خلاصه داستان و بازیگران سریال در چشم باد + بیوگرافی و عکسهای بازیگران

0

سریال در چشم باد یکی از بهترین سریال های سیاسی است که داستان آن در گذشته و در زمان شاه پهلوی رخ داده است. برای آشنایی با بازیگران این سریال و داستان آن ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

سریال در چشم باد

اسامی بازیگران فیلم تا فردا با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

این سریال زندگی خانواده ای با تمام لحظات خوب و بد در زمان قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادی خرمشهر را به تصویر می کشد. در این فیلم دوران سه دوره از حکومت های ایران که جزء پر حادثه ترین وقایع ایران می باشد بازگو می شود. پدر این خانواده (حسین ایرانی با نقش آفرینی سعید نیکپور) از افراد میرزا کوچک جنگلی بوده که پس از کشته شدن کوچک جنگلی به همراه خانواده به تهران می آید. او برای فعالیت های مخفی سیاسی خود در تهران یک چایخانه را راه اندازی می کند و به این بهانه به فعالیت های سیاسی ادامه می دهد.

موضوع و خلاصه سریال در چشم باد

سریال در چشم باد از مجموعه های تلویزیونی دهه نود شمسی است که از اواخر دی ۹۹ دوباره در شبکه آی فیلم باز پخش شده است. سریالی تاریخی و حماسی که در مهر سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی در شمال این فیلمبرداری شد و از سال ۸۷ پخش شد.

سریال در چشم باد توسط مسعود جعفری جوزانی، کارگردانی ونویسندگی شده است و شماری از سلبریتی های سینما و تئاتر و تلویزیون در آن نقش آفرینی کرده اند. پارسا پیروزفر بازیگر نقش بیژن و کامبیز دیرباز بازیگر نقش نادر از جمله هنرپیشه های اصلی سریال هستند. ستاره صفر آوه بازیگر نقش لیلی در سریال در چشم باد، گوینده خبر روسی و تاجیکی بود.

سریال در چشم باد

ماجراهایی که در پس این فعالیت های سیاسی پیش می آید داستان این فیلم را تشکیل می دهد که با نقش آفرینی بازیگرانی خوبی از جمله پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی و سام درخشان می باشد که بسیار خوب کار شده است. پسر خانواده ایرانی (بیژن ایرانی با نقش آفرینی پارسا پیروزفر) خلبان است و در جنگ جهانی دوم فعالیت دارد که او را دستگیر و به خارج از کشور می برن و او را تبعید می کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد

ازجمله بازیگران این فیلم سینمایی میتوان به:
‌‎صدف عسگری
غزل شجاعی
بابک کریمی
امیررضا رنجبران
نویان آبدردیده
نهال دشتی
کتایون سالکی و…که به عنوان بازیگران اصلی (تا فردا)، به ایفای نقش می‌پردازند اشاره کرد.

 بیوگرافی ‌‎صدف عسگری

سریال در چشم باد

 

صدف عسگری متولد ۵ مهر ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگران سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد که از کار در فروشگاه و کافی شاپ شروع کرد تا اینکه از ۲۰ سالگی وارد سینما شد و حالا می درخشد.

ناپدید شدن فیلمی به کارگردانی علی عسگری ، محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به عنوان اولین فیلم بلند علی عسگری به عنوان نماینده ایران در بخش افق های هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز حضور دشت.

بیوگرافی غزل شجاعی

سریال در چشم باد

غزل شجاعی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۷۳ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
این بازیگر ، بازی در نمایش های «آوازهای عاشقانه ی یک درنا» ، «آوای بازگشتگان» ، «کله پوک ها» ، «وقت ناهار» ، «ماجرای عجیب سگی در شب» ، فیلم کوتاه «زرد پاییزی» و سریال «کیمیا» را در کارنامه ی هنری خود دارد.

غزل شجاعی در این سریال ایفگر نقش ایرینا برازنده ، دختر بردیا است. شجاعی در این اثر بازیگری را در کنار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی ، شبنم مقدمی ، لیلی رشیدی ، کمند امیرسلیمانی ، الناز حبیبی ، خسرو پسیانی، خاطره اسدی و شادی کرم رودی را تجربه کرده است.

معرفی دست اندرکاران سریال در چشم باد

به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی، این سریال در ماه مهر سال ۱۳۸۲ فیلمبرداری شد و حدود ۵ سال طول کشید تا به پایان برسد. بعد از تلاش های بسیار این فیلم در سال ۱۳۸۷ به اتمام رسید. این فیلم یکی از قوی ترین سریال ها می باشد که در این سالها باعث سر بلندی سینمای ایران شد.

سریال در چشم باد

کارگردان و نویسنده : مسعود جعفری جوزانی
تهیه‌کننده : مسعود جعفری‌جوزانی، عباس اکبری، رضا انصاریان، حبیب الله کاسه ساز
آهنگساز : حسین علیزاده
مدیر تولید : علی قائم‌مقامی
مدیر فیلم برداری : علیرضا زرین دست، امیر کریمی
سرپرست تدوین : مهدی حسینی وند
طراح گریم : میهن نویدی، سعید ملکان
طراح صحنه : بهزاد کزازی
صدابردار : حسین غفاری
سرپرست صداگذاری (طراحی و ترکیب صدا) : محمود قادری
عکاس : عبد الله عبدی نسب
سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی : امیر رضا معتمدی
سرپرست جلوه‌های ویژه بصری : داود رسولیان
دستیار جلوه‌های ویژه بصری : سعید خلیلی

نظرات