مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱ + شیک ترین لباس مجلسی عید ۱۴۰۱

0

با آمدن عید نوروز تمام مردم به فکر خرید روز عید هستند. در این بین بعضی مردم اقدام به گرفتن مراسم های خود می کنند. برای اینکه خانم ها در این مراسم ها شرکت کنند به دنبال خرید لباس های مجلسی شیک هستند. ما در این پست بهترین مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱ را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

جدیدترین مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای مثال؛ اگر حس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو بایستد. فراموش نکنید که پیراهن‌هایی با یقه باز، توجهات را به سمت گردن شما می‌کشند و دیگر زیبایی پاها جلب توجهی نمی‌کند پس مواظب باشید که اشتباه نکنید.

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

لباس شیک مجلسی ۱۴۰۱

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

همیشه سعی کنید لباسی انتخاب کنید که نقاط قوت شما را به نمایش بگذارد و زیبایی‌های شما را بیشتر نشان دهد. بسیاری از خانم‌ها قسمت‌هایی را که به نظر خودشان جالب توجه است می‌پوشانند و این نشان‌دهند عدم اعتماد به نفس آن‌هاست.

هر شخصی شکل اندام و صورت خاصی دارد که با بقیه افراد متفاوت است اما دسته بندی‌های کلی‌ای صورت گرفته که می‌تواند کمک کند تا تشخیص دهید که چه لباسی مناسب اندام و چهره شما است. مشورت با یک خیاط یا طراح لباس ماهر می‌تواند به شما در انتخاب مدل کمک کند.

پارچه مناسب لباس مجلسی ۱۴۰۱

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

پارچه کرسپو یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع شومیز ، مانتو ، شلوار ، پیراهن ساحلی ، دامن و لباس کودکان می‌باشد . از این پارچه برای فصل‌هایی مانند بهار و تابستان استفاده می‌شود . این پارچه از نوع نخ می باشد به همین دلیل دارای آب رفته می باشد.

انتخاب پارچه یک مرحله‌ی مهم در دوخت لباس مجلسی است، زیرا پارچه‌های مختلف ظاهر متفاوتی به شما می‌بخشند و هر پارچه‌ مجلسی برای مدل‌های خاصی از لباس‌ها مناسب است. برخی از پارچه‌های مجلسی پر زرق و برق و یا براق هستند، در حالی که برخی دیگر هیچ درخششی به لباس نمی‌بخشند و اصطلاحا به آن‌ها مات می‌گویند. به همین ترتیب، برخی از آن‌ها سفت و آهاردار هستند، در حالی که برخی دیگر، پارچه‌های نرم و لختی هستند، بنابراین مدل‌های متفاوت پارچه‌ها با جنس ‌های متفاوتشان برای یک لباس خاص مناسب می‌باشند.

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۱

مخمل یک انتخاب زیبا برای یک پارچه مناسب مجلسی است. خصوصیات این پارچه عبارت‌اند از:

  • براق، قوی و زیبا
  • پارچه‌ای نرم و ظریف
  • بسیار نرم و متناسب
  • بادوام
  • صاف

حریر نوعی پارچه ی ابریشمی زیبایی است که در چندین مدل مختلف وجود دارد. جنس این پارچه عموماََ:

  • الیاف ابریشم
  • پنبه
  • ریون
  • الیاف مصنوعی

 

نظرات