یک کار را ایجاد کنید، ریسک پذیری بسیار کمتر می‌شود و کمتر ضرر می کنید. با راه اندازی کار اینترنتی دیگر از کسی دستور نمی گیرد و رئیس خود می شوید، این هم یکی از مزیت خیلی خوب برای شما می باشد. با استفاده از این روش دیگر در خانه می نشینید و نیاز به خرید یا اجاره دفتر کار نیست که بسیار در هزینه‌های جانبی صرفه جویی می کنید. یکی از ویژگی های خوب این است که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و مشتری می تواند در هر زمانی که بخواهد محصول را سفارش دهد. به طور خلاصه ویژگی های کسب و کارهای اینترنتی خوب به شرح زیر هستند:

  • راه اندازی بدون سرمایه اولیه
  • کار در منزل بدون اجاره دفتر کار
  • انعطاف پذیر بودن
  • ریسک پذیری پایین
  • نداشتن هزینه های جانبی
  • فعال بودن ۲۴ ساعته

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام و راه اندازی کسب و کار اینترنتی

هر روز که می‌گذرد ایده های جدید و نو در سطح اینستاگرام دیده می‌شود و به هر روشی می خواهند از اینستاگرام پول در بیاورند. کسب درآمد از اینستاگرام کار راحتی است، فقط لازم دارید تا کمی خلاقیت به خرج دهید و پشتکار داشته باشید. با تلاش مداوم و پیاده سازی ایده های نو که در ادامه معرفی می کنیم می توانید یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه و با درآمد بالا راه اندازی کنید. اگر کمی فتوشاپ و ویرایش فیلم بلد باشید، رسیدن به درآمد میلیونی برای شما زودتر فراهم می شود. زیرا اینها ابزارهایی هستند که هر پیج اینستاگرامی برای زیباتر شدن پست ها، استوری و تعامل بیشتر کاربران استفاده می شود.

فروش کالا و خدمات در اینستاگرام

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام که خیلی از افراد از این روش برای درآمدزایی استفاده می‌کنند، فروش کالا و خدمات است. خیلی از افراد که با این روش برای درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند، برای خود کالا یا خدماتی دارند که آنها را به کاربران خود به فروش می‌رسانند. فروش می‌تواند هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی باشد. برای مثال فروش عسل به عنوان یک محصول فیزیکی محسوب می‌شود و فروش آموزش‌های طراحی سایت به عنوان یک محصول دیجیتالی که افراد می‌توانند آن را دانلود کنند. در هر صورت هر دو می‌تواند درآمد بالایی را به همراه داشته باشد و فقط نیازمند این است که با استفاده از روش‌ها و ترفندهای مختلف کاربر را به سمت خرید بکشانید.

برندسازی در اینستاگرام

با استفاده از بازاریابی بر روی کاربران می‌توان کسب درآمد خوبی از اینستاگرام داشت. یکی دیگر از روش‌های خوب برای درآمدزایی، راه اندازی کسب و کار اینترنتی و برندسازی آن کسب و کار می‌باشد که بسیار کمک می‌کند تا مخاطبان خود را نسبت به برند خود آشنا کنید. یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می‌شود که هر کسب و کاری برای معرفی کسب و کار خود باید برند سازی نیز انجام دهد. شما با بازاریابی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به کسب و کار خود رونق دهید. برندینگ در واقع اعتبار شما را نزد مشتریانتان زیاد می‌کند که همین باعث افزایش فروش و درآمد بالاتر نیز می‌شود. برند سازی امری است که در طولانی مدت بسیار تأثیرگذار است و باید می‌شود مخاطب چندین سال اسم برند شما را در خاطر داشته باشد.

فروش فالوور و لایک و ویو اینستاگرام

با راه اندازی یک سایت می‌توانید خدماتی مثل افزایش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام را بفروشید. این مدل از کسب درآمد از اینستاگرام به دلیل این که خیلی از افراد دوست دارند که فالوور های پیج خود را زیاد کنند، می تواند درآمد خوبی را به همراه داشته باشد. این روش به عنوان یکی از ایده های پولساز کسب و کار اینترنتی یک درآمد دائم و همیشگی را برای شما مهیا می کند. برای راه اندازی این ایده نیاز به سرمایه خاصی ندارید و می توانید به درآمد چند میلیونی در ماه رسید. شما با روزی سه چهار ساعت می توانید حداقل ۱۰ میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید. سودی که در ازای فروش فالوور به دست می‌آورید ۶۰ درصد است. سودی که در ازای خروج لایک بدست می‌آورید ۸۰ درصد است. با نگاهی به آمار و ارقام مشاهده می شود که این روش می‌تواند به عنوان یک کسب و کار اینترنتی خوب تلقی شود.

همکاری در فروش در اینستاگرام

شما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام می‌توانید از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید. در این مدل از کسب و کار اینترنتی شما نیازی نیست که محصولی داشته باشید و شما فقط از طریق بازاریابی محصولاتی که دیگران در اختیار شما قرار می‌دهند را به فروش می‌رسانید و در ازای فروش منظور پورسانتی را دریافت می‌کنید. دیجی کالا یکی از سایت‌هایی است که محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با ثبت رسانه خود در این سایت، می‌توانید محصولات سایت دیجی کالا را در پیج اینستاگرام خود به فروش برسانید و پورسانت بگیرید. ایده همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون محصول و سرمایه می‌باشد.

اینفلوئنسری در اینستاگرام

یکی از بهترین شیوه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل شدن به یک شخص تاثیر گذار است. برای این کار نیاز است  محتوایی که میخواهید را ارائه کنید تا مخاطبان خاص و هدف در اکانت شما جمع شوند. در ادامه کار می توانید با برند ها کار کنید. و محتوای مربوط به کالا ها و خدمات را به اشتراک بگذارید. یکی از مهم ترین کارهایی که برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر لازم است انجام دهید، این است که به طور دائم جلوی چشم باشید. برای این کار حتما باید مهارت های رفتن به اکسپلور اینستاگرام را بدانید.

منتقد محصولات در اینستاگرام

شما می توانید در اکانت خود به بررسی محصولات مختلف بپردازید و نقاط مثبت و منفی را بیان کنید. اگر سرمایه زیادی ندارید می توانید از بررسی فیلم ها و موزیک ها شروع کنید. ایده ها و افکار خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مدیریت اکانت اینستاگرام یا همان ادمینی

می توانید با برند ها و افرادی که تخصص های لازم در زمینه اینستاگرام را ندارند به عنوان مدیر رسانه اجتماعی همکاری کنید. فقط لازم است بر روی تولید محتوا و نحوه اشتراک پست ها تخصص پیدا کنید.

کسب و کار اینستاگرامی فروشگاه اینترنتی

شما می توانید محصولات خود را در اکانت اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. در واقع شما صاحب یک ویترین رایگان مجازی شده اید. لازم است افرادی که به محصولات شما نیاز دارند متوجه حضور شما شوند. و در ادامه سفارشات را برای مشتریان خود ارسال کنید. خیلی مهم است، زمانی که یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید، بتوانید فروش در اینستاگرام را به زودی تجربه کنید. همچنین با راه های افزایش فالوور اینستاگرام می توانید دهانه قیف فروش خود را گسترده تر کنید.

بازاریابی وابسته در اینستاگرام

شما می توانید در پیج و یا استوری خود لینک های وابسته به محصولات و خدمات را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. سپس بعد از هر فروش میزان کمیسیون خود را دریافت کند.

فروشنده محصولات دیجیتال

اگر شما هم در حوزه های دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی و یا چاپ فعایت میکنید. کسب و کار اینستاگرامی شما ساخته شده است. از پیج خود به عنوان روش اصلی ارائه پیشنهادات به مشتریان استفاده کنید.

عکاسی رویداد

اینستاگرام همچنین یک محیط مناسب برای ساخت یک کسب و کار عکاسی را برای افراد را فراهم کرده است. بری این کار لازم است تا عکس های خود از رویداد ها را با مخاطبان به اشتراک بگذارید و یک راه ارتباطی برای تماس قرار دهید. به این شکل مشتریان می توانند از خدمات شما استفاده کنند.

عکاس محتوا در اینستاگرام

شما می توانید برای شرکت ها و یا مشاغلی که نیاز به تولید محتوا دارند به صورت حرفه ای عکاسی کنید.

عکاسی محصولات در اینستاگرام

خدمات را طوری ارائه کنید که صاحبان مشاغل که نیاز دارند تا محصولاتشان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند بتوانند با شما همکاری کنند.

عکاسی پرتره در اینستاگرام

در این نوع از عکاسی افرادی که میخواهند در کار های مدلینگ و یا اینفلوئنسری فعالیت کنند می توانند از خدمات شما استفاده کنند.

فروشنده محصولات چاپی در اینستاگرام

اگر شما عکاس حرفه ای و یا طراح خوبی هستید می توانید تصاویر منحصر به فردی را ایجاد کنید و آن را روی لیوان و یا تیشرت چاپ کنید و در اکانت خود محصولاتتان را به فروش برسانید. نیاز های روز را شناسایی کنید. اینکه مطابق با خواسته های جوانان پیش بروید یک اصل مهم در این نوع از کسب و کار است.

ارائه سبک هنری گرافیک در اینستاگرام

اینستاگرام همچنین یک بستری فراهم کردده تا شما استعداد های خودتان را به عنوان یک کسب و کار اینستاگرامی ارائه دهید. می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ انواع سبک کاری خود را نمایش دهید و با برند ها برای کار برروی محصولاتشان همکاری کنید.

کسب و کار اینستاگرامی کانال غذایی

می توانید در مورد همه مواد غذایی انواع ظروف و رستوران ها پست تهیه کنید. سپس با برند های مختلف همکاری کنید و به طور مستقیم از اکانت خود درآمد زایی کنید. به رستوران های مختلف بروید و غذاها و نوع خدمات آنها را مورد بررسی و نمایش قرار دهید.

فشن بلاگر در اینستاگرام

همچنین می توانید به عنوان یک طراح لباس به تولید محتوا و ساخت پست بپردازید. در ادامه با برند های مختلف صحبت کنید و مانند یک اینفلوئنسر به همکاری بپردازید.

کسب و کار اینستاگرامی آشپزی

این شبکه اجتماعی محیطی را فراهم کرده تا بتوانید مهارت های پخت و پز خودتان را به همه نشان دهید. اگر بتوانید ایده ها و خلاقیت های خود را نشان دهید میزان بسیار زیادی بازخورد خواهید گرفت. فقط کاری کنید تا مخاطبان شما به راحتی بتوانند به شما سفارش دهند.

بلاگر مواد غذایی در اینستاگرام

می توانید مواد غایی که در خانه ها نیاز است را درست کنید. سپس با برند های مواد غایی به صورت یک ناثیرگذار فعالیت کنید.

بلاگر سفر در اینستاگرام

اگر شما هم به ماجراجویی علاقه دارید میتوانید به سفر های متعددی بروید و تجربه ها و ترفند های خودتان را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. برای کسب درآمد می توانید با خطوط هوایی، حمل نقل ریلی و هتل ها همکاری کنید.

آرایشگری در اینستاگرام

ارایش یک کار هنری و بصری است. محیط اینستاگرام بهترین محل برای نمایش کار شماست. بهترین های خود را نمایش دهید. و نحوه ارتباط و رزرو وقت را در اختیار مخاطبان قرار دهید. همچنین می توانید به عنوان یک متخصص در زمینه مو خودتان را معرفی کنید. کارهایتان را قبل و بعد از آرایش به نمایش بگذارید و به مخاطبانتان وقت بدهید.

فروش محصولات دست ساز در اینستاگرام

به جای اینکه در ابتدای راه هزینه زیادی برای راه اندازی سایت قرار دهید میتوانید محصولات خود را در پیج خود به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید.

تصویرگری در اینستاگرام

تصویر گری نیز یک هنر بصری است. کارهای خود را به نمایش بگذارید و چاپ شده آنها را به مخاسبان بفروشید.

پرتره سفارشی در اینستاگرام

همچنین میتوانید خدمات خود را گسترش دهید. از خانواده ها عکس بگیرید و خلاقیت های خود را نشان دهید تا افراد بیشتری به شما سفارش دهند.

طراح اینفوگرافیک

شما می توانید صحب در اینستاگرام ت ها و اموزش های خودتان را در بستر طراحی اینفوگرافیک نشان دهید. همیشه آموزش ها به صورت بصری بازده بالاتری داشته اند.

 خدمات نامه نگاری در اینستاگرام

می توانید از خط خوب خود برای نوشتن نامه ها و کارت های ارسالی از افرادی که می خواهند کارشان منحصر به فرد باشد استفاده کنید. هنر خود را به نمایش بگذارید.

فیلمبرداری در اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر عکس محیطی را فراهم کرده تا افراد ویدئو های خودشان را هم به اشتراک بگذارند. پس همانند عکاسی شما هم میتوانید به عنوان یک فیلمبردار به صاحبان کسب و کار اینستاگرامی کمک کنید تا محتوای عالی تری بسازند. اما اگر می خواهید زودتر رشد کنید فقط کافی است خلاقیت خود را افزایش دهید و مدل های روز دنیا را نگاه کنید.

کسب و کار اینستاگرامی انیماتور

اگر به ساخت انیمیشن وارد هستید. همین حالا اقدام کنید. کارهایتان را در پیج خود به نمایش بگذارید. هم میتوانید مانند اینفلوئنسر ها کار کنید هم برای کسب و کارها تبلیغات به صورت انیمیشن بسازید

نوازندگی موسیقی در اینستاگرام

از هنر صدا و یا ساز خود ویدئو تهیه کنید و آن را پست کنید. افراد به به سمت خود جذب کنید. به این شیوه هم میتوانید برای آهنگ های خود اسپانسر بدست آورید هم برای مجالس خدمات ارائه کنید.

شعبده بازی در اینستاگرام

اگر شما هم در زمینه های تردستی و شعبده مهارت دارید از همه آنها فیلم تهیه کنید و با مردم به اشتراک بگذارید. یک کسب و کار اینستاگرامی بسازید. به این شکل طرفداران شما با شما تماس خواهند گرفت و از شما برای مجالس وقت می خواهند.

کمدین بودن در اینستاگرام

این استعداد را دارید که دیگران را بخندانید. استندآپ خود را جرا کنید و در اکانت اینستاگرامی خود نمایش دهید. نشان دهید که شخصیت شما می تواند برای دیگران سرگرم کننده باشد. به همین شکل از شما خواهند خواست تا در دوره همی های آنها شرکت کنید.

آموزش سخنرانی و فن بیان در اینستاگرام

برای شرکت ها و مشاغلی که نیاز به یک ارائه دهنده دارند و یا می خواهند این فنون را یادبگیرند. کارهای خود را پست کنید. نمونه های مذاکرات خود را به صورت زنده نمایش دهید. مهارت سخنرانی و فن بیان شما قطعا مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

برگزاری وبینار در اینستاگرام

می توانید به وسیله ویژگی لایو اینستاگرام وبینار های آموزشی برگزار کنید و مهارت خود را به نمایش بگذارید. به همین شکل می توانید یک کسب و کار اینستاگرامی راه اندازی کنید. در این لایو ها می توانید هزینه لازم را دریافت کنید و آموزش های تخصصی خود را به نمایش بگذارید.

نمایش رویداد های زنده در اینستاگرام

افراد مختتلفی می خواهند به نمایشگاهها و رویداد ها بروند. اما گاهی زمان و هزینه ها اجازه این کار را به آنها نمی دهد. شما می توانید با رفتن به این مراسم ها و برگزاری لایو به این افراد کمک کنید. البته می توانید با برند های مختلف صحبت کنید و تبلیغات آنها را انجام دهید. اگر شما هم یک برگزار کننده هستید می توانید کارهای خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید و با صاحبان مشاغل و سخنرانان مطرح ارتباط بگیرید. همچنین می توانید مخاطبانتان را از سمینارها و رخداد ها با خبر کنید.

رفتار شناسی مخاطب در اینستاگرام

شرکت ها گاهی سبک های مختلفی برا مخاطبانشان ارائه می کنند. شما می توانید با بهره گیری از تخصص خودتان به بررسی رفتار های مشتریان بپردازید و گزارش های لازم را به شرکت نشان دهید.

مشاور اینستاگرام

اگر شما هم به الگوریتم های اینستاگرام آشنایی دارید. و توانسته اید یک کسب و کار اینستاگرامی بسازید. می توانید به عنوان مشاور از تخصص خود استفاده کنید. مزایا و معایب کارها را با هم بسنجید. بهترین شیوه محتوا را پیدا کنید. و شرکت های مختلف را به سمت موفقیت همراهی کنید.

سرویس مسابقه در اینستاگرام

مسابقه یکی از محبوب ترین روشها در اینستاگرام است. همچنین بهترین محل برای تبلیغات، شما می توانید مسابقه به مسابقه جلو بروید و برای هریک و جوایز مربوط به آنها یک اسپانسر پیدا کنید.

مربی کسب و کار

بارها شنیده اید که  هیچ قهرمانی بدون مربی نبوده است. امروزه داشتن یک مشاور و مربی کسب و کار از ضرورت های شکل گیری کار های بزرگ به شمار می آید. شما اگر مدارک لازم در زمینه های کسب و کار را دارید می توانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید تا کارآفرینانی که به تخصص های شما نیاز دارند به سراغ شما بیایند. از اینستاگرام یک سکو برای ارائه رزومه خود استفاده کنید.

مربی زندگی در اینستاگرام

می توانید کلی تر وارد شوید و خانواده هایی که می خواهند در زمینه های بهبود فردی فعالیت کنند را رهبری کنید. درس های زندگی ارائه کنید. آموزش های رایگان زیادی بگذارید تا به سمت شما جلب شوند. تا در ادامه بتوانند از خدمات شما استفاده کنند.

مربی ورزشی در اینستاگرام

اگر شما هم در رشته ورزشی تخصص دارید. اموزش های خود را به اشتراک بگذارید و بدانید که افراد برای رسیدن به هدف ورزشی خود به مهارت های شما نیاز خواهند داشت. به صورت انلاین و یا حضوری برنامه های خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری کارگاه به صورت زنده

ممکن است به دلیل مسائل مالی و جغرافیایی چند نفر از افراد نتوانند در دوره های کارگاهی شما شرکت کنند. شما می توانید علاوه بر شاگردان حضوری تعدادی از افراد را هم به صورت زنده از لایو با هزینه های کمتر بپذیرید. اگر شما یک سایت با تولید آموزش های مختلف دارید. می توانید در بستر اینستاگرام به بررسی دوره های خود بپردازید. آنها را تبلیغ کنید و مخاطبان را متقاعد کنید تا دوره ها را از شما خریداری کنند.

خرید لایک

شروع کسب درآمد از اینستاگرام با خرید فالوور واقعی و فعال!

می دانیم که احتمالا سایت ها و سرویس های زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام را دیده اید و شاید هم تجربه خرید بدی از آن ها داشته اید یا مورد محدودیت های اینستاگرام واقع شده اید. تفاوت اصلی بین ما و آن سرویس ها این است که لایک ها و فالوور ها و کامنت های ما به صورت ۱۰۰% واقعی و توسط کاربران فعال و ایرانیست و با ضمانت خدمت شما عرضه می شود. همچنین پس از خرید از ما و ثبت سفارش تا انتهای آن و بعد از آن تا هر زمان که نیازی به ما داشته باشید به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم، هر سوالی، انتقادی، پیشنهادی و هر مورد دیگری را با جان و دل پاسخ می دهیم و همیشه کنار شما خواهیم بود تا رضایت صد در صدی شما را جلب نماییم، به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات کافه فالوور عبارت اند از:

  • اعتبار ما به رضایت شماست، خدمات توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شوند و هیچگونه کاربر فیک یا رباتی در مجموعه ما جای ندارد.
  • ما از شما رمز اکانت اینستاگرام نمی خواهیم، هر سایتی چنین اطلاعاتی از شما خواست بی شک کلاهبردار است.
  • دریافت سفارش ها در کمترین زمان ممکن ضمانت می شوند، وقت شما طلاست!
  • با پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیکت در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

نظرات